IS Ensimmäinen infektio rikkoo limakalvon ja tekee tietä seuraavalle – syksyllä rokottamattomia uhkaa tuplatauti
Jos sairastaa influenssan ja koronan samaan aikaan tai peräkkäin, vakavan taudin riski kasvaa, asiantuntijat arvioivat.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Täytyykin sanoa koronahysteeriselle sukulaiselle. Influenssarokotetta ei ole koskaan ottanut eikä ota, koska ei halua itseensä mitään ylimääräistä. Koronarokotteen otti heti, kun mahdollista. Ristiriitainen typerys.
Eikä ole ainoa. Mieluummin kuin piikkiproteiinia otatte kehoonne koko viruksen.
Olisi myös hauska tietää, moniko teistä ylimääräisestä kieltäytyjistä syö lisäaineetonta ruokaa. Ei meikkaa tai käytä ihonhoitotuotteita, dödöä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltapaska se jaksaa jatkaa propagandaa, vaikka kusetus vaan paljastuu yhä laajemmin.
Kunnon kusetusmedia.Usan kongressissa moni demokraatti ja petturi-rebuplikaani omistaa Pfizerin osakkeita, on 10 suosituimman osakkeen joukossa Usan kongressin omistamista osakkeista.
Joku voisi selvittää, ketkä kaikki koronapassia ja rokotuksia kannattavista suomalaistahoista omistaa kyseisen lääkefirman osakkeita? Veikkaan, että moni.
Follow the money.
Juu, onhan noilla kaikilla Suomen puhuvilla päillä (Nohynek+Rämet+Lehtonen yms yms.) vaikka mitä sidonnaisuuksia Pfizeriin ja muihin rokotevalmistajiin. Ne maksaa hyvät fyffet meidän puhuville päille, että painostavat kansaa ottamaan kokeellisen injektion. Ja nuohan tekevät työtä käskettyä. Muita asiantuntijoita ei edes kuunnella mediassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyykin sanoa koronahysteeriselle sukulaiselle. Influenssarokotetta ei ole koskaan ottanut eikä ota, koska ei halua itseensä mitään ylimääräistä. Koronarokotteen otti heti, kun mahdollista. Ristiriitainen typerys.
Eikä ole ainoa. Mieluummin kuin piikkiproteiinia otatte kehoonne koko viruksen.
Olisi myös hauska tietää, moniko teistä ylimääräisestä kieltäytyjistä syö lisäaineetonta ruokaa. Ei meikkaa tai käytä ihonhoitotuotteita, dödöä jne.
En meikkaa, olen lakto-ovo-vegetaristi, katson tuotteet juurikin niin, ettei lisäaineita ole, teen itse ruokani siis ostan tuoretta(juurekset ym) pakasteetkin käy, niissä ei ole lisäaineita. Nykyään tehdään paljon tuotteita ilman säilöntä-ja lisäaineita. Ihmiset ovat koko ajan valveutuneimpia ravinnon puhtauden suhteen. En käytä dödöä vaan soodaa kainaloon.
Ainoat on pakolliset lääkkeet,jos niitä tarttee ottaa johonkin sairauteen, mutta ei ne joka päiväisä juttuja ole. Onneksi on keksitty eri sairauksiin lääkkeitä, mutta koronarokote valmistui liian äkkiä, en luota vielä.
Tänään tuli ilmansuodatinpuhdistaja ja meinasi tulla ilman maskia, käännytin hakemaan ja itselläni oli myös maski. Järkyttävää touhua, mies oli n. 30-35 .v. Desinfion kaikki paikat sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa, kuka vielä käyttää iltapaskan uutisia tietolähteenä? Kuinkahan monesti mekin oltaisiin kuoltu jo esimerkiksi ebolaan, jos näiden jutut pitäisivät paikkaansa?
Me oltais kaikki seksiä joskus harrastaneet kuoltu jo 80-luvulla hiviin, jos noiden jutut pitäis vähänkään paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltapaska se jaksaa jatkaa propagandaa, vaikka kusetus vaan paljastuu yhä laajemmin.
Kunnon kusetusmedia.Usan kongressissa moni demokraatti ja petturi-rebuplikaani omistaa Pfizerin osakkeita, on 10 suosituimman osakkeen joukossa Usan kongressin omistamista osakkeista.
Joku voisi selvittää, ketkä kaikki koronapassia ja rokotuksia kannattavista suomalaistahoista omistaa kyseisen lääkefirman osakkeita? Veikkaan, että moni.
Follow the money.
Juu, onhan noilla kaikilla Suomen puhuvilla päillä (Nohynek+Rämet+Lehtonen yms yms.) vaikka mitä sidonnaisuuksia Pfizeriin ja muihin rokotevalmistajiin. Ne maksaa hyvät fyffet meidän puhuville päille, että painostavat kansaa ottamaan kokeellisen injektion. Ja nuohan tekevät työtä käskettyä. Muita asiantuntijoita ei edes kuunnella mediassa.
Täytyyhän niiden mainostaa piikkiä jo pelkästään työnsä vuoksi. Olisivat äkkiä työttömiä, jos eivät tekisi työtä käskettyä. Ei tarvitse olla edes sen isompaa sidonnaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut saa kaikki taudit ja toiset ei? Mulla oli lapsena influenssa, sen jälkeen ei, vaikka oon ollut samassa huoneessa influenssaa sairatavan kanssa. Korona ei tarttunut lähialtistustilanteessa. Noro on ollut kaksi kertaa, mutta usein ei, vaikka muilla on ollut.
Voihan ne silti tulla. Käsihygieniasta olen pitänyt aina hyvän huolen. Siinäkö syy?
Et vain tiedä sairastaneesi sitä. Ei se influenssa kaikille aiheuta yhtä vakavia oireita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut saa kaikki taudit ja toiset ei? Mulla oli lapsena influenssa, sen jälkeen ei, vaikka oon ollut samassa huoneessa influenssaa sairatavan kanssa. Korona ei tarttunut lähialtistustilanteessa. Noro on ollut kaksi kertaa, mutta usein ei, vaikka muilla on ollut.
Voihan ne silti tulla. Käsihygieniasta olen pitänyt aina hyvän huolen. Siinäkö syy?
Jotkut salaliittoteoreetikot väittävät, että ihmisillä on ns. vastustuskyky joka toimii erityisen hyvin sellaisia taudinaiheuttajia vastaan joille on aikaisemmin altistunut.
Aivan naurettava väite. Ihminenkö kehittäisi jonkin sortin "immuniteetin" tauteja vastaan? Jokainen peruskoulun käynyt tietää, että ainoa suoja tauteja vastaan on rokote.
Ohis immuniteetistä en osaa sanoa, mutta itse olen laittanut merkille, että lapset, joilla on paljon kontakteja sairastavat enemmän. Eli ovat päivähoidossa tai koulussa, heillä on useita kavereita ja harrastuksia, perheellä on laaja tuttavapiiri, käydään koko perheenä esim. Ruokakaupassa. Kiteytettynä mitä menevämpi perhe sen suurempi todennäköisyys saada jokin pöpö jostain suunnasta.
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Olen ollut ta:lla töissä ja en ollut ikinä sairaana. Olen aina pessyt käsiä joka käänteessä ja aina jos mahdollista, kynsiharjalla kynnet. Uskon terveenä pysymisen liittyvän tähän.
Minäpä en ole edes ollut mikään hygieniahullu ja siitä huolimatta en ole sairastellut.
Vierailija kirjoitti:
🤦🏻 Jatka vaan käsiesi hinkkaamista, jos kuvittelet sen olevan suurin apu.
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Olen ollut ta:lla töissä ja en ollut ikinä sairaana. Olen aina pessyt käsiä joka käänteessä ja aina jos mahdollista, kynsiharjalla kynnet. Uskon terveenä pysymisen liittyvän tähän.
Minäpä en ole edes ollut mikään hygieniahullu ja siitä huolimatta en ole sairastellut.
Ei mullakaan ole koskaan ollut influenssaa eikä koronaa, vaikka 50 vuotta olen jo elänytkin. Silti olen ottanut molempiin tauteihin nyt rokotteet. Ei minulla ole ollut muitakaan sairauksia, kuten syöpää, mutta en kuvittele, että olen immuuni.
On tää niin venäjän mallia , että kun täältä poistetaan keskusteluja tosta noin vaan. Tämä keksutelu kyllä saa olla. Katotaan kuin kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsien välityksellä leviää suurin osa tarttuvista taudeista. Todellakin kannattaa huolehtia käsihygieniasta.
Terv. Hoitaja
Mä jouduin sairaalaan päiväksi, jouduin pitämään happiviiksi vuorokauden ja nenän limakalvot meni siitäkin rikki.
Vierailija kirjoitti:
Koronavirusepidemia | Rokottamattomien raskaana olevien vaikeat koronainfektiot ovat johtaneet Suomessa useiden äitien ja vastasyntyneiden tehohoitoon: https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008293888.html?share=d6b84e6f53f98ce2…
Hirveätä miten syyllistetään , varmasti miettivät ottavatko vai ei , kukaanhan ei varmasti voi sanoa mikä on oikea ratkaisu . Kauhea painostus ja syyllistäminen menossa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsien välityksellä leviää suurin osa tarttuvista taudeista. Todellakin kannattaa huolehtia käsihygieniasta.
Terv. Hoitaja
Ja eikös käsissä sormenpäät ole kaikista pahimmat pöpö pesäkkeet?
Vierailija kirjoitti:
Se onkin taito miten influenssan saisi. Viimeksi oli 25 vuotta sitten.
Mulle se tuli yrittämättäkin. Kotona ensin viikko ja sitten sairaalaan heikossa tilassa. Primääri virusinfektio ja tehohoitoon kahdeksi viikoksi. Sen jälkeen ei raajaakaan saanut liikkumaan ilman pitkää kuntoutusta. Kilotkin lähti ja terveille keuhkoille sai heittää hyvästit.
Vierailija kirjoitti:
Tänään tuli ilmansuodatinpuhdistaja ja meinasi tulla ilman maskia, käännytin hakemaan ja itselläni oli myös maski. Järkyttävää touhua, mies oli n. 30-35 .v. Desinfion kaikki paikat sen jälkeen.
Sama tilanne , annoin maskin ja se sano että on rokotettu !
*glunks* v-v-voi ei n-nyt kyllä alkoi p-p-pelottamaan 😱😱😱😱😱😱😱😱