Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sen jumalan saa ihan oikeasti kuuntelemaan?

Vierailija
19.11.2014 |

Olen nyt kertonut rukouksessa, että mä en todellakaan enää jaksa. Kertonut, että nyt on aika, että se auttaa mua. Mä olen uskonut ihan riittävän kauan. Tämä ei voi jatkua näin, ei kerta kaikkiaan, koska mun voimat ei riitä, ei mitenkään. Nyt heti tänne Pyhä Henki!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:37"]

Miten jumala voi olla kaikkivaltias jos se ei mitään tee?

[/quote]

Olisko siinä jokin sellainen, että Jumala vastaa vain, jos ihmiset rukoilevat?

Vierailija
2/14 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellainen mitä ei ole olemassa voi kuunnella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sinäkö siellä laitat kaikkivaltiaalle ehtoja, että miten tämän tulee toimia sinun kanssasi? Että Jumala on rukousvastausautomaatti joka toimii niinkuin ihminen vaan vaatii?

Mitä oot tehnyt muuta kuin rukoilut? Riippuen tietysti, mikä on ongelma, niin mitä tehdään. Mielenterveystoimi, sosiaalitoimi, lääkäri, velkaneuvonta, poliisi? Diakoniatyö?

Ala toimia äläkä oleta että Jumala ratkaisee asiat puolestasi.

Vierailija
4/14 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:07"]

Ai sinäkö siellä laitat kaikkivaltiaalle ehtoja, että miten tämän tulee toimia sinun kanssasi? Että Jumala on rukousvastausautomaatti joka toimii niinkuin ihminen vaan vaatii?

Mitä oot tehnyt muuta kuin rukoilut? Riippuen tietysti, mikä on ongelma, niin mitä tehdään. Mielenterveystoimi, sosiaalitoimi, lääkäri, velkaneuvonta, poliisi? Diakoniatyö?

Ala toimia äläkä oleta että Jumala ratkaisee asiat puolestasi.

[/quote]

En tarvitse mitään materiaa isommassa määrin ja siihen vähään mitä tarvitsen, minulla on varaa. Ihan oikeasti, Pyhään Henkeen olen sentään luottanut. Toistaiseksi.

Vierailija
5/14 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalalta voit pyytää voimia, energiaa ja apua siihen, että asiat kääntyvät parhain päin. Pyytää jaksamista ja voimaa. Mutta kuten numero 3 sanoi, kyllä sinun tulee ihan itse ottaa vastuu itsestäsi, ei kukaan muu -edes Jumala- ratkaise asioita puolestasi.

Sama vastaus kaikille niille, jotka ulisee että miksei Jumala vaan lopeta sotia ja nälänhätää. Ihmiset on niiden aiheuttaja, ihmiset on niiden lopettaja. Ei Jumala ole mikään entiteetti joka sormia napsauttamalla muuttelee asioita, kyllä ne muutokset tekee ihmiset ihan ite.

Vierailija
6/14 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vastaus kysymykseen: kyllä Jumala kuuntelee koko ajan. Jokainen ajatuksesi on rukous, ja jokainen rukous kuullaan.

t. 5

Vierailija
7/14 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä rukoilija on oikeassa ja muut höpisijät kuten Jobin lohduttajat.

Juuri sitä Pyhää Henkeä ihmisen tulee halajata elämän ankeuteen. Juuri se muuttaa elämän, se tuo valon elämään sekä synkkään mieleen ilon. Koko uskon idea on siinä eikä missään käsittämättömissä höpinöissä.

Vierailija
8/14 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:16"]

Jumalalta voit pyytää voimia, energiaa ja apua siihen, että asiat kääntyvät parhain päin. Pyytää jaksamista ja voimaa. Mutta kuten numero 3 sanoi, kyllä sinun tulee ihan itse ottaa vastuu itsestäsi, ei kukaan muu -edes Jumala- ratkaise asioita puolestasi.

Sama vastaus kaikille niille, jotka ulisee että miksei Jumala vaan lopeta sotia ja nälänhätää. Ihmiset on niiden aiheuttaja, ihmiset on niiden lopettaja. Ei Jumala ole mikään entiteetti joka sormia napsauttamalla muuttelee asioita, kyllä ne muutokset tekee ihmiset ihan ite.

[/quote]

Ja mitenkäs sä luulet mun olleen ottamatta vastuuta elämästäni? Kyllä minusta Jumala antaa ymmärtää, että Hän kuulee rukoilijan pyynnön. Onhan siitä vertauskin, että kun kukin isältään tarpeeksi kauan pyytää, isä lopulta heltyy.

Vierailija
9/14 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremman kuuntelijan saat kun meet puhumaan katukivelle, se on ainaki olemassa

Vierailija
10/14 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukkikin on varmempi kuin jumala. Joulupukki tulee joka vuosi jeesus ei koskaan.

Vierailija
11/14 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhu pukille. :D

Vierailija
12/14 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän niin kuin entisellä ihmisellä.

Mies oli merellä ja vene kaatui. Mies siinä uidessaan päätti testate onko se Jumala olemassa ja auttaako se.

Rukoili ja pyysi että Jumala veisi hänet rannalle. Tuli vene ja pyysi kyytiin. Mies sanoi että kyllä hän selviää eikä lähteny veneeseen.  Voimavarat ehty ja mies hukku. Taivaan portilla  mies kukutteli ettei häntä autettu, että Jumala ei siirtyänyt häntä rannalle. Siihen Jumala sano että ei hän ole sinun tyhmyydestäsi vastuussa. Laitoin veneen sinua hakemaan mutta et noussut kyytiin.

Ei me voida sanoa mitä Jumalan tulee tehdä. Hänen tarkoituksiaan on vaikea tulkita ennalta. Ehkä hän on laittanut jokun ihmisen sinun avuksi. Ihmisen jonka avulla selviät vaikeuksistasi.

Jos on voimavarat vähissä sinun tulee hakea apua. Tilaa aika terveyskeskukseen ja kerro siellä ahdistuksestasi.

Vierailija
13/14 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lääkkeet.

Vierailija
14/14 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jumala voi olla kaikkivaltias jos se ei mitään tee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi