Mitä annat miehellesi joululahjaksi?
Siinäpä se kysymys olikin. Itse olin ajatellut miehelleni hieronta-/hemmottelulahjakorttia, mutta tuo lahjakorttiketju pisti miettimään uudelleen. Kaipailisin siis vinkkejä, joten kertokaapa te mitä siippanne saavat! :)
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:02"]
Ajattelin aktiiviranneketta. Lisäksi joku kirja erilaisista drinkeistä tms. Olisi mukava mutta en ole vielä löytänyt sopivaa. Miehelle lahjan hankinta on todella vaikeaa. Harrastukset ovat sellaista erityisosaamista, että tilaa tarvikkeita yms. Ulkomaisista nettikaupoista, ei niitä kannata edes yrittää itse ostaa. Lisävinkkejä olisi kiva saada. Meilläkin on miehen synttärit vielä ennen joulua. Hyvä, kun on isänpäivästä päästy.
[/quote]
Mä ostin miehelle sen aktiivisuusrannekkeen. Sen lisäksi ehkä vielä jotain pientä. Tai vaikka Tekniikan maailman vuosikerta. Mies on tyyppiä "en-mä-mitään-tartte", joten on todella vaikea keksiä mitään oikeasti järkevää. Ja tiedän, että kuitenkin pettyy, jos ei saa mitään. Mitään ylellisyyslahjoja ei kannata ajatellakaan. Hierontalahjakortin sai jo isänpäiväksi, joten se kortti on käytetty. Tuota ranneketta on moni tuttu kehunut. Ja jos ei tykkää, niin se ei ainakaan vie tilaa kaapissa...
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 18:03"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 17:33"]
Talvitakin ostin ja hän sen jo saikin. Mies ostaa mulle uudet talvisaappaat. Molemmat valitsimme haluamamme itse. Varsinaisia paketteja ei sit muuten enää aattona vaihdeta. Ei haluta laittaa rahaa mihinkään turhaan, mitä toinen ei tarvitse, joten tehdään näin.
[/quote]
Eikö tuossa tilanteessa sitten olisi samantien molemmat voineet ostaa omansa, eikä kukaan kutsuisi niitä lahjoiksi? Ihan kuin mies olisi ottanut satasen lompakostaan ja antanut sen sinulle samalla kun sinä otat satasen lompakostasi ja annat sen hänelle. Käytännössä ei siis tapahtunut mitään.
[/quote]
Mietin ihan samaa...
Ostin matkan Lontooseen pitkäksi viikonlopuksi ja liput erään bändin keikalle. Varmaan jotain pientä pakettiin, sillä lapsille on tärkeää että vanhemmatkin saavat paketteja. Esim. alushousuja, sukkia, suklaata ja kirja.
Annan miehelleni Fifa 15 -pelin ja Batman-kylpytakin. Saa ehkä myös sukkia ja kalsareita.
Lipun New York Rangers- Nashville predators peliin. Kerrankin oli helppo.
Varmaankin jotakin hyvää viskiä ja suklaata. Mielelläni on synttärit aika lähellä joulua joten siihen panostan sitten enemmän.
Olemme miehen kanssa sopineet ettemme anna lahjoja, mutta menemme joulun jälkeen laivalle. Kyseessä on samalla vähän parisuhdeaikaa, esikoinen kun syntyy tammikuussa :)
Ajattelin aktiiviranneketta. Lisäksi joku kirja erilaisista drinkeistä tms. Olisi mukava mutta en ole vielä löytänyt sopivaa.
Miehelle lahjan hankinta on todella vaikeaa. Harrastukset ovat sellaista erityisosaamista, että tilaa tarvikkeita yms. Ulkomaisista nettikaupoista, ei niitä kannata edes yrittää itse ostaa. Lisävinkkejä olisi kiva saada. Meilläkin on miehen synttärit vielä ennen joulua. Hyvä, kun on isänpäivästä päästy.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:02"]
Lisäksi joku kirja erilaisista drinkeistä tms. Olisi mukava mutta en ole vielä löytänyt sopivaa.
[/quote]
Reseptejä? Historiaa? Tekniikkaa?
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 14:58"]Älkää nyt ainakaan pillua antako. Vastahan se juhannuksena sai.
[/quote]
Pillua saa muutenkin niin paljon ettei oikein kelpaa lahjaksi jonka haluaisi olevan vähän erikoisempi :(
Toivomansa hupparin, hierontalahjakortin ja uuden partakoneen. Niin ja lempisuklaita!