Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viekö ulosotto kaiken veronpalautuksen vai vaan osan?

Vierailija
18.11.2014 |

Saan palautuksia 1500e, josta ulosottomies vie ainakin tänään tulleen kuitin mukaan 800e. Tarkoittaako tää nyt sitten sitä, että mulla ei ole ulosotossa tuon enempää?

En tiedä saldoa, koska koko asia ahdistaa aivan sairaasti... :( Ja ei, en ole itse sössinyt raha-asioitani. Exmieheni sotki talouteni väkivallalla uhaten (tyhjensi tilini, pakotti mut ottamaan lainoja/velkoja/piilotti laskut jne, pitkä juttu jota en halua sen paremmin tässä selventää.)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

undefined undefined kirjoitti:

En yhtään ihmettele että on asiat ja velat persiilleen mennyt kun on niin tyhmä ihminen että pitää sitä joltain vauva foorumilta kysellä eikö soita UO josta tiedon saa varmasti.

Ja sinä älykkäänä ihmisenä kommentoit 4,5 vuotta vanhaa ketjua.

Vierailija
22/23 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tarkoittaako se nyt sitten sitä, että mulla ei ole enää ulosotossa enempää? Jos siellä ois vaikka 1500e, niin veiskö se sitten koko palautussumman? Voi luoja, oispa ihanaa jos kaikki ois nyt maksettu sieltä.. tosin perintätoimistoissa on sitten lisää :(

Ei tarkoita. Jos sinulta ei ole ulosmitattu nyt mitään, osa voi olla passiiviperinnässä. Velka on laitettu ehkä ulosottoon viime syyskuussa, mutta jos sinulla ei silloin ollut mitään ulosmitattavaa, se on lopetettu. Loppumisen syynä voi olla 'suppean ulosoton este' tai'varattomuuseste'.

Siinä tapauksessa kaikki ulosotossa olleet velat on maksettu, jos sinulta on mennyt kaiken aikaa ulosottoon jotain palkasta tai päivärahasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, joo, mutta periaatteessa taas ajankohtainen, kun veronpalautuksia tulee jo kesällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme