Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppuuko menkat jos on liian lihava?

Vierailija
19.11.2014 |

Hei! Olen 17v tyttö ja kuukautiseni ovat nyt 9 päivää myöhässä. Olen suoraan sanottuna sairaalloisen lihava ja minua pelottaakin, että olenko nyt tullut siihen lihavuuspisteeteen että kuukautiset jäävät pois kokonaan.. Onko tämä mahdollista?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne yleensä sen takia kokonaan lopu. :-)

Vierailija
2/8 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Maailmassa on megaläskejäkin, jotka ovat synnyttäneet. Ja arkielämästä tiedän todella isoja naisia, jotka on olleet raskaana vaikka kukaan ei ole edes huomannut (ovat niin läskejä). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa ylipainon vaikutuksesta. Menkkoihin vaikuttaa hormonitoiminta ja ylipaino vaikuttaa kyllä hormonitoimintaan. Itse olen lukenut ankaran laihduttamisen vaikutuksesta menkkoihin. Myös stressi voi vaikuttaa. Minulla loppuivat menkat vuodeksi suuren elämänmuutoksen myötä. Sitten ne palasivat. 

Vierailija
4/8 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Voin siis huokaista helpotuksesta. Itsekurini on todella huono, mutta tarkoitus olisi pudottaa muutama kymmenen kiloa ja tavoitella normaalipainoa. Helppoahan se todellakaan ei ole

Vierailija
5/8 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onkin nyt lähiaikoina ollut paljon stressiä ja ahdisteneisuushöiriön poikasta, eiköhän ne menkat sieltä vielä tule, toivottavasti.

Vierailija
6/8 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, ettet ole raskaana?

Pituus ja paino? Eli mitä tarkoitat sairaalloisen ylipainoisella omalla kohdallasi? Tällä palstalla ollaan sairaalloisen ylipainoisia jo, jos on kymmenen kiloa tai joskus parikymmentä kiloa omasta mielestä (HUOM!) liikaa. Olet vielä niin nuori, että en oikein jaksa uskoa, että olisit ehtinyt kerätä ympärillesi sellaista läskikerrosta, että sinua voisi sanoa sairaalloisen ylipainoiseksi.

Jos olet huolissasi hormonitoiminnastasi, tilaa aika gynekologille.

Vierailija
7/8 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne voi loppua.

Vierailija
8/8 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppui pariksi vuodeksi menkat rankan lihomisen (puhun nyt kymmenistä kiloista) seurauksena. Sitten ne palasivat epäsäännöllisinä. Ennen tätä mulla oli kellontarkat menkat joka kuukausi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi