Vastakkee äkkiä!!!
Jos tulee laskumuistutus, niin minkälainen se on? Kuvaa? Näkyykö siinä, jos se on sairaalasta käynnistä, niin käynnin syy tai missä on käynyt?
Kommentit (10)
Lukee vain laskuntiedot (mistä lasku on tullut ja miksi) voi olla erittely siitä, että mistä laskutetaan + lakutuslisät ja mistä ne koostuu.. Ihan tavallisen laskun näköinen, mutta hintaa vaan on enemmän.. Kun on kasvanut korkoa.. Kui?
Laskumuistutukset ja perintäkirjeet voi palauttaa lähettäjälle. Eivät perään huutele.
Siinä näkyy toimenpide ja maksu eriteltynä. Esim noloin esimerkki: sukupuolitesti, visvaisen klamydian hoito lääkkeellä.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:18"]no se näyttää laskulta ja siinä lukee, että MUISTUTUS ja maksupäivänä että HETI.
Siinä näkyy kaikki samat tiedot kuin ensimäisellä laskullakin, sairaalakäynnistä yleensä se, missä on käynyt (poliklinikka) ja onko se ollut lääkäri vai fyssari vai mikä, mutta ei välttämättä, että miksi on siellä käynyt)
[/quote]
Voihan vee... Siis näkyy onko käyny naistentautien vai silmälääkärin luona tms...
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:22"]Lukee vain laskuntiedot (mistä lasku on tullut ja miksi) voi olla erittely siitä, että mistä laskutetaan + lakutuslisät ja mistä ne koostuu.. Ihan tavallisen laskun näköinen, mutta hintaa vaan on enemmän.. Kun on kasvanut korkoa.. Kui?
[/quote]
Äidille tuli laskumuistutus ku olin käyny tekee abortin, vaikka olin kyllä maksanut sen, mutta ei vissii ollu kuitenkaa menny perille. Että mitä siinä näkyy? Arvatenkin äiti ei tiedä toimenpiteestä.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:28"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:22"]Lukee vain laskuntiedot (mistä lasku on tullut ja miksi) voi olla erittely siitä, että mistä laskutetaan + lakutuslisät ja mistä ne koostuu.. Ihan tavallisen laskun näköinen, mutta hintaa vaan on enemmän.. Kun on kasvanut korkoa.. Kui? [/quote] Äidille tuli laskumuistutus ku olin käyny tekee abortin, vaikka olin kyllä maksanut sen, mutta ei vissii ollu kuitenkaa menny perille. Että mitä siinä näkyy? Arvatenkin äiti ei tiedä toimenpiteestä.
[/quote]
Olitko käynyt yksityisellä vai julkisella? Jos julkisella, niin lasku on voinut mennä perintätoimistonkautta. Silloin siinä ei lue erittelyä että mistä lasku on. Lukee vain laskunsaaja. Vaikka en usko että raskaudenkeskeytysä tms laitetaan noihin laskuihin vaikka olisit käynyt julkisella. Lukee vaan joku "opertaatio tms" luulisin ainakin..
Tai ainkin itse kun kävin esim kunnallisella hammalääkärillä, niin ei siinä ollut eriteltynä kaikkia toiminpiteitä mitä on tehty.. Lukee vaan vaikka "tarkastus" "tarvikkeet" "diagnosi" tms.
Tuskin äitisi on saanut tietää että olet tehnyt abortin. Älä huoli! :)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:28"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:22"]Lukee vain laskuntiedot (mistä lasku on tullut ja miksi) voi olla erittely siitä, että mistä laskutetaan + lakutuslisät ja mistä ne koostuu.. Ihan tavallisen laskun näköinen, mutta hintaa vaan on enemmän.. Kun on kasvanut korkoa.. Kui? [/quote] Äidille tuli laskumuistutus ku olin käyny tekee abortin, vaikka olin kyllä maksanut sen, mutta ei vissii ollu kuitenkaa menny perille. Että mitä siinä näkyy? Arvatenkin äiti ei tiedä toimenpiteestä.
[/quote]
Olitko käynyt yksityisellä vai julkisella? Jos julkisella, niin lasku on voinut mennä perintätoimistonkautta. Silloin siinä ei lue erittelyä että mistä lasku on. Lukee vain laskunsaaja. Vaikka en usko että raskaudenkeskeytysä tms laitetaan noihin laskuihin vaikka olisit käynyt julkisella. Lukee vaan joku "opertaatio tms" luulisin ainakin..
Tai ainkin itse kun kävin esim kunnallisella hammalääkärillä, niin ei siinä ollut eriteltynä kaikkia toiminpiteitä mitä on tehty.. Lukee vaan vaikka "tarkastus" "tarvikkeet" "diagnosi" tms.
Tuskin äitisi on saanut tietää että olet tehnyt abortin. Älä huoli! :)
[/quote]
Voi kiitos! :) huhhuh, ei ainakaan maininnut mitään. Laitto vaan viestin, että on maksanu mun laskun poliklinikkakäynnistä.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:38"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:28"] [quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:22"]Lukee vain laskuntiedot (mistä lasku on tullut ja miksi) voi olla erittely siitä, että mistä laskutetaan + lakutuslisät ja mistä ne koostuu.. Ihan tavallisen laskun näköinen, mutta hintaa vaan on enemmän.. Kun on kasvanut korkoa.. Kui? [/quote] Äidille tuli laskumuistutus ku olin käyny tekee abortin, vaikka olin kyllä maksanut sen, mutta ei vissii ollu kuitenkaa menny perille. Että mitä siinä näkyy? Arvatenkin äiti ei tiedä toimenpiteestä. [/quote] Olitko käynyt yksityisellä vai julkisella? Jos julkisella, niin lasku on voinut mennä perintätoimistonkautta. Silloin siinä ei lue erittelyä että mistä lasku on. Lukee vain laskunsaaja. Vaikka en usko että raskaudenkeskeytysä tms laitetaan noihin laskuihin vaikka olisit käynyt julkisella. Lukee vaan joku "opertaatio tms" luulisin ainakin.. Tai ainkin itse kun kävin esim kunnallisella hammalääkärillä, niin ei siinä ollut eriteltynä kaikkia toiminpiteitä mitä on tehty.. Lukee vaan vaikka "tarkastus" "tarvikkeet" "diagnosi" tms. Tuskin äitisi on saanut tietää että olet tehnyt abortin. Älä huoli! :) [/quote] Voi kiitos! :) huhhuh, ei ainakaan maininnut mitään. Laitto vaan viestin, että on maksanu mun laskun poliklinikkakäynnistä.
[/quote]
Joo, ei siinä varmaan mitään muuta ole lukenut kun tuo! :)
Äitisi maksaa käyntisi poliklinikalla kyselemättä syytä käyntiin? Varmaan olet kuitenkin alaikäinen?
no se näyttää laskulta ja siinä lukee, että MUISTUTUS ja maksupäivänä että HETI.
Siinä näkyy kaikki samat tiedot kuin ensimäisellä laskullakin, sairaalakäynnistä yleensä se, missä on käynyt (poliklinikka) ja onko se ollut lääkäri vai fyssari vai mikä, mutta ei välttämättä, että miksi on siellä käynyt)