Vierailija

Niin, mielenkiinnosta kysyn teiltä naisilta, että äänteletkö rakastelun aikana ? Itse en, mutta alakerran naisnaapuri (asun siis kerrostalossa) huutaa (!) "ai,ai,ai..." yms.. Feikkaako vain miehen mieleksi, en tiedä ,mutta mielestäni sais vähän pienentää  "nautintohuutoaan", en niin välittäisi kuulla sitä .

Sivut

Kommentit (41)

Mä taas huudan niin, että varmasti kuuluu naapuriin. Ja asutaan sentään omakotitalossa. Kaikkea niinkuin, Ai saakeli kun tekee hyvää! Jea! Pane pane! Sormi peppuun! Täysyy! ynnä muut vakiosetit.

Mulla menee puolet nautinnosta hukkaan jos pitää keskittyä olemaan hiljaa. Onneksi asutaan omakotitalossa, eikä lapset herää ääniin :D Parikin petikumppania todennut että en todella ole hiljaisimpia naisia, mutta itse en edes tiedosta ääntelyä. 

Vierailija

Niin, mielenkiinnosta kysyn teiltä naisilta, että äänteletkö rakastelun aikana ? Itse en, mutta alakerran naisnaapuri (asun siis kerrostalossa) huutaa (!) "ai,ai,ai..." yms.. Feikkaako vain miehen mieleksi, en tiedä ,mutta mielestäni sais vähän pienentää  "nautintohuutoaan", en niin välittäisi kuulla sitä .

Siis et yhtään ääntele? Mitään? Eikö seksikumppaniasi häiritse tämä ollenkaan? Kummallista minusta!

Ääntelen. Vuosien kuluessa olen oppinut ääntelemään maltillisemmin. Tyynyyn tms huutaen tai sitten tukahdetettuja voihkasuja.
Mies sanonut, että mun ääntely on kiihottavaa ja tietää tekevänsä oikein eli palaute tulee samantien.

Ääntelen, on joskus aikanaan hyssyteltykin :D(olen humalassa kovempiääninen) en siis huuda suoraa huutoa, mutta jos tuntuu pirun hyvältä, niin automaattisesti voihkin.

Vierailija

Mulla menee puolet nautinnosta hukkaan jos pitää keskittyä olemaan hiljaa. Onneksi asutaan omakotitalossa, eikä lapset herää ääniin :D Parikin petikumppania todennut että en todella ole hiljaisimpia naisia, mutta itse en edes tiedosta ääntelyä. 

Sama juttu:) Ynisen, voihkin, ääntelen monin tavoin enkä itse tajua sitä. Mies on kertonut etten ole maan hiljaisimpia... Tykkään myös siitä jos mies huokailee, ynähtelee nautinnosta! Jos on ihan hiljainen mietin etteikö se tosiaan tunne mitään...

Vierailija

Elukka.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat