Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ääntely rakastelun aikana

Vierailija
19.11.2014 |

Niin, mielenkiinnosta kysyn teiltä naisilta, että äänteletkö rakastelun aikana ? Itse en, mutta alakerran naisnaapuri (asun siis kerrostalossa) huutaa (!) "ai,ai,ai..." yms.. Feikkaako vain miehen mieleksi, en tiedä ,mutta mielestäni sais vähän pienentää  "nautintohuutoaan", en niin välittäisi kuulla sitä .

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun se vaan tuntuu niin hyvältä, niin tulee voihkittua ja vaikeroitua nautinnosta. Saan välillä sarjaorgasmeja, ja silloin ajan ja paikantaju häviää. Tulee voihkittua kovaäänisesti mutta en kyllä mielestäni huuda. En voi sille voihkinnalle mitään!

Tosin tästä mies ei ole muuta kuin hyvillään, hän nauttii kuulemma suunnattomasti kun näkee ja tuntee minun nauttivan. Sanoo välillä, että hengitä! Kun kuulemma hengitän ja voihkin katkonaisesti keskellä kiimaa:)

Mies sanoo, että se juuri se voihkinta ja peniksen saamat tiukat orgasmisupistelut on kiihottavinta ikinä.

Mulla täysin sama;) mies sanoo, että hengitä! Huohotan ja vaikeroin kiimoissani työntöjen tahtiin, ynisen mielihyvästä, kun tuntuu vaan niiin hyvältä, ajan ja paikan taju häviää. Munkin mies rakastaa juuri niitä pimpin orgasmisupisteluita, tuntuu kuulemma äärettömän hyviltä: ihan kuin pimppi lypsäisi tiukasti supistaen penistä. Kuulemma maailman parasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä