Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ihminen flirttailla ilmiselvästi tajuamatta sitä itse ollenkaan?

Vierailija
18.11.2014 |

Väitän kyllä tunnistavani, onko ihmisten eleisässä ja olemuksessa kyse neutraalista ystävällisyydestä vai flirtistä. Ja tiedän senkin, ettei flirttailu ole useinkaan mitään vakavaa. Sen sijaan uskon sen kyllä aina liittyvän jonkinasteiseen viehättymiseen toisesta. 

Sitten tulee näitä tapauksia, että joku flirttailee aivan ilmiselvästi. On piiitkiä katseita, helliä ja leikkisiä hymyjä, hienovaraisen pikkutuhmia juttuja jne. Kysyttäessä tyyppi on kuitenkin hoomoilasena, että mitä, määkö muka flirttailin ja juu en tosiaankaan ole Pekasta/Pirkosta kiinnostunut.

Valaiskaa?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on tosi puhelias ja sosiaalinen persoona, tykkää jutella ihan tuntemattomillekin. Itse kun tunnen hänet, tiedän että hän on samanlainen ihan kaikkia kohtaan iästä ja sukupuolesta riippumatta, mutta jotkut naiset selvästi tulkitsevat hänet väärin ja luulevat hänen flirttailevan heille. Tai sitten nämä naiset ovat juuri niitä jotka nyt tulkitsevat kaupassa ovenkin avaamisen flirttailuksi, sellaisiinkin on nimittäin törmätty.

Ihan sama tilanne täällä!

Vierailija
22/37 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää jotka tulkitsee tpisten flirttaavan on puusilmäisiä juaruakkoi tai -ukkoi, jotka keksii tarinoita joita pahansuovasti levittävät.

Antakaa jokaisen toimia miten vaan. Sun asia ei ole tulkita. Kysy, jos luulet jotakin flirtiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ihminen muuttuu tiedostamattaan hymyileväisemmäksi vastakkaisen sukupuolen seurassa, vaikka ei edes olisi erityisemmin kiinnostunut heistä. 

Vierailija
24/37 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies flirttailee ainakin huppelissa muille naisille ihan avoimesti...ei se välitä minusta silloin yhtään ja saan ns. olla naama punaisena vieressä. toisaalta aika lapsellista käytöstä aikuiselta mieheltä mutta minkä tuolle mahtaa. kerranhan täällä vaan eletään joten tehköön ukkeli mitä tahtoo...niin teen sitten minäkin. :)

Vierailija
25/37 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäyhänä ja flirttaamattomana kieltäydyin parisuhteesta tällaisen kaikille flirttaavan kanssa. Eihän siitä mitään sellaisesta tulisi, sietämätöntä olisi.

Vierailija
26/37 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa valitettavasti kuvittelee, että iloinen keskustelu ja nauru on flirttailua.

Vierailija
27/37 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on tosi puhelias ja sosiaalinen persoona, tykkää jutella ihan tuntemattomillekin. Itse kun tunnen hänet, tiedän että hän on samanlainen ihan kaikkia kohtaan iästä ja sukupuolesta riippumatta, mutta jotkut naiset selvästi tulkitsevat hänet väärin ja luulevat hänen flirttailevan heille. Tai sitten nämä naiset ovat juuri niitä jotka nyt tulkitsevat kaupassa ovenkin avaamisen flirttailuksi, sellaisiinkin on nimittäin törmätty.

Ihan sama tilanne täällä!

Se nyt on ihan eri asia olla normaalin puhelias kuin heittää flirtaten jotain kaksmieliläppää kaikille.

Vierailija
28/37 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se osalla on ihan tietoista, yksi kaverini on tällainen mielestään "vahingossa" flirttailija, joka ei edes kuulemma osaa flirttailla. Kumma vaan, että käytöksensä muuttuu ainoastaan miesten seurassa sellaiseksi mielisteleväksi kikattajaksi... :D

Vierailija
29/37 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen syyllistynyt tuohon monta kertaa. Nainen on olettanut että annan ymmärtää, vaikka sellaista yritystä ei ollut tietoisesti.

Hah, juu, nää on taas näitä. Mikä pakko sitä on sitten hakeutua lähelle ja kosketella "vaivihkaa", jos ei kuitenkaan (omien sanojen mukaan) ole kiinnostunut eikä flirttaile? Ei ihme, että joku saa vääriä mielikuvia noista.

Ja ei, en pidä pelkkää hymyilyä tai katsetta flirttailuna.

Vierailija
30/37 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on kyllä usein käynyt niin, että joku kaveri sanoo että olen flirttaillut jollekin, mutta en ole sitä itse todellakaan tajunnut. Vaikka en olisi pitänytkään ihmistä erityisen viehättävänä, niin silti näin on käynyt. En kyllä osaa sanoa mistä tämä johtuu. 

Sama. Kerran kuulemma flirttailin, vaikka en edes puhunut mitään. Tämä tapahtui nuorena ja johti lopulta siihen, etten uskaltanut olla miesten seurassa lainkaan, koska pelkäsin "flirttailevani" vahingossa. 

Uskon tämän johtuvan siitä, että en osaa myöskään valehdella eli minun vaikea peittää kasvojeni ilmeitä. Olen myös kiinnostunut ihmisistä. Kun seuraamme tuli kiinnostava ihminen, niin totta kai näytin ilahtuneelta. 

Vierailija
31/37 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihmiset on vaan niin tosikkoja ja yksinäisiä, että tulkitsevat vähän eloisamman persoonan flirtiksi. Joillakin on vaan luonnostaan enemmän pilkettä, pitäisikö se muka peittää?

Vierailija
32/37 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen sellainen läähättävä ja rinnuksille hyppivä koira näistä "ihmisistä kiinnostuneista". Vaikea kuvitella kun itse en erityisemmin kiinnostu ihmisistä tai jos kiinnostun niin sitten se on sitä vakavaa kiinnostusta. Mutta että ihan muuten vaan ihmiset kiinnostais, no comprende.

Vierailija
33/37 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se tunne kun toinen flirtti tapaa toisen flirtin 🤩🤩🤩

Vierailija
34/37 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on kyllä usein käynyt niin, että joku kaveri sanoo että olen flirttaillut jollekin, mutta en ole sitä itse todellakaan tajunnut. Vaikka en olisi pitänytkään ihmistä erityisen viehättävänä, niin silti näin on käynyt. En kyllä osaa sanoa mistä tämä johtuu. 

Ehkä tuollaisissa tapauksissa voi olla enemmän kyse muiden tulkinnoista. Jos joku toinen katsoo ulkoa päin, voi heijastaa omia tuntemuksiaan tilanteisiin. Eli kaveri on kokenut, että teidän välillä voisi olla jotain. Sitten paljastuu, ettet ole pitänyt toista viehättävänä.

Samoin jos joku kuvittelee, että joku flirttailee, vaikka jutuissa ei ole mitään seksuaalista tai henkilökohtaista jotakuta kohtaan, voi kyse taas olla ihan tulkitsijan kuvitelmasta. Kokemukseni mukaan ihmiset voivat tyypitellä toisia mieltymystensä tai oletustensa mukaan. Jos joku ihminen täyttää jotkut oletukset, hänen voidaan olettaa flirttailevan muille. Esim. on hyväntuulinen ja avoin mutta ei kuitenkaan superkaunis. Eli flirttailee. Jos olisi todella kaunis, ehkä helpommin vastaavaa pidettäisiin toiveajatteluna.

Vierailija
35/37 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen sellainen läähättävä ja rinnuksille hyppivä koira näistä "ihmisistä kiinnostuneista". Vaikea kuvitella kun itse en erityisemmin kiinnostu ihmisistä tai jos kiinnostun niin sitten se on sitä vakavaa kiinnostusta. Mutta että ihan muuten vaan ihmiset kiinnostais, no comprende.

Olen kyllä todella ujo. Ehkä sekin osasyy siihen, että hymyilyni katsotaan niin helposti flirtiksi. 

"Se punastelee, koska on kiinnostunut". 

Vierailija
36/37 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkkailijapersoonaa kiinnostaa kyllä ihmisten käyttäytyminen. Monia kiinnostaa hyvät tyypit ja hyvä huumori. Nuoria kiinnostaa toisten ihmisten seura yleensäkin enemmän.  

Vierailija
37/37 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielestäni flirttaile kenellekään ja kukaan ei mielestäni minulle flirttaa. Kerran Sokoksella hämmennyin myyjän käytöksestä ja ihmettelin silloiselle tyttöystävälle, että olikohan tuo nyt flirttiä. Hän totesi, että kyllä mulle muutkin flirttailee mutten vain tiedosta sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän