EN halua täyttää 50!!!
En ole sen tyyppinen OLLENKAAN, josta ajatellaan että tuo on viiskymppinen.
Uskotte tai sitten ette mutta niin se vain on. Ne joille 50 sopii on erilaisia kuin mä. Monelle se sopii oikein hyvin eikä mun mielestä edes ole noloa olla yli 50.
AAARGH! Melkein mietin että jos vain sanoisi jatkossa olevansa 40-jotain.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että yhdessä yössä muutut kovin paljon. Tänään olet 49 ja huomenna täytät 50 niin, että niin sitten elämä on ohi.
Sehän se onkin, ettet itse muutu mutta muiden, kuten töitä hakiessa työnantajien mielikuva sinusta on erilainen kun kuulut yli viisikymppisiin.
ÄLÄ TÄYTÄ!
Voithan sanoa olevasi kaksi kertaa kakskytviis
Kansalaisaloite että ikä on korkeintaan 49. Ajatelkaa mikä säästö eläkkeissä eikä kenenkään tarvitse enää tuntea olevansa yli viisikymppinen.
Ikä on vähän n numero, jokainen näkee naamasta joka tapauksessa onko kaunis tai ei.
Ole vain itseäsi vanhempien seurassa. Saat kuulla koko ajan kuinka nuori vielä oletkaan
Oisit syntynyt myöhemmin, mummeli.
Vierailija kirjoitti:
Oisit syntynyt myöhemmin, mummeli.
Tästä tulee mieleen, kun olin parikymppinen ja kävin usein auttassa vanhaa isoäitiäni. Hän kertoi tarinoita nuoruudestaan 30-luvulta.
Nuorelle oli jotenkin tosi vaikea käsittää, että hänkin on ollut joskus nuori. Muistan, kun koin valaistuksen: katsoin kadulla vastaantulijoita, vanhoja, ja ihmettelin, että hänkin on ollut nuoti, ja tuokin….
Toki järjellä sen ymmärsi, mutta tuo valaistus oli kokemus, kuinka jokainen on ollut joskus kaunis ja terve ja rakastunut ja maailma on ollut auki.
Tee kuten Emile Ratelband, ja liity parhaaseen A-ryhmään:
Dutchman, 69, brings lawsuit to lower his age 20 years
tänä vuonna kuvasin ja äänitin tämän, tammikuussa täysin 50v
Halua vaan. Halua vähän kovemmin, jos tuntuu, ettei muuten auta. Muuttuiko tilanne?
Vierailija kirjoitti:
Olet transikäinen
Miten olis muunikäinen? "Vuosiako? Ei, minä määrittelen ikäni pelikonsolien sukupolvina."
Täytin kesällä 50. En juhlinut, kun en oikein juhlia harrasta. En ole ajatellut asiaa lainkaan.
Koskaan, edes nuorempana, ei kukaan ole ikääni kysynyt. Muutaman kerran on tullut tilanteita, joista huomaa ettei ikääni tiedetä. Esim työkaverit pitävät itseään vanhoina, tämän porukan vahuksina ja äiteinä 40-vuoden korkeassa iässä. Mutta ihan sama mulle.