Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on suurin ongelma parisuhteessasi?

Vierailija
18.11.2014 |

Mulla on seksin vähyys ja heikko laatu.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni työ on niin sanotusti omistautumista vaativaa, mikä sanelee parisuhteemme tahdin. Jos työt kutsuvat, niin parisuhde jää toiselle sijalle. Välillä mies tuntuu todella itsekkäältä, minäminä ja minun työni -tyypiltä. Ei ole valmis kompromiseeihin työnsä suhteen, vaan minun pitää mukautua tilanteeseen. 

Vierailija
22/54 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu 20 vuotta yhdessä. Hyvin varhaisessa vaiheessa näin jo merkkejä, että tuo tarvii omaa tilaa paljon ja itse kaipaisin enemmän yhteiseloa. Vähän syyllistin itseäni tuosta, ruokki huonoa itsetuntoani kun tuo ei viihdy seurassani. Heijastuu seksielämään enkä tahdo "palkita" häntä kun välillä tuntuu että se on ainoo mikä kelpaa. Muutama viikko sitten uhosi että menee vieraisiin, muka leikillään. Mulle jäi hänen tyylistään paskamainen olo siitä vaikka nää vuodet oon täysin voinut luottaa häneen. Huomaan että en olekaan ihan varma josko sillä onkin joku hoito jossain, kun täysin vapaasti oon sille omaa tilaa ja menemisiä' sallinut. ..Ompa todella vittumainen tunne muuten.. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksin pitäisi olla mitään palkitsemista vaan yhteinen harrastus.
Ap

Vierailija
24/54 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 09:08"]Yhteisen ajan puute / yhteisten harrasteiden puute. 
[/quote]

Ja se että emme ole vielä täysin oppineet käsittelemään toisiamme, joten riitatilanteet paisuvat kamaliksi, kun mies luulee että minä olen välinpitämätön ja ilkeä ja minä luulen ettei hän välitä vaikka olisin. Mutta tällä hetkellä ainoa ongelma on tuo että meilläon turhan vähän laatuaikaa. Se tosin korjaantuu pian, onneksi.

Vierailija
25/54 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yhteisiä mielenkiinnon kohteita

Vierailija
26/54 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 16:18"]

Ei seksin pitäisi olla mitään palkitsemista vaan yhteinen harrastus. Ap

[/quote]

Olet oikeassa. Tää on vaan jotenkin mennyt tällaiseksi, en edes tajua missä vaiheessa.

Vierailija
27/54 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
28/54 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoa ei kiinnosta seksi enää lainkaan.

Vierailija
29/54 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisen ajan vähyys sekä stressaava ja kiireinen arki. Isovanhemmat tarjoavat hoitoapua pari kertaa vuodessa ja vierasta hoitajaa emme raaski ottaa sillä lapset ovat joka tapauksessa hoidossa joka arkipäivä 8-16.30.

Vierailija
30/54 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha. Mies käy vain osa-aikatöissä (yrittää opiskella samalla) ja kaikki tulot, joita hän saa, menevät vanhoihin velkoihin. Elää käytännössä minun vähillä rahoillani (tai siis ottaa minulta "lainaa", mutta en tajua, miten muka pystyisi maksamaan lainojaan ikinä takaisin) :( Meillä ei ole ikinä varaa käydä ulkona syömässä, matkustaa tai muuttaa isompaan asuntoon. Muuten aivan mielettömän ihana mies. Hitto...

Vierailija
31/54 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten kehtaa pieraista. Yhdessä 5vuotta ja ei, en vaan pysty.

Vierailija
32/54 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Kummallakin meistä on kyllä omia ongelmia paljonkin, mutta parisuhteemme ei kuulu niihin vaan kumppanuus kannattelee ja auttaa jaksamaan. 

Vierailija
33/54 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi loppui odotusaikana,miehen päätös josta ei saa edes puhua. Ei mitään läheisyyttä ollut aikoihin. Ei nukuta edes samassa vuoteessa. Ei ole mitään puhuttavaa koska eihän meillä mitään parisuhdettakaan ole. Olemme vain vanhemmat. Itse en halua loppuelämääni pilata näin ja kun yritän miehen kanssa erosta puhua, niin hän ei näe mitään ongelmaa emmehän edes riitele. No ei kai kun ei kiinnosta kaikki on yhdentekevää. Hänen mielestä meillä on paljonkin puhuttavaa,lapsesta ja kaikesta muusta kyllä mutta meistä ei koskaan. Hän ei tarvitse yhteistä aikaa. HÄNEN MIELESTÄ TÄMÄ ON SITÄ TOSI RAKKAUTTA JA ARKEENTUMISTA. Väkisin tulee mieleen että pettääkkö tässä pitää ennen ku viesti menee perille.

Vierailija
34/54 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä 34 :(

Vierailija
35/54 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ärsyttävä itsetunto-ongelmani. Mieheni on todella ihana ja kehuukin. Silti pelottaa että en riitä :D todella pöljää. Onneks tämä on satunnaista. Toivoisin olevani kävelevä photoshopattu kaunis seksipommi, mut ei se olisi normaalia :''D
Poikaystävässäni ehkä suurin ongelma on sen rähmäkäpäläisyys xD mikä oikeastaan on aika söpöä.
Tänään kirjastossa se tiputti kirjan jonka nostin sille, jonka se tiputti uudestaan ja osui mun silmäkulmaan aika ikävästi. Nauratti ja vitutti samana aikaan :D Eli toisin sanoen, meillä ei vielä ole oikein ongelmia ollut :) Paitsi mustasukkaisuus sillointällöin mutta ei vakavempaa. Ollaan oltu vuosi yhdessä.

Vierailija
36/54 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
37/54 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen sosiaalinen rajoittuneisuus ja suuremmat seksuaaliset haluni. N40.

Vierailija
38/54 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian erilaiset luonteet. Tästä johtuen kommunikaatio ei pelaa ja kaikki takkuaa. Toisaalta sekin, etten oikeastaan ole koskaan ollut rakastunut mieheeni. Olen tajunnut vasta vuosia myöhemmin, ettei riitä, jos vain toinen rakastaa ja toinen vain on, että no joo ihan okei... :(

Vierailija
39/54 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun näkökulmastani se, ettei mies tiedä mitä haluaa. Tai tietää, että haluaa pitää minut elämässään, mutta kaikki muu on epävarmaa.

Vierailija
40/54 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän