Olen tehnyt 3 aborttia.
Ja sitten mulla on 2 toivottua lasta eli turha tulla märisemään että toivottavasti et lapsia ikinä saa.
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:09"]
Tulit kehuskelemaan?
[/quote]
En, vaan kertomaan sen asian että aborttejen jälkeen voi raskautua ihan yhtä helposti kuin muutkin ja saada niitä toivottuja lapsia.
Kuulostaa siltä, että teit "hupiabortit", kun noin tulit kehuskelemaan..
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:23"]
Murhaaja! 30v yrityspomo
[/quote]
Ehkä sillä lasten isälläkin on ollut jotain syytä että noin on käynyt.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:33"]
Kuulostaa siltä, että teit "hupiabortit", kun noin tulit kehuskelemaan..
[/quote]
Tein abortit koska ex-mieheni hakkasi ja raiskasi minut useamman kerran .
Ja annoit hänen raiskata uudestaan abortin jälkeen? Viisas oppii muiden virheistä ja tyhmä ei omistakaan.
Toivottavasti opetat lapsillesi hyviä arvoja.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:41"]
Ja annoit hänen raiskata uudestaan abortin jälkeen? Viisas oppii muiden virheistä ja tyhmä ei omistakaan. Toivottavasti opetat lapsillesi hyviä arvoja.
[/quote]
Olin tyhmä kun hänen uhkailujen takia jäin liian pitkäksi aikaa siihen suhteeseen.
Jos abortin tekeminen ei ole väärin, tässä ei ole mitään paheksuttavaa.
Ap on siinä oikeassa, että aborttia ei koskaan joudu tekemään, jos on hedelmätön. Luonnollisesti sitä suurempi riski naiselle on joutua tekemään elämässään abortti, mitä hedelmällisempi hän on.
Onko se ehkäisyn käyttö niin hemmetin vaikeeta? On se rankkaa varmaan olla jälkeen jäänyt, kun onhan ne kondomit ja pillerit niiiin monimutkaisia käyttää.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:51"]
Onko se ehkäisyn käyttö niin hemmetin vaikeeta? On se rankkaa varmaan olla jälkeen jäänyt, kun onhan ne kondomit ja pillerit niiiin monimutkaisia käyttää.
[/quote]
En voi käyttää hormonaalista ehkäisyä enkä tiedä miksi ex-mies tajuttomaksi hakatessaan ei käyttänyt kondomia.
Jos joku raiskaa, niin tehdään rikosilmoitus eikä jäädä odottelemaan seuraavaa raiskausta. Ja e-pillerit ehkäisevät myös raiskausvauvat.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:51"]
[/quote]
En voi käyttää hormonaalista ehkäisyä enkä tiedä miksi ex-mies tajuttomaksi hakatessaan ei käyttänyt kondomia.
[/quote]
No aika idari täytyy olla jos miehen luo jää raiskauksen jälkeen. Saatikaan useamman.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:56"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:51"] Onko se ehkäisyn käyttö niin hemmetin vaikeeta? On se rankkaa varmaan olla jälkeen jäänyt, kun onhan ne kondomit ja pillerit niiiin monimutkaisia käyttää. [/quote] En voi käyttää hormonaalista ehkäisyä enkä tiedä miksi ex-mies tajuttomaksi hakatessaan ei käyttänyt kondomia. [/quote] No aika idari täytyy olla jos miehen luo jää raiskauksen jälkeen. Saatikaan useamman.
[/quote]
Niin olin tyhmä,nuori, ilman mitään tukiverkkoja.Vanhempieni luokse en voinut mennä koska heistä oli ok että ex-mies raiskasi ja hakkasi minua.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:51"] Onko se ehkäisyn käyttö niin hemmetin vaikeeta? On se rankkaa varmaan olla jälkeen jäänyt, kun onhan ne kondomit ja pillerit niiiin monimutkaisia käyttää. [/quote] En voi käyttää hormonaalista ehkäisyä enkä tiedä miksi ex-mies tajuttomaksi hakatessaan ei käyttänyt kondomia. [/quote] No aika idari täytyy olla jos miehen luo jää raiskauksen jälkeen. Saatikaan useamman.
[/quote]
Niin olin tyhmä,nuori, ilman mitään tukiverkkoja.Vanhempieni luokse en voinut mennä koska heistä oli ok että ex-mies raiskasi ja hakkasi minua.
[/quote]
Vaikuttaa ihan normaaleilta vanhemmilta. NOT. Tää on provo.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:04"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:01"]
[/quote]
[/quote]
Vaikuttaa ihan normaaleilta vanhemmilta. NOT. Tää on provo.
[/quote]
Ei ole valitettavasti provo ja ei mun vanhempani olekkaan kovin normaaleja ikinä olleet saati että olisivat rakastaneet minua. Minulla oli monella lailla hyvin kamala lapsuus eivätkä he ikinä nuorena tai aikuisenakaan tukeneet millään lailla.
Onneksi kaikki on taaksejäänyttä, onhan? Pidä hyvä huoli lapsistasi!
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:26"]
Onneksi kaikki on taaksejäänyttä, onhan? Pidä hyvä huoli lapsistasi!
[/quote]
On.
Tulit kehuskelemaan?