Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Missä olisi sinun kodissa Punaisen maton paikka?
28.09.2021 |
Minulla olisi sohvan edessä. Siinä sohvalla ( liian pieni sohva Ikeaa ei mahdu makoilemaan) istuskellessa näen vastapäisen seinän jossa on pari öljyvärimaalaus taulua ja senkki jonka päälle kertyy aina tavaraa. Oikealla puolella mustilla verhoilla peitetyt ikkunat jotta muutaman metrin päässä olevasta naapuritalosta ei näe sisälle. Vasemmalla puolella on seinä johon on rakennettu keittiö missä ei ole tarpeeksi työskentelytilaa ja vain yksi tiskiallas ja just nyt tiskiröykkiö.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Terassilla josta näkee merelle.