Missä asutte?
Mistä päin Suomea täällä porukkaa hengaa? Kirjota kaupungin nimi ja muut sikäläiset peukuttaa, niin saadaan lista =)
Kommentit (32)
22, Mä olen näillä näkymin järjestämässä sitä, vielä on vähän epäselvää missä tehtävissä tarkalleen olen itse tapahtumassa, varmaan siellä pullia myymässä :D Mun täytyy myös ilmoittautua Facebookissa! En tunne täältä ketään suomalaisia, vain yhden 1/4 suomalaisen naisen.. :)
Jos haluat tutustua ihan kokosuomalaiseen naiseen jo ennen messuja, niin laita mailia moikulat@gmail.com
t. 22
Mä laitan sulle mailia heti huomenna, t. 23 :)
Eikä kun älä sittenkään laita mailia siihen osoitteeseen. Oon unohtanut salasanan tuohon anonyymisähköpostiin, kun en ole käyttänyt sitä varmaan vuosiin :(
t. 22
North Carolina! Millainen saa? Meilla lunta ja surkeat 12F tanaan. Viikonloppuna pitaisi olla taas kuudessa kympissa.......
Terv kentucky
West Helsinki. Taalla saa pilvinen ja syksyinen, lunta ei ole. Lampoa 35F tanaan aamulla.
Pohjois Carolinassa on nyt vain 25F!! Onneks lauantaina päästään taas 65F :)
Viikonloppu siis samoissa lukemissa! Vihaan kylmaa! Lapset kotona jo maanantaina kouluperuutuksien vuoksi....ja eletaan vasta marraskuuta!!!
Minut perheineni tulet ainakin näkemään Scandinavian Christmas Fairissa. Olen jo ilmoittautunut facebookissa kyseiseen tapahtumaan. Mutta mistäs 21 sinut tunnistaa? Mielellään tulisin juttusiin. Vai tiedetäänköhän toisemme jo? T. 8 ja 20