Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PALOMIEHEN PALKKA??

Vierailija
18.11.2014 |

Kertokaa joku oikeasti tietävä paljonko jää palomiehellä käteen kuussa (SISÄLTÄEN LISÄT) brutto/netto? Aloittelevalla siis. Mies miettii kouluun hakemista....

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteen jää noin 2000e (tällä hetkellä, mutta jos lisät ja sunnuntaikorvaukset sun muut poistetaan/muutetaan, niin eipä sillä palkalla elätä itseään).

Eläkeikä 68v ja odotettavissa oleva elinikä 65v. Käytännössä jää pois aktiivisesta hommasta 45-50v.

Vierailija
22/47 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä se sun veljes on palomiehenä ku-pessa ei ees päällikkö tienaa noin paljoo.....??? joku heittelee provoja täällä! eli mulla 33v uraa takana ja se 2000e jää handuun kun on kolme teiniä ja asuntolainaa ja vielä huonommin tienaava rouva niin etelässä ei juurikaan käydä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosta keikan odottelusta....., muutaman nuoren duunikaverin hautajaiset oon kokenut ja pahat loukkaantumiset, mä ainakaan en sitä keikkaa odota, on meillä normaalit rutiinit treenit huollot sportit , toki vapaa-aikaakin jää mut aika monet joulut juhannukset vaput on tullu oltua duunissa kun muut vetää rai raita...... mut saa nyt olla kiitollinen et on kuitenkin duunii!

Vierailija
24/47 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin ne, jotka niitä paloja ovat sytytelleet ovat aina olleet VPK:sta eli sopimuspalokuntalaisia, ei ammattilaisia, toisekseen palomiehet ei odottele keikkoja vaan tekevät asemapalvelusta tai ovat palotarkastuksilla/kouluttamassa ja valistamassa kuntalaisia.

Vierailija
25/47 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipakollinen336 kirjoitti:

Käteen jää noin 2000e (tällä hetkellä, mutta jos lisät ja sunnuntaikorvaukset sun muut poistetaan/muutetaan, niin eipä sillä palkalla elätä itseään).

Eläkeikä 68v ja odotettavissa oleva elinikä 65v. Käytännössä jää pois aktiivisesta hommasta 45-50v.

Hyvä palkka kun ei muuta tarvi tehdä kuin aamusta iltaan pelata korttia.

Vierailija
26/47 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattilaisena jos voisit kommentoida sitä, että elääkö palkalla hyvin? Monet sanovat että tuskin näkkileipää saa, mutta ei tuo nyt oikeasti niin pahalta kuulosta. Luulisi, että riittää hyvin perus elämiseen(?). Olen itse harkinnut palomiehen uraa, mutta en haluaisi kuitenkaan elää pelkällä puurolla

Vierailija
27/47 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummat tienaa enemmän palomiehet vai sairaanhoitajat?

Vierailija
28/47 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks palomiehet tienaa yhtä hyvin ku poliisit? Vuorotyö kyllä nostaa palkan yli 3000e

Vierailija
29/47 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palomiehet saavat keittiönsä käräyttäneiltä AV-mammoilta luonnossa hyvät palkanlisät.

Vierailija
30/47 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä vertailla näitä kuukausipalkkoja kun työtunneista/lisistä ei sanota mitään?

Eikö parempi olisi vertailla normaalia tuntipalkkaa ilman mitään lisiä.

Lähihoitajalla bruttotuntipalkka on 13.10€/h päivätyössä ilman lisiä, paljonko palomiehellä?

Vierailija
31/47 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putkarit ja sähkärit todella ylipalkattuja.

Aivan pakko kommentoida.

Kannattaa suhteuttaa fyysinen työ ja paskaset ympäristöt ja aika helvetillisesti ylitöitä.

Ja vastuu työlleen mitä olet duunannut mikäli joku kuolee tai muuta.

Sen takia putkareilla ja sähkäreillä saattaa vuositulot nousta insinöörin tasolle.

Teeppä sitä 30v niin näkyy naamassa

Vierailija
32/47 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putki mies 86k€ vuodessa ja viraabelit päälle.

Repikää köyhät siitä ;)

Kumpaa me revitään, sitä putkea vai miestä?

Vierailija
33/47 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

älä hae palkan perässä ainakaan palomieheksi. et rikastu. N. 1800 jää käteen.

Melkein kaikki brankkarit, jotka olen tuntenut tekee jotain muutakin virabelihommia palomiehenä olon lisäksi. Pitkistä päivystyksistä tulee pitkät vapaat, jotka mahdollistavat sivutyöt.

Vierailija
34/47 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

älä hae palkan perässä ainakaan palomieheksi. et rikastu. N. 1800 jää käteen.

Melkein kaikki brankkarit, jotka olen tuntenut tekee jotain muutakin virabelihommia palomiehenä olon lisäksi. Pitkistä päivystyksistä tulee pitkät vapaat, jotka mahdollistavat sivutyöt.

Minä olen tuntenut lukemattoman määrän palomiehiä ja heistä yksikään ei ole tehnyt viraapeli hommia. Sen sijaan kaikki heistä on harrastanut urheilua enemmän tai vähemmän tosissaan ja jotkut jopa kansainvälisellä huipulla.

Vierailija
35/47 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä panomies on palkkansa ansainnut!

Vierailija
36/47 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut että USA:ssa maksetaan kokeneille palkkaa jopa 100,000-300,000$ vuodessa

Vierailija
37/47 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on palomies-ensihoitaja ja se saa n2300€ käteen kuussa. Sisältää lisät. 24h töissä 3 vrk vapaata. Työkokemus alle 5 vuotta. Ehtii tehdä sivuduunia halutessaan ja on paljon kotona. Työn rasittavuus riippuu siitä onko töissä isommassa kaupungissa keskuspaloasemalla vai syrjemmässä ja onko vuoron paloautossa vai ambulanssissa. Työssä pystyy kouluttautumaan moneen erikoisjuttuun.

Oma tulotaso samaa luokkaa ja hyvin maksellaan omakotitaloa ja uudehkoja autoja. Myös säästöön jää ja reissuissa käydään. Ei mitään rikkaita olla mutta tyytyväisiä oloihimme.

Vierailija
38/47 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VPK:lla 10€/alkava tunti

Vierailija
39/47 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäh?

Eikö Maisterit vollota palomiesten ylisuurista palkoista? Palkanhan piti määräytyä oppiarvoon jne.

Vierailija
40/47 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäh?

Eikö Maisterit vollota palomiesten ylisuurista palkoista? Palkanhan piti määräytyä oppiarvoon jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi