Miten opiskelijoilla on varaa käydä SLUSH tapahtumassa?! Liput alk. 400e!
Kommentit (27)
Jaa! Huomasin saman tänään!! Kaikki varmaan sen mikko kuusen kavereita, tai sitten käytetty viimeiset pennoset SLUSHIIN että saadaan sponssi omalla start-up pelifirmalle.
suunnilleen kaikki opiskelijat tekevät myös töitä eli ovat varmaan saaneet lipun työpaikkansa kautta? niin minä ainakin, olen media-alalla töissä ja opiskelen päätoimisesti myös.
Mikä koulu maksaisi 400 euron pääsyliput? :D Ei ainakaan Aalto-yliopisto :D :D
sinne myytiin aiemmin halvempia opiskelijalippuja, ja osa voi olla myös töissä vapaaehtoisena
Eiköhän sinne ole jaettu lippuja myös, ystäväni voitti lipun jossain arvonnassa. Todennäköisesti noita täyden hinnan maksavia osallistujia on vähemmistö, ja tuskinpa kukaan sitä omasta pussistaan maksaa.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:58"]
suunnilleen kaikki opiskelijat tekevät myös töitä eli ovat varmaan saaneet lipun työpaikkansa kautta? niin minä ainakin, olen media-alalla töissä ja opiskelen päätoimisesti myös.
[/quote]
Ja sinä maksaisit 400e että pääsisit kahden päivän messulle? Voisitko kertoa miksi?
Suurin osahan taitaa olla siellä ihan töissä tai muuten vaan yhteistyöjuttujen kautta.
Suurin osa näytti olevan vapaaehtoistöissä.
Siellä oli useita satoja opiskelijoita vapaaehtoisina.
Ihmiset on jonottanut pari päivää helsingin asemahaliissa Shlush- deskeille, saikohan sieltä alennuksella vai miksi ne jonotti?
Miten paljon vapaaehtois työntekijöitä oikein tarvitaan? Mitä ne kaikki siellä tekee?
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:58"]
[/quote]
Ja sinä maksaisit 400e että pääsisit kahden päivän messulle? Voisitko kertoa miksi?
[/quote]
häh? tuliko tää lainaus nyt väärään vastaukseen. en siis todellakaan itse maksanut, vaan työnantaja maksoi. ja tuskin maksoi täyttä hintaa.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:03"]
Miten paljon vapaaehtois työntekijöitä oikein tarvitaan? Mitä ne kaikki siellä tekee?
[/quote]
Niin no, mietipä sitä. Jos itse järkkäät kaksipäiväisen, 10 000 ihmisen tapahtuman, mitä kaikkea pitäisi tehdä. Eiköhän sieltä hommaa löydy.
Eikö lähes kaikki työntekijät oo opiskelijoita, tekevät töitä lippua vastaan.
Ei kaikki opiskelijat ole rahattomia/moni on varmaan päässyt tapahtumaan yhteistyön/vapaaehtoisuuden/työpaikan kautta. Monella koulutusalalla tuo on loistava verkostoitumistapahtuma. 400 euron lippu voi olla aika halpa hinta kontakteista, inspiraatiosta ja uusista ideoista.
Ilmeisesti ainoa start-up yritys, joka tienaa slush messuilta.
Taas joku katkera palstalla mitä toisten raha-asiat sulle kuuluu???!!
Kauppis opiskelijat ainakin menevät slushiin varmaan ja hyvä tapahtuma se on!
Koulu maksaa?