Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä seksi tuntuu pienikaluisista?

Vierailija
19.11.2014 |

Niin tuntuuko sellaisesta miehestä seksi sitten miltään kenenkään kanssa? Mietin siis sitä, että jos miehellä on todella pieni, niin ei se tunnu naisesta miltään ja jos taas naisella on todella väljä, ei se tunnu miehestä miltään, niin eikö kaiken logiikan mukaan sitten pienikaluisen olisi aika vaikea saada seksistä nautintoa normaalikokoisenkaan naisen kanssa? En nyt halua millään tavoin loukata, olen vain utelias kuulemaan, että miltä seksi naisen kanssa tuntuu pienikaluisista? Jos kerran normaalikokoisesta miehestä seksiä väljän kanssa ei tunnu miltään, niin eihän silloin pienikaluisesta seksi normaalin naisen kanssa tunnu miltään? Millaista siis on pienikaluisen seksielämä? 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso on ehkä esteettisesi hienompi, ihan samoin kuin vaikka isommat rinnat tai naisen kaunis vartalo. Tosin monet ison omistavat miehet ovat niin kusipäitä naistennaurattajia, että pienimunainen sympaattinen mies pesee sellaisen mennen tullen. Vähän samaan tapaan kuin monet kauniit naiset ovat koppavia ja siten epäkiinnostavia. Okei, kärjistystä molemmin puolin, mutta monesti noin. 

Oma mies on pienimunainen ja kieltämättä ekat kerrat oli hankalia kun oli tottunut normaalikokoiseen. Joitain asentoja ei vaan voi toteuttaa, esim. lusikka, joka on ihana ja intiimi asento, ei onnistu kun penis ei vaan ylety reikään asti noin vaikka mies menisi alemmas koko vartalollaan.

Myöhemmin rakastuin mieheeni palavasti ja hän on ainoa mies jonka kanssa olen saanut emätinorgasmeja ja saan melkein joka kerta. Mies on kivannäköinen muuten, kaljuuntuva tosin, mutta ei nää tämmöiset asiat haittaa jos luonne on ihana. Niin, ja itse olen keskivertoa kauniimpi, eli nyt vaan pää pystyyn pienimunaiset miehet! 

Vierailija
22/23 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltäsi vai eikö teillä keskustella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa! :'D
Väljää pimppiä voi tiukentaa ilman kirurgiaa mutta nysää munaa ei... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi