En pese hampaita, koska silloin hammasharjatehtaat tekevät rahoillani voittoa
No niin, tämä on tahallinen provo. Rokotevastaisten vastainen provo. Sarkasmivaroitus.
Kommentit (47)
Onko uusia hammasharjoja tutkittu tarpeeksi? Onko Supersoftilla sivuvaikutuksia?
Jos ei koskaan harjaa hampaita, suuhun kehittyy luintainen immuniteetti niitä bakteereita vastaan. Olen kokeillut jo kymmenisen vuotta, eikä tule reikiä hampaisiin! Voihan se tietysti johtua siitäkin, ettei enää ole hampaita.
En käy hammaslääkärissä, koska siellä laitetaan mikrosiru paikka-aineen joukkoon ja sen jälkeen salakuunnellaan mitä puhun.
Lampaat bääääääää pesevät hampaitaan ja ottavat rokotteen.
En ota rokotetta lampaat ottaa bääää bääää. Lampaat bääääääää ottaa bää 🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑
Ottaa vaan lampaat bääääää. En ota en ota lampaat ottaa bääää bääää bääää bääää bääää bääää bääää.
En pese hampaita bääää bääää bääää 🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑
Vierailija kirjoitti:
Hammastahnassa on Bill Gatesin mikrosiruja, joilla seurataan syötkö geenimanipuloitua ruokaa!
Niin, valkaiseviksi väitetyistä vielä enemmän niitä hiukkasia. Kahden päivän, viikon, kuukauden tai vuoden päästä hampaassa oleva radio aktivoidaan päälle tai korjaa kuolo. Osalla jopa molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Onko uusia hammasharjoja tutkittu tarpeeksi? Onko Supersoftilla sivuvaikutuksia?
Onko sähköharjassa kuuntelulaite tai kamera?
Antaako tärinä salaista impulssia aivoihin?
Nykyisin on myös muotia Hollywoodissa olla käymättä suihkussa, ja Suomessakin käyttää samoja vaatteita joka päivä. Olisipa nämä trendit vallinneet jo omassa nuoruudessani.
Vierailija kirjoitti:
Puutikulla tulee puhdasta myös, ei tarvita mitään teollisuuden tuotteita siihen! Luonnonmukaisuus kunniaan!
Muinaissuomalaiset hampaanhoitomenetelmät kunniaan. Pärjättiin silloinkin pelkillä puutikuilla eikä tarvinut mitään sähköharjoja ja tahnoja ostella. Paikaksi kävi pihkamälli.
Hammaslääkäri voi myös asentaa pienen kameran. Se kuvaa kun harrastan suuseksiä. Filmi laitetaan nettiin tai Bill Gates katsoo sitä livenä.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin on myös muotia Hollywoodissa olla käymättä suihkussa, ja Suomessakin käyttää samoja vaatteita joka päivä. Olisipa nämä trendit vallinneet jo omassa nuoruudessani.
Onneksi hienhaju on taas muodissa. Tuoksut manipuloi aivoja ja saavat ihmisen tekemään mitä niiden suunnittelija tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Hammaslääkäri voi myös asentaa pienen kameran. Se kuvaa kun harrastan suuseksiä. Filmi laitetaan nettiin tai Bill Gates katsoo sitä livenä.
Samalla kun katsoo rokotettujen mikrosirun kautta kuinka porukka käy Alkossa, ruokamarketissa ja vesijuoksussa Persjärvellä 2 krt viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Hammasharjavalmistajalla on vastuu tuotteestaan toisin kuin rokotevalmistajalla
Ai on vai? Siis jos mulle tulee reikä hampaaseen vaikka hinkkaan hammasharjalla purukalustoni, niin hammasharjafirma korvaa mulle hammaslääkärikulut? Vai antaa uuden hammasharjan? Vai saako oikein rahaa henkisistä ja fyysisistä haitoista.
En uskalla enää ostaa foliota. Se tekee ruuasta syöpävaarallista, koska siitä liikenee hitusia ruokaan. Sen myötä vedän puoleeni ydinsaastetta, vakoilusäteitä, kännyköiden taajuuksia ja muutun eläväksi radioksi.
Minua voidaan sen jälkeen manipuloida sekä idästä että lännestä yhtä alkaa. Minusta kilpailee jenkit, talibanit, Venäjä ja Kiina.
Kun sekoan tästä lopullisesti ja olen tarpeeton, säteet muuttuvat mikroaaltojen kautta laseriksi ja tuhoavat minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai on vai? Siis jos mulle tulee reikä hampaaseen vaikka hinkkaan hammasharjalla purukalustoni, niin hammasharjafirma korvaa mulle hammaslääkärikulut? Vai antaa uuden hammasharjan? Vai saako oikein rahaa henkisistä ja fyysisistä haitoista.
Saat tekohampaat kahden vuoden päästä.
Kariesbakteeria ei ole pystytty eristämään. Big Brush takoo rahaa ja harhautusta teille hampaanharjaaja lampaille mää mää!! Valemedia on mukana ja Bill Gates omistaa osakkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat tekohampaat kahden vuoden päästä.
Niihinkin on kätketty vakoilulaitteita, satelliittipaikannin ja suolistoa kuvaava kamera. Jos nielet alkoholia, rasvaa tai suolaa, se kuvataan ja haittapitoisuudet mitataan Billin pilvipalvelussa. Pulssisi ja bmi:si päivittyvät jatkuvasti. Tiedot viedään Omakantaan.
Et pääse hoitoon, mutta lääkärit saavat korvauksena leikellä kalmosi kuoleman jälkeen.