Mitä 20v miehelle joululahjaksi?
Olen ostellu jo edellisiksi lahjoiksi vaatteita, kellon, rannekorun, hajuvettä ja kirjan. Kaipaisin nyt jotain muita ideoita. :)
Kommentit (16)
Oma mieheni on jo 33 mutta hankin hänelle mm. Lahjakortin urheilukauppaan jotta saa ostaa uuden sählymailan :)
Osta pullo vahvaa viinaa ja kun miehesi on juonut litran sitä niin anna parit kolmiolääkkeet kyytipojaks ja kerro miehellesi että olet pettäny häntä useasti ja ottanut miehellesi usean tonnin velat. Kun hän tästä suuttuu saat elämäsi kyydin ja remontin kotiin. Ps lämmintä joulua keltaselle patjalle!
Itse annoin toissa vuonna poikaystävälleni joululahjaksi itse neulomani villasukat. Vieläkin käytössä.
Nahkahansikkaat, kaulahuivi, viskiä tai punaviiniä tms. maun mukaan, musiikkia, keikkalippu, lehtitilaus, lahjakortti auton pesuun ja vahaukseen (kunnollinen käsinpesu sisäsiivouksella) tai joku keittiötarvike.
Lahjakortti tikettiin oli ainakin omalle miehelle mieleinen, jos siis tykkää käydä keikoilla.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 11:30"]Karvavuoriset lyhytvartiset kumisaappaat Partioaitasta.
[/quote]Tai karvalakki:)
Joku cd-levy? Lahjakortit on kans aika hyvä ja helppo, jos on joku tietty liike/rafla tms missä miehesi tykkää käydä. :)
Kravatti ja taskuliina? Joku harrastukseen liittyvä juttu? Lahjakortti jne.. Onhan niitä :)
Itse annan merkkihajuveden ja dödön sekä lahjakortin hierontaan.
Steam-lahjakortti? :3 t. 17v