YO-todistuksesi ja nykyinen ammattisi?
Millainen rivi tuli?
Itsellä EMMCB ja opiskelen tradenomiksi.
Kommentit (246)
EMMMCA, vanhan reaalin aikaan. Olen FM (kemisti), tutkijana teollisuudessa.
CCMMM, hammashoitaja (lähihoitaja)
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:20"]
LLLLLM, FM, aineenopettaja
[/quote]Ottiko silloin päähän tuo yksi M? ;) Eipä sillä varmasti ollut käytännössä mitään merkitystä.
[/quote]
Kaverini kirjoitti kerralla kuusi ällää, joten ehkä harmitti hävitä hänelle. :) Kävin korottamassa sen kuudennenkin sitten älläksi.
EEEEEMC. E:t pitkä matikka ja kielet. KTM
LLLLEE, oli pitkä matikka, eximiat tuli saksasta ja ruotsista. Reaali oli kokonaisena eli ei ainereaalia.
Olen DI.
Onpas paljon kuuden ja seitsemän ällän ylioppilaita. Kylläpäs tänne AV:lle on Gausisn käyrän ohuesta loppupäästä moni eksynyt.
EE (reaalit) M (matikka) CAA (kielet)
terveydenhoitaja ja sairaanhoitaja amk
LLLLLLLLL, sit burn out, mielisairaalassa jo 10 vuotta, psykoosi liiasta lukemisesta, autismi, koska ei tunneälyä, ei ystäviä, ei ihmissuhteita, osaa vaan ulkoaopetella, toistaa oppimiaan kuin mantraa vaikka ei ymmärrä eikä osaa soveltaa lukemaansa. Ei tiedä miten kännykkää käytetään.
EEEMMM ja keskiarvo taitaa olla jotain 8,3. Olen ammatiltani myyjä, mutta opiskelen nyt fysiikkaa.
LLLLLL, silloin joskus, DI, asiantuntija, työtön
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 18:13"]LLLE Sosionomiopiskelija
tässä sen näkee että ihan turhaa hikihatussa lukea kun sit lopputulos on tätä. Ha HAHAHAHA
[/quote]
Mitä vikana sosionomeissa? Ei se että pärjää koulussa hyvin tarkoita sitä, että on hakeuduttava lääkikseen/oikikseen tms. jos se ei ole haaveena. Esim. minusta tulee koulukuraattori ja koen sen kyllä olevan arvokas ammatti.
ABCCM, kokki