Minne lähtisit kanssani reissuun - minä maksan!
Onko kaukokaipuuta? Kerro haaveistasi jos ei ois rahasta kiinni.
Kommentit (96)
Vesterålenin saarille Myreen ja Støhön vois lähtä piipahtaa. Käydä jonku vuoren huipulla samalla. Ja Nyksundissa vois käydä kahvilla.
Lähdettäisiin thaimaaseen paneenpoikahuoria.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haluisin ensin tietää kuka olet,ja vähän ,muutakin itsestäsi.Esim mies vai nainen, ikä ym ym
Lähdetäänkö tästä, ja palataan sitten asiaan.
No näistäkin voi tietysti esittää toiveen, mutta matkalle lähtö on seikkailu eikä nuo edellä olevat kriteerit määritä tuleeko matkasta hyvä vai huono. Olen ollut matkoilla sekä miesten että naisten kanssa, nuorien ja vanhojen. Rikkaiden ja köyhien, koulutettujen ja elämänkokemusta keränneiden. On ollut monta matkaa, joista onneksi useammat ovat jääneet mieleen.
Parhaat matkat ovat mielestäni sellaisia, joihin ei ole ladannut kauheasti ennakkotoiveita tai odotuksia. Ei sitten todennäköisesti tule pettymyksiäkään vaan positiivisia yllätyksiä.
Vaikutat uteliaalta luonteelta, mikä on hyvä. Kontrollintarve, jos sellaista tunnistat itsessäsi, taas ei niin hyvä juttu. Ensi kerralla kun istut lentokoneessa, bussissa tai vaikka seisot marketin kassajonossa, katso taaksesi. Saatan olla juuri se henkilö, joka janoaa uusia kokemuksia. Seura on se, mikä matkalla loppuviimeksi ratkaisee.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vesterålenin saarille Myreen ja Støhön vois lähtä piipahtaa. Käydä jonku vuoren huipulla samalla. Ja Nyksundissa vois käydä kahvilla.
Ikinä kuullukkaan, missä nää on?
Naurusaarille, jos siellä koronatilanne salli turismin!
Rooma, Lontoo tai kauas lämpimään, ei Thaimaahan, siellä käynyt 3 kertaa joulu-Uutena vuonna. Cap Verde, joku uutuuskohde, sopiiko?
Vierailija kirjoitti:
Rooma, Lontoo tai kauas lämpimään, ei Thaimaahan, siellä käynyt 3 kertaa joulu-Uutena vuonna. Cap Verde, joku uutuuskohde, sopiiko?
Puhutko portugalia? Olis pitänyt vaan koulussa lukea paremmin kieliä.
Vierailija kirjoitti:
Aruballe
Wau - asiaa!
Vierailija kirjoitti:
Lappiin ku siellä on kuulemma ruskaa.XD
Sama täällä. Lappiin ehdottomasti.
Jonnekin mistä saisi tuliaisena jonkun kivan uuden variantin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikinä kuullukkaan, missä nää on?
Pohjois-Norjassa. Lofoottien yläpuolella
Japaniin. Syksyllä upeat värit tai keväällä kirsikankukkia katsomaan.
Kuule ihan mihin vaan.
Sopiiko että alan juomaan jo lentokentällä ja olen jurrissa koko matkan. Nähtävyyksiä en jaksa katsoo, kato kun mun selkä. Mut erilaiset baarit kyl kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lappiin ku siellä on kuulemma ruskaa.XD
Sama täällä. Lappiin ehdottomasti.
Autolla vai junalla?
Vierailija kirjoitti:
Kuule ihan mihin vaan.
Sopiiko että alan juomaan jo lentokentällä ja olen jurrissa koko matkan. Nähtävyyksiä en jaksa katsoo, kato kun mun selkä. Mut erilaiset baarit kyl kiinnostaa.
Teitähän näkee The Oak Barrelissa Helsinki-Vantaan kentällä ihan joka päivä. Onhan sekin tapa matkustaa, mutta eiköhän oteta tax-freestä vaan eväät ja poistutaan lähtöaulasta samoten tein. Tuhannen jurrissa on helppo olla ihan kotonakin.
Maailmanympärysmatkalle tahtoisin! Voitais päättää tarkemmat kohteet yhdessätuumin..🌏
Mennään Ruokolahdella katsomaan Kummakiveä.