Olen laihduttanu kolmessa kuukaudess 16kg
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:57"]
Hienoa ap! Minä olen laihtunut neljässä viikossa 5 kg!
[/quote]
Nopea laihtuminen ei ole kehumisen arvoinen asia. Laihtumisen jälkeinen painon pysyminen on jo eri juttu.
Mullekkin lääkäri valitti liian nopeasta laihtumisesta. Kuulemma 1-2kg kuukaudessa olisi hyvä.. Mut paino putoo vaan ja kuitenkin syön ihan reilusti, mutta terveellisesti:) myös 1-2xkk sallin ittelleni popparia ;D ap
Ihan mahtavaa ap :) haluaisin myös laihduttaa noin 10 kg mutta isoin ongelma herkut, en vaan pysy erossa niistä :( muutaman päivän herkkulakko varmaan ennätys, muuten syön ihan ok. Miten ihmeessä pystyit tohon jos ennen söit joka päivä herkkuja? :D
Minäkin söin ennen herkkuja ja juustolämppäreitä joka päivä. Nyt syön viisi kertaa päivässä ja ei ole tehnyt kertaakaan mieli herkkuja. Punaviinistä en ole luopunut, mutta nyt neljän viikon aikana paino on tippunut n. 4,5 kg. Tämä on sopinut minulle, kun syön usein, ei tee suuria annoksia mieli ja kalorit jäävät helposti n. 1000-1200.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 14:28"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:57"]
Hienoa ap! Minä olen laihtunut neljässä viikossa 5 kg!
[/quote]
Eihän tuo ole mitään nopeaa laihtumista. Ensimmäisen viikon aikana lähtee nesteitä varmaan 3 kg ja siitä sitten hienosäädöllä loput 2 kg. Ihan hyvä tahti, kateelliset ne vaan urputtaa.
Nopea laihtuminen ei ole kehumisen arvoinen asia. Laihtumisen jälkeinen painon pysyminen on jo eri juttu.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 14:08"]
Mutta siis syön näin suurin piirtein joka päivä:
aamupala: munia 2-3, kinkkua/jauhelihaa, kasviksia/smoothie maitorahkaan, marjoja,avocado tms mitä nyt keksinkään..
lounas: salaatti, muutama cashew pähkinä, kana/kala/liha
välipala: raejuusto/protskupannari/maustamaton ja rasvaton jugu/ maitorahka ja hedelmää
päivällinen: esim eilen oli jauheliha, herkkusieni, perus salaatti ja tumma riisi
iltapala: puuro ja marjoja:)
[/quote]
Kiitos ap!