Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin miehelle viestin ja ehdotin seksiä

Vierailija
19.11.2014 |

illalla. Ei kuulu vastausta. Aamulla aloin hiplaamaan munaa, sille tuli kiire töihin. Ärsyttävää. Haluaisin kiihkeämmän miehen.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

22

Vierailija
2/31 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:03"] 

. Pari vuotta vasta oltu yhdessä. Mitähän tästä vielä tulee. Mä tykkäisin lähetellä tuhmia viestejä pitkin päivää, mutta mies "ei ehdi". Stressiä, työkiireitä riittää. Aamuseksi olisi ihanaa, mutta silloin ei jaksa. Tylsää. Ap
[/quote]
Minulle voit lähetellä tuhmia viestejä kuvia, en myöskään pelästy tampooneista tai pikkurupsuista , mutta jos rupeat sikailemaan niin annan peppupiiskaa.
Tv.mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kävikö mielessä se, että miehellä saattaisi OIKEASTI olla stressiä ja työkiireitä? Saattaa nimittäin olla rasittavaa, ettei toinen tunnu ymmärtävän, että on kiireitä ja stressiä. :( kokemusta on

Vierailija
4/31 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Pari vuotta vasta oltu yhdessä. Mitähän tästä vielä tulee. Mä tykkäisin lähetellä tuhmia viestejä pitkin päivää, mutta mies "ei ehdi". Stressiä, työkiireitä riittää. Aamuseksi olisi ihanaa, mutta silloin ei jaksa. Tylsää. Ap

[/quote]

Kieltäytyykö miehesi seksistä myös silloin kun ei ole töissä eikä hänellä ole sinne kiirekään? Jos kyllä, niin sitten ymmärrän huolesi, muuten oikein en.

Minulla esim. työ on sellaista, että en oikeasti ehdi tekstareita lähetellä työpäivinä. Toki pakolliset henkilökohtaiset jutut hoidan, mutta en ala huvikseen tekstailemaan työikana, koska haluan päästä töistä kotiinkin ajallaan. Töitä on niin paljon, että minun on aika intensiivisesti voitava keskittyä niihin, jotta saan ne hoidetuksi ilman että työpäivät venyvät kohtuuttoman pitkiksi.

Ja arkiaamuisin mulla on oikeasti kiire töihin, joten eipä mulla silloinkaan aikaa ole alkaa sekstailemaan, eikä kyllä haluakaan. Nautin seksistä, en siitä, että mun pitää vilkuilla kelloa ja miettiä miten ehdin bussiin sen aikana. Onneksi mulla on mies joka ymmärtää tämän.

Vierailija
5/31 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehesi haluaisi jonkun tyylikkäämmän naisen eikö noin tyrkkyä?

Vierailija
6/31 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihullu tai pihtari. Ikinä ei kelpaa :(

Ap:lle kurja tilanne. Kostaako mies jotain vai epäiletkö sivusuhdetta?

Vierailija
7/31 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan milloin akka ehdottaa seksiä,että voin torjua sen oikein törkeästi.

-hyi vittu mitkä karvat sulla on.

-ei kiinnosta kun sun läskit tursuaa tolleen.

-miten sulla voi olla noin paljon selluliittiä perseessä?

tv.mies

Vierailija
8/31 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluaisin kiihkeämmän miehen"

Montako vuotta ehdit olla tämän mieneh kanssa ennen kuin tämän tajusit?

Naisystävä/vaimo joka pitää ja haluaa seksiä on erityisen haluttava. 41vm

Vierailija
9/31 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet ei kestä että nainen tekee aloitteen. Itse ne taas ei saa aikaiseksi tehdä aloitetta. Hyvin menee =/

Vierailija
10/31 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko viime aikoina piereskellyt miehesi seurassa tai paskonut ovi auki? Esitellyt veritamponeja? Tuntuu olevan nimittäin yleistä perus av-mammoilta. Jos näin on, katso peiliin. Ymmärrän miestäsi.

Vierailija
11/31 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 18:59"]Ootko viime aikoina piereskellyt miehesi seurassa tai paskonut ovi auki? Esitellyt veritamponeja? Tuntuu olevan nimittäin yleistä perus av-mammoilta. Jos näin on, katso peiliin. Ymmärrän miestäsi.
[/quote]Nyt ymmärrät miksi halut omaani hävisi.

M

Vierailija
12/31 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/31 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes piereskellyt tai esitellyt veritamppooneja. Ap

Vierailija
14/31 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimo alkoi muistuttamaan tukkijätkää niin ulkoisesti kuin kielellisesti.
Meni vaihtoon !

Vierailija
15/31 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 18:20"]

Seksihullut naiset jää aina yksin.

[/quote]

Kun nainen ei halua seksiä niin se on pihtari ja miestä vituttaa. Kun nainen haluaa seksiä niin se on huora ja miestä vituttaa.
Ilmeisesti tarkotus onkin vaan keksiä naisesta valittamisen aiheita.

Vierailija
16/31 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Pese ensin hampaat ! Joo ja sitä karvoitusta voi myös siistiä

Vierailija
17/31 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä minulle, saat takaisinkin mehukkaita viestejä & kuvia

Vierailija
18/31 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Mä oon aina tekemässä alotetta, en ees muista millon mies ois viimeksi tehny..sit ku oon puhunu tästä sille, että ois kiva jos sekin tekis joskus alotteita, niin se sano että no anna mulle aikaa tehä. Halut ei kohtaa tai sitten en oo sen mielestä haluttava.

Vierailija
19/31 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hampaat on aina puhtaat ja pimppi ajeltu. Ap

Vierailija
20/31 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin oma avokkini edes joskus se aktiivinen osapuoli. Seksiä kyllä saan useimmiten, mutta nainen ei koskaan tee itse aloitetta saati sitten keksi jotain uutta ja yllättävää. Iltaisin yleensä painuu suoraan peiton alle nukkumaan sen sijaan, että ehdottaisi petipuuhia.

Monen vuoden jälkeen alkaa jo sen verran kypsymään tähän aktiivisena osapuolena olemiseen, että taidan lopettaa itse aloitteen tekemisen. Olkoon sitten vaikka ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme