Paljonko olette maksaneet peltikaton uusimisesta?
Kattoremontti olisi tarpeen ja olisi kiinnostavaa tietää.
Kommentit (11)
15 115€ teki, kattopinta-ala n. 250 m2. Kaikki uusittiin, myös rännit.
Vierailija kirjoitti:
15 115€ teki, kattopinta-ala n. 250 m2. Kaikki uusittiin, myös rännit.
Ps. Kilpailuttaa kannattaa, sillä kallein tarjous mikä saatiin oli liki 20 000€.
Laittakaas myös kattotyyppi ja firma. Itse sain konesaumatusta tarjouksen 40 000. En sitten vielä ottanut - tosin vähän vaativampi urakka kyseessä.
10 000€
Kattorakenteiden tarkistus/suoristus, pellit ja pellitys, piipun pelti, lumieteet, lapetikkaat ja tikkaat katolle, sekä rännit ja syöksyt. Valmis paketti.
Kattopinta-ala vaikuttaa luonnollisesti kovin paljon hintaan. Entä uusitaanko samalla tikkaat ja rännit ym.
^Normipeltikatto, normikatto, eli ei tasakatto.
Vierailija kirjoitti:
Kattopinta-ala vaikuttaa luonnollisesti kovin paljon hintaan. Entä uusitaanko samalla tikkaat ja rännit ym.
Näin juuri. Toki usein esim. rännit kannattaa suosiolla päivittää nykyaikaan, kyllä siinä vuosikymmenien kuluessa sadevesikourut ehtivät vääntyä esim. lumen painosta ja sitä myötä kuluvat.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaas myös kattotyyppi ja firma. Itse sain konesaumatusta tarjouksen 40 000. En sitten vielä ottanut - tosin vähän vaativampi urakka kyseessä.
Kiinnostais tietää lisää, miten on vaativa ja mikä katon pinta-ala on? Todella hintava tarjous.
Katon korjaajissa on paljon huijareita liikkeellä, varsinkin ne jotka tulevat koteihin tekemään tarjouksia.
Kannattaa kysellä itse paikallisista yrityksistä hintoja ja vertailla niitä.
10.000euroa maksettiin. T: Teemu ja Sirpa