Ihanasti laskee pörssi! - Esim. Kone tippunut jo yli 20 % vuoden huipusta
Täytynee kotiuttaa osa shorteista ja laskea muutama Iron Condor vesille.
Kommentit (69)
Puolet Harvian osakkeista myin pois tänään. Niille oli onneksi ehtinyt kertyä 630% arvonnousu ostohetkestä.
Nyt on taas käteistä, jolla voi sitten tankata jotain muuta tilalle.
Jos lasku jatkuu huomenna, niin sitten alkaa olla jo ostopaikkoja.
Pitäisiköhän nyt alkaa ostoihin juuri ennen Fedin pelastusrengasta?
Hölmölä -2,41%. Mihinhän tässä vielä ehditään?
Ja huomenan noustaan Fedin voimalla?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän nyt alkaa ostoihin juuri ennen Fedin pelastusrengasta?
Sieltä tulee taas joku Bernanke-Yellen-Powell -putti :D
Don´t fight the Fed! Taitaa tosin jossain vaiheessa markkinoiden usko keskuspankkien kykyyn hallita tilannetta olla koetuksella.
Kaikki näköjään luottaa tuohon FED-pelastusrenkaaseen. Mitä jos joku päivä jättävät sen heittämättä?
Muistakaa, että aina kun romahtaa, niin pitää pitää pää kylmänä eikä saa hötkyillä. Missään nimessä ei saa myydä silloin, kun osakkeista saisi hyvän hinnan, vaan pitää odottaa kunnes ollaan flättinä pohjalla. Sitten saa myydä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän nuo shortit kotiuttaa vai jättää.....
Minä jätän ja odotan kunnon rysäystä.
mies53v
Jaa, kyllä minun sijoitukseni ovat edelleen tältä vuodelta reilusti plussalla. En puhuisi siis vielä laskusta.
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
No jos kurssit laskee, niin sehän on hyvä uutinen. Ostohousut jalkaan sitten vaan.
Putoavaan puukkoon on mukava tarttua.
Ei kai nyt kukaan niin tee? Pitää rauhassa odotella että ollaan ihan pohjalla asti.
kyllä on op.n "sijoitus neuvojat" soitelleet mummolle nyt kannattaa sijoittaa HIRVEÄT VOITOT. tämä romahdus tiedostettu jo kesäkuusta lähtien. vuoden päästä on ostajan markkinat. MONI ELÄKELÄINEN MENETTÄÄ SÄÄSTÖNSÄ KUN ON LUOTTANUT PANKKIEN NEUVOIHIN PUOLI PAKOTTAMISIIN.
Kiinassa Jack Man yritykset Alibaba ja Ant Group arvo laskenut puoleen eli $780 miljardia 11 kuukaudessa. Välillä tuntuu, että pottia kasvatetaan ja sisäpiiri myy oikeaan aikaan, tappiot jäävät tavallisille ihmisille. Ainakin mitä on päässyt näkemään.
Pelkoindeksi Vix noussut tänään 27%!
Seppo on laskenut aika hyvin tänään. Kääntyy varmaan kohta.
Kyllä mua hiukan naurattaa kun kuplaosakkeista vähän ilmat pihisee. Qt Group -10.9% ruahhahhaa. Olisi kannattanut luopua näistä aikanaan kun huomenna ropisee taas toiset 5-10 prossaa.
Jos jokin niin bitcoinin paska sais rommata lopullisesti
Tässähän ketjussa itkee vain ne jotka on ostanu ylihinnoiteltuja osakkeita huipulta.. eli niitä hypeosakkeita. Ja lisäksi vielä bitcoinia päälle :D ei ihme että kyyneleet valuu
Itselläni salkku nyt -3% miinuksella muttei tulisi kyllä mieleenkään myydä. Ainahan kurssit painuu syksyllä ja nousee taas kevättä kohti. Itse olen koko syyskuun vaan ostanut lisää.
Tuskin rommaa, syksyisin heiluu. Tuttua.
Vierailija kirjoitti:
Jos jokin niin bitcoinin paska sais rommata lopullisesti
Se nyt on haaveilua vaan. Eikä oikeastaan koske osakkeita mitenkään.
SPX 4370 "KEY LEVEL" meni just rikki. Todella pahalta näyttää kyllä nyt.