Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aloittaa työhakemus?

Vierailija
30.09.2014 |

Nyt tarvisi apuja, miten aloittaa työhakemus, jolla erottuu joukosta. "Olen 30-vuotias tradenomi" ja "Olen kiinnostunut tarjoamastanne sihteerin paikasta" ovat niin kuluneita fraaseja.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita iloinen ja huoliteltu kuva itsestäsi hakemukseen.

Ei se alku kaikkea ratkaise, vaan hakemuksen kokonaisuus. Kuitenkin jos hakemuksessa on hyvä kuva, jäät paremmin mieleen. 

Vierailija
2/5 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mut haastatteluun mennessä sanoin iloisesti "Täsä mä olen" ja sain paikan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita vastaamalla jotenkin ilmoituksessa kerrottuun työn sisältöön ja odotuksiin keskeisiltä osin. Älä käytä samoja adjktiiveja kuin ilmoituksessa.

"Olen etsimänne oma-aloitteinen ja huolellinen sihteeri, jolla on osaamista/kokemusta xxx (tähän ne osaamiset mitä vaativat)." Sitten jotain siitä miksi kiinnostuit tuosta paikasta, esim. että olet kuullut siitä jotain hyvää tai se työ on juuri sitä mitä etsit, jne. diipa daapa.

Vierailija
4/5 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita vaikka "Yhtään en tiedä miten tämä pitäisi aloittaa, koska olen niin harvoin hakenut työpaikkaa. Jokainen työnantaja haluaisi pitää minut hinnalla millä hyvänsä, joten hakemusten kirjoittaminen on jäänyt vähemmälle" jäisit kyllä mieleen.

Vierailija
5/5 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän