Aamulypsy
Oon kuunnelut jo pidempään Radio SuomiPopin Aamulypsyä. Hauskaa tarinointia, mutta hieman alkanut häiritsemään juontajien onneton yleissivistys ja keksityt jutut. Lähes kaikki nimet ja faktat menee väärin ja joka vielä päivä... Toinen on nämä keksityt jutut esim. Jaajon huilun soitto. Ihan kiva, mutta suoraan you tubesta soitettu parisuhdetrivia puhelu http://forums.vogue.com.au/showthread.php?t=61494 ja niin edelleen
Kommentit (35)
You Tubeen laitaa hakusanaksi Titanic funny flute, niin tulee tuo Jaajon "soittama" huilubiisi. Universal flute funny löytyy toinen
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 06:47"]
Oon kuunnelut jo pidempään Radio SuomiPopin Aamulypsyä. Hauskaa tarinointia, mutta hieman alkanut häiritsemään juontajien onneton yleissivistys ja keksityt jutut. Lähes kaikki nimet ja faktat menee väärin ja joka vielä päivä... Toinen on nämä keksityt jutut esim. Jaajon huilun soitto. Ihan kiva, mutta suoraan you tubesta soitettu
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:14"]
Minua ei muu haittaa, siinähän jaarittelevat paskaa, mutta onko sitä pakko puskea vielä illallakin ulos.
[/quote]
Tunnin kooste illalla on ihan parasta, ajoitan muuten tylsät kävelylenkit yleensä 18-19 välille jotta voin napeilla kuunnella samalla Jaajoa :) Tulee huomaamatta käveltyä se tunti.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:14"]
Minua ei muu haittaa, siinähän jaarittelevat paskaa, mutta onko sitä pakko puskea vielä illallakin ulos.
[/quote]
Tunnin kooste illalla on ihan parasta, ajoitan muuten tylsät kävelylenkit yleensä 18-19 välille jotta voin napeilla kuunnella samalla Jaajoa :) Tulee huomaamatta käveltyä se tunti.
[/quote] minä tykkäisin Suomipopin musiikista, mutta joutuu kuuntelemaan muita kanavia sitten.
Anni oli Voicella ihana. Jaajon ja Perälän kanssa laimea nauruhuutaja.
Tänä aamuna joku Martina voitti Pariisin matkan. Oli juuri menossa viemään lasta päiväkotiin. Jaajo tietysti totesi, että "ja sinä sitten kiirehdit töihin". Mutta mitä vielä, hän sanoi menevänsä kotiin siivoamaan. Siis mitä ihmettä nämä nykyäidit oikein touhuavat? Miksi äidit vievät lapsia päiväkotiin, jos ovat itse kotona? En ymmärrä.
Noiden jutut liittyy niin paljon alapäähän ja niille hihittelyyn ettei kiinnosta kuunnella yhtään. Olen sitten varmaan vaan niin tosikko. Onneksi en menetä mitään kun kyseisellä kanavalla soitettava musiikkikaan ei ole ihan minua varten.
Terveisin Naispelko22
Minä en jaksa sitä Annin roolia, se vaan kikattaa ja käkättää, kun pojat puhuu niin tuhmia. Argh. Ei enää aamulypsyä mulle.
Olisi kiva kun Anni imisi nahkafagottiani, puristelisi nahkakaksiotani ja työntäisi jääkuution pöllönsilmääni, määkisin kuin lammas...
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei välkkyjä? Jutut on enimmäkseen hauskaa höpöhöpöä, mutta ei niistä mikään tyhmyys paista. Päin vastoin. Yksi opiskelee valtsikassa ja yksi ollut lääkiksessä, niin aika välkyiksi kutsuisin.
Kukas niistä on muka lääkiksessä ollut? Eikö sen Annin valtsikaopinnot ole kuopattu jo kymmenen vuotta sitten.
Kuuntelen autossa ja tykkään kyllä - sopivan aivotonta viihdettä ennen työpäivää. Mutta välillä tekis mieli laittaa tyyliin Facebookissa kommenttia kun ollaan jotenkin ihan perusasioista ihan kujalla, vaikka nyt oman kotimaan maantiedosta jne.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei välkkyjä? Jutut on enimmäkseen hauskaa höpöhöpöä, mutta ei niistä mikään tyhmyys paista. Päin vastoin. Yksi opiskelee valtsikassa ja yksi ollut lääkiksessä, niin aika välkyiksi kutsuisin.
ja se kolmas on ilmeisesti lentäjä
Keksityt jutut ei haittaa mutta kyllä useampana aamuna viikossa tekee mieli huutaa radiolle että olette väärässä :D Siis eihän se vakavaa ole kun harvoin puhuvat mistään sinänsä vakavasta ja tärkeästä aiheesta mutta kyllä se jotenkin pistää korvaan kun jutut vilisee asiavirheitä eivätkä ole perillä edes perusasioista vaahdotessaan milloin mistäkin aiheesta.
Ei se koulutus älykkyydestä kerro. Tuntuu oleven ennemminkin niin että mitä korkeampi koulutus niin sen tyhmempi.
Joo ja kerran ne kerto tästä "sommartiden-kännistä" että oli ollut ruotsin laivalla (en muista kuka juontajista) ilman rahaa ja halunnut päästä känniin. Oli sitten mennyt dj:ltä pyytämään sommartiden kappaleen jolloin joka ikinen pöydässä istuja oli juossut tanssilattialle ja tämä juontaja oli kierrellyt tyhjentämässä pöytiin jääneet lasit. Jäi tuo mieleen kun pari kuukautta aiemmin Andre Wickström kertoi saman jutun HHU:ssa.