Miehen ex sai vauvan ja mies on jotenkin surkeana
Ovat siis eronneet n. 5 vuotta sitten ja me ollaan oltu yhdessä 2 vuotta. Miehen ex on myös minun kaverilistoilla, koska ollaan joskus työskennelty samassa työpaikassa. Mies on myös exänsä kanssa edelleen fb-kavereita. Eilen tuli ilmoitus, että tälle miehen exälle ja hänen aviomiehelleen syntyi vauva ja minun mieheni on tästä harmissaan. Minä näen, että häntä vaivaa asia. Tokaisin hänelle eilen illalla ihan ohi mennen, että "*Mari* ja miehensä saivat vauvan", niin ärähti jotain "niinpä kai" ja oli oikeasti erikoinen ja maansa myynyt. En sitten viittinyt jäädä kyselemään, että mikä vaivaa.
Minuakin alkoi veetuttamaan. Meillä ei ole vielä ajankohtaista lapsen yrittäminen, mutta lähivuosista ollaan puhuttu. Exänsä on tässä ajassa mennyt naimisii ja saanut vauvan, niin tuntuu, että se korpeaa miestä, vaikka hänellä ei ole ollut mikään kiire minun kanssani näihin asioihin, kun ollaan puhuttu asioista.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi erosivat? Jospa exä ei vielä silloin halunnut lasta, ja siitä aiheutui isommat skismat.
Tai joku sellainen syy, mikä on nyt poistunut ja asiat muuttuneet, ja mies haahuilee ikävissään.
No, se mitä olen ymmärtänyt, niin ei suhteesta vaan tullut kuulemma mitään ja taisi siinä jotain uskottomuuttakin olla puolin ja toisin. Enkä usko, että he olisivat tuolloin mitään lapsia halunneet. Eikä tuo exänsä ole ollut missään puheissa sen kummemmin aiemmin... Toki jotain perus, että minäkin tunnen hänet edellisestä työpaikasta jne. Ap
Olivatko kenties liian nuoria ja kypsymättömiä vielä ja tuli noita pettämisisä jne. typeryyksiä suhteeseen, ja nyt sitten vasta oisivat valmiit yhteiselämään (miehen mielestä)?
En tarkoita, etteikö mies sinua rakastaisi, mutta kun aina vaan kuulee näitä "mies palasi exänsä luo" tarinoita. Ikävöidähän aina voi, vaikka paluu ei olisikaan mahdollista. Aika kun kultaa ne muistot usein. Ja jotkut eivät ole missään suhteissaan tyytyväisiä, vaan on uuttakin lähdettävä hakemaan jatkuvasti.
Jaa a. Jotenkin tuollainen olisi aika kaukaa haettua, mutta tiedä sitten... Ikinä ei ole ollut mitään exien haikailuja puolin ja toisin. Olisi jännä, että tuollaista tulisi sitten, kun ex saa vauvan uuden miehen kanssa? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi erosivat? Jospa exä ei vielä silloin halunnut lasta, ja siitä aiheutui isommat skismat.
Tai joku sellainen syy, mikä on nyt poistunut ja asiat muuttuneet, ja mies haahuilee ikävissään.
No, se mitä olen ymmärtänyt, niin ei suhteesta vaan tullut kuulemma mitään ja taisi siinä jotain uskottomuuttakin olla puolin ja toisin. Enkä usko, että he olisivat tuolloin mitään lapsia halunneet. Eikä tuo exänsä ole ollut missään puheissa sen kummemmin aiemmin... Toki jotain perus, että minäkin tunnen hänet edellisestä työpaikasta jne. Ap
Olivatko kenties liian nuoria ja kypsymättömiä vielä ja tuli noita pettämisisä jne. typeryyksiä suhteeseen, ja nyt sitten vasta oisivat valmiit yhteiselämään (miehen mielestä)?
En tarkoita, etteikö mies sinua rakastaisi, mutta kun aina vaan kuulee näitä "mies palasi exänsä luo" tarinoita. Ikävöidähän aina voi, vaikka paluu ei olisikaan mahdollista. Aika kun kultaa ne muistot usein. Ja jotkut eivät ole missään suhteissaan tyytyväisiä, vaan on uuttakin lähdettävä hakemaan jatkuvasti.
Jaa a. Jotenkin tuollainen olisi aika kaukaa haettua, mutta tiedä sitten... Ikinä ei ole ollut mitään exien haikailuja puolin ja toisin. Olisi jännä, että tuollaista tulisi sitten, kun ex saa vauvan uuden miehen kanssa? Ap
No tuskin mies sitä sulle kertoisi, jos exän perään olisi jossain vaiheessa haikaillut.
Jos näit, että häntä vaivaa asia, niin miksi vielä tokaisit asiasta?
Juttele hänen kanssaan tuosta lapsiasiasta ihan rauhassa vaikka romanttisella kynttiläillallisella hyvän punaviinin ääressä. Pääsette selville toistenne ajatuksista ja tavoitteista ilman, että hän kikisi tilannetta kuulusteluksi tai painostamiseksi.
Palstalta löytyi esimerkiksi tällainen vähän harvinaisempi herkkuresepti:
FRETTIPAISTI
Kuumenna paistinpannu ja loruta siihen öljyä. Paistele fretin osia niin, että ne saavat kunnon paistopinnan.
Lado frettipalat isoon uunipataan ja ripottele päälle suolaa ja mustapippuria.
Kuori neljä porkkanaa ja leikkaa ne renkaiksi ja kaksi sipulia pieniksi lohkoiksi.
Lisää porkkana- ja sipulipalat pataan. Kaada lihojen päälle vettä niin että ne peittyvät. Älä lisää tämän jälkeen enää vettä vaikka näyttäisi että ruoka kuivuu!
Laita pata 200 asteiseen uuniin ja anna olla siellä noin 1½ tuntia, laske lämpöä tämän jälkeen 175 asteeseen ja hauduta kannen alla 2 tuntia.
Kun liha alkaa irrota luista, lisää runsas desilitra kermaa ja sekoittele. Laita vielä 175 asteeseen ja anna olla noin 30 min.
Minulla on teoria.
He exän kanssa yrittivät lasta mutta sitä ei koskaan saatu-->rajuja riitoja-->ero.
Nyt kun ex sai toisen miehen kanssa lapsen niin miehesi tajusi että hänen nesteensä on käyttökelvotonta.
Haluaa/haluaisi lapsi/a mutta ei voi niitä itse siittää.
Nyt hän on siitä surullinen/vihainen/pettynyt. Ja siksi äyskii sinulle.
Kaverini aviomies oli superinnoissaan, kun hänen ex aviovaimo sai lapsen. Meni synnärillekin katsomaan.
Samoin toisen lapsen kohdalla.
Hänellä oli 2 lasta exän kanssa ennestään. Siis tietty siltä ajalta, kun olivat naimisissa.
Ehkä häntä ei kiinnosta hänen kuulumisensa. Itse ärähdin samalla lailla kun minulle kerrottiin jostain entisen kaverin saamasta lapsesta. En vihaa tätä kaveria mutta hän torjui ystävyyteni joskus kauan sitten enkä ole sen jälkeen ollut erityisen kiinnostunut hänestä ja kuulumisistaan. Kiva juttu hänelle, mutta ehkei mulle tarvitse asiaa kertoa edes?
Mies olisi halunnut lapsen tämän exän kanssa ja ex ei halunnut. Tuli ero ja toinen mies sai sen minkä hän olisi halunnut. Nyt joutuu tyytymään ns toiseksi parhaaseen.
Sinä haluat jo lapsia ja mies ei. Jauhat vauvajuttuja joita mies ei halua kuunnella.
L O L 😃