Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen laihduttanu kolmessa kuukaudess 16kg

Vierailija
18.11.2014 |

Hyvä minä!:D ei mulla muuta:3

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 14:45"]

Ihan mahtavaa ap :) haluaisin myös laihduttaa noin 10 kg mutta isoin ongelma herkut, en vaan pysy erossa niistä :( muutaman päivän herkkulakko varmaan ennätys, muuten syön ihan ok. Miten ihmeessä pystyit tohon jos ennen söit joka päivä herkkuja? :D

[/quote]

no tein vaan päätöksen, että herkut jää.. oli muuten vaikee päätös:D Ja ensimmäisen 3 päivää särki päätä ja ankarasti! mutta pikku hiljaa helpotti ja nyt on jo tosi helppoo kävellä karkki ja sipsi hyllyn ohi:)

Vierailija
2/29 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavuutta! Mulla on enää 3 kg tavoitepainoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa!! Upea tulos! Mistä mihin painoon? Oletko vielä ylipainoinen?

Vierailija
4/29 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vielä ylipainoinen, lähtö paino 104,4kg ja nyt 88kg:). Tarkotus olisi vielä 20kg pudottaa! Pituutta on 168cm:)

Vierailija
5/29 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen teit ap?

Vierailija
6/29 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinaloyin Jutan super dieetin jonka avulla laihduin n.5kg, mutta olo oli huono eikä homma oikein sujunut, tuli rytmihäiriöitä ym! Sitten palkkasin PT:n joka teki treeniohjelman ja aloin treenata pikkuhiljaa lenkkiä ja 3xvkossa salilla. Myöskin pt:n ruokavalion aikana tuli rytmihäiriöitä.

Rupesin lukemaan Kaisa Jaakkolan kirjoja ja tutustuin sitä kautta optimal performancen ruoka juttuihin, kävin siellä kartoituksessa ja nyt ymmärrän kuinka paljon ruualla on oikesti merkitystä kehon hyvin vointiin! Oloni on parempi kun vuosiin, sitkeät ihottumat on hävinnyt ja olo energisempi:)/Ap

Vierailija
7/29 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt siis syöt ja miten treenaat?

Vierailija
8/29 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:38"]

Ensinaloyin Jutan super dieetin jonka avulla laihduin n.5kg, mutta olo oli huono eikä homma oikein sujunut, tuli rytmihäiriöitä ym! Sitten palkkasin PT:n joka teki treeniohjelman ja aloin treenata pikkuhiljaa lenkkiä ja 3xvkossa salilla. Myöskin pt:n ruokavalion aikana tuli rytmihäiriöitä.

Rupesin lukemaan Kaisa Jaakkolan kirjoja ja tutustuin sitä kautta optimal performancen ruoka juttuihin, kävin siellä kartoituksessa ja nyt ymmärrän kuinka paljon ruualla on oikesti merkitystä kehon hyvin vointiin! Oloni on parempi kun vuosiin, sitkeät ihottumat on hävinnyt ja olo energisempi:)/Ap

[/quote]

Mitä syöt?

Vierailija
9/29 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kerro meille mitä syöt, miten treenaat, hieman yksityiskohtia, kiitos! Tai sitten uskon että tämä on taas mainos...

Vierailija
10/29 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman puhdasta ruokaa, eli ei marinoituja kanoja tms. Eikä valmisruokia. Syön viisi kertaa päivässä ja hiilihydraatit painotan iltaan. Eli aamupala ja lounas mahdollisimman proteiini pitoisia:) päivällisellä, iltapalalla ja treenin jälkeen syön hiilareita, eli hedelmää, tummaa riisiä, bataatti tms:)

ja tietysti olen jättänyt herkkuja pois, ennen söin päivittäin karkkia tai sipsiä.. Myös light juomat jätän juomatta:) 

treeneinä on 3-4xvkossa sali ja 2-3xvkossa lenkki. Myös käytän autoa vain sillon kun on pakko:) AP

Vierailija
11/29 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on makrojakautumasi?

Vierailija
12/29 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:46"]

Mahdollisimman puhdasta ruokaa, eli ei marinoituja kanoja tms. Eikä valmisruokia.

ja tietysti olen jättänyt herkkuja pois, ennen söin päivittäin karkkia tai sipsiä.. Myös light juomat jätän juomatta:) 

[/quote]

Ja pt sekä jutan juttu varmaan suositteli noita tuossa yllä?

;D

Vierailija
13/29 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei cmoon. Olkaa nyt vaan ilosia mun puolesta:D ja joo en mainosta, mulle on yks lysti miten muut syö tai minkä painosia ovat:D mut lihotti huonosti syöminen, raskaus, laiskuus ja väsymys. Ei kiinnostanut sitten terveellinen ruoka eikä muukaan. Oon kunnon jojo laihduttaja.. 75kg laihdutin 65kg lihoin 87kg ja tulin raskaaks raskauden jälkeen vaaka näytti 98kg ja sitten söin vähän lisää ja painoin 104,4kg..  Heräsin siinä kohtaa kun töissä alettiin huomautteleen ja oma äiti<3 josta oli kaikista hauskinta huomautella mitä syön ja kuinka hirveältä näytän:) ap

Vierailija
14/29 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap! Minä olen laihtunut neljässä viikossa 5 kg!

Vierailija
15/29 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:56"]

Hei cmoon. Olkaa nyt vaan ilosia mun puolesta:D ja joo en mainosta, mulle on yks lysti miten muut syö tai minkä painosia ovat:D mut lihotti huonosti syöminen, raskaus, laiskuus ja väsymys. Ei kiinnostanut sitten terveellinen ruoka eikä muukaan. Oon kunnon jojo laihduttaja.. 75kg laihdutin 65kg lihoin 87kg ja tulin raskaaks raskauden jälkeen vaaka näytti 98kg ja sitten söin vähän lisää ja painoin 104,4kg..  Heräsin siinä kohtaa kun töissä alettiin huomautteleen ja oma äiti<3 josta oli kaikista hauskinta huomautella mitä syön ja kuinka hirveältä näytän:) ap

[/quote]

Ollaan iloisia sun puolesta!! Kiinnostaa vain tietää mitä sun ruokavalioon kuuluu ja miten makrot jakautuu.

Onko siinä jotain pahaa, jos kysyy???

Vierailija
16/29 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makrot on mitä?:D 

Vierailija
17/29 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlailin enkä osaa vastata makrojakaumaan.. Täytyykin perehtyä asiaan hieman! 

Vierailija
18/29 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis syön näin suurin piirtein joka päivä:

aamupala: munia 2-3, kinkkua/jauhelihaa, kasviksia/smoothie maitorahkaan, marjoja,avocado tms mitä nyt keksinkään..

lounas: salaatti, muutama cashew pähkinä, kana/kala/liha

välipala: raejuusto/protskupannari/maustamaton ja rasvaton jugu/ maitorahka ja hedelmää

päivällinen: esim eilen oli jauheliha, herkkusieni, perus salaatti ja tumma riisi

iltapala: puuro ja marjoja:)

Vierailija
19/29 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap! Minä olen laihtunut kolmessa kuukaudessa 10kg. Tosin en noin hienoin menetelmin ja ruokavalioin kuin sinä, mutta kumminkin..=) Hyvä mieli ja ylpeä olo itsellänikin!

Vierailija
20/29 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviin aika tiukat ohjeet, muuten lipsun:'D oon aina hyvä perusteleen miks saan vetää suklaalevyn;) no kohta 3kk ollu ilman suklaata, alkoholia ja karkkia ylipäätään niin enää ei oo vaikeeta:) eka kuukausi oli ihan tuskaa:'D Ap