Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aamulypsy

Vierailija
18.11.2014 |

Oon kuunnelut jo pidempään Radio SuomiPopin Aamulypsyä.  Hauskaa tarinointia, mutta hieman alkanut häiritsemään juontajien onneton yleissivistys ja keksityt jutut.  Lähes kaikki nimet ja faktat menee väärin ja joka vielä päivä...  Toinen on nämä keksityt jutut esim. Jaajon huilun soitto. Ihan kiva, mutta suoraan you tubesta soitettu  

parisuhdetrivia puhelu http://forums.vogue.com.au/showthread.php?t=61494  ja niin edelleen

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä nipota

Vierailija
2/35 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuo kovin välkkyjä ole, mutta Jaajon tarinoita on kiva kuunnella.  Toki hieman häiritsee kun on hieman liian selvästi keksittyjä suurin osa tarinoista.  Ilman Jaajoa tuo shöw on aivan surkea, itellä kääntyy kanava aina kuna Peräläinen ja Anni on kahdestaan. Hirveetä kuunneltavaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei välkkyjä? Jutut on enimmäkseen hauskaa höpöhöpöä, mutta ei niistä mikään tyhmyys paista. Päin vastoin. Yksi opiskelee valtsikassa ja yksi ollut lääkiksessä, niin aika välkyiksi kutsuisin.

Vierailija
4/35 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajon vaimo on lääkäri, Jaajo ei ole lääkistä nähnytkään.  Tyhmyys tulee esiin kun puhutaan asioista joista ei mitään hajua.  Google on kovassa käytössä kun mietitään vaikka Norjan pääkaupunkia 

Vierailija
5/35 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajo on ok, mutta se Annin kätkätys -ei voi kuunnella.

Vierailija
6/35 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät aamylypsyn kuuntelijatkaan ihan välkyimmästä päästä ole.

Vierailija
7/35 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älkääs nyt. Ei elämää aina niin vakavasti kannatta ottaa.

Vierailija
8/35 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, "kun mä niinku nukun kaks tuntia yössä, niin mä elän neljä kertaa enemmän kuin ne jotka nukkuu 8 tuntia yössä"   Normaali peruskoululainen osaa jo laskea että jos Juha on hereillä 22 tuntia ja me muut keskimäärin 16 tuntia eli Juha on hereillä 1.375 kertaa enemmän 

Vierailija
9/35 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri sen takia muillakin kanavilla on omat aamuohjelmansa, itse en Novan vastaavaa voi sietää mutta siksi en sitä kuuntelekkaan mutta sallin niiden kuunnella ketkä siitä pitää. Ei ole minulta pois.

Vierailija
10/35 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä aamulypsy on just paras! Ja kyllä jaksaa kuunella myös ilman Jaajoa. Tosin paras on kun kaikki on paikalla.
Minä en edes oikeastaan tiedä millaisia aamuohjelmia muilla kanavilla on koska ei kiinnosta niitä kuunnella. Silloin kun aamulypsy oli vuoden poissa ja yritin eri kanavia aamuisin kuunnella niin eihän siitä mitään tullut. Pidin siis radion kiinni.

En ymmärrä näitä valittajia oli kyse telkkari tai radio ohjelmista. Molemmissa laitteissa kun on yleensä se säätömahdollisuus. Sen saa kiinni tai kanavaa voi vaihtaa. En mnä ainakaan viitsi katsoa tai kuunnella ohjelmaa mikä ärsyttää.

Ja tosiaan niitä juttuja ei kannata ihan liia vakavasti ottaa ;).

Niin ja minusta kertoo ihmisestä aika paljon se, että haukkuu jotain tyhmäksi (tai ei niin välkyksi) vain sen perusteella mitä joku kuuntelee radiosta. Aika paljon mielummin olen ei niin välkky kuin sellainen joka päästää suustaan tai näppäimiltään jotain noin typerää!
Ainiin, mutta kun pitää vähän itseään ylentää ja kuvitella olevansa fiksumpi kuin onkaan :D

Vierailija
11/35 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:01"]Joo, "kun mä niinku nukun kaks tuntia yössä, niin mä elän neljä kertaa enemmän kuin ne jotka nukkuu 8 tuntia yössä"   Normaali peruskoululainen osaa jo laskea että jos Juha on hereillä 22 tuntia ja me muut keskimäärin 16 tuntia eli Juha on hereillä 1.375 kertaa enemmän 
[/quote]

Voi äly, luuletko sinä että se oikeasti nukkuu vain kaksi tuntia yössä? Eihän tuossa ollut tarkoitus tehdä mitään matematiikan laskua vaan kärjistäen naureskella sille miten saa muka enemmän elin aikaa kun ei käytä.sitä nukkumiseen. Ihan ihme juttuihin te tosikot takerrutte. Käännä yle puheelle siellä tulee varmasti vain ja ainoastaan asiaa.

Vierailija
12/35 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiorockin parodia aamuruisku niputti homman ihan hienosti. Kandee käydä kuunteleen. Ja hei opiskelemaan pääsee kun käy kurssit. Ei Siinä älyä tarvita

Vierailija
13/35 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vattu...keksittyjä juttuja ja ns. hauskoja you tubesta soitettuja huiluesityksiä.  Peruspentin matkavihjeet on karseita, leikkivät jotain maailmanmatkailijoita

Vierailija
14/35 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen aina rockia, mutta mitä on joutunut tuota aamulypsyä kuuntelemaan töissä tai jonkun muun auton kyydissä niin voi jestas miten ärsyttävä se nainen on! Saa ehkä kaks sanaa sanottua ja kauhea hirnuminen. Eihän se muuta tee ku nauraa siellä. Jos nauru pidentää ikää niin se elää kyllä kauan.

Vierailija
15/35 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä rajatonta tyhmyyttä ei vain jaksa kuunnella.

Vierailija
16/35 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, karseeta kakkaa. Jutut on kopioitu urbaani legondoista ympäri maailmaa ja sit kaikki sattunu Jaajolle 

Vierailija
17/35 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, radionrockin Aamuruiskuuu on hyv

Vierailija
18/35 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siirtynyt kuuntelemaan Dynastiaa. Kimmo Vehviläinen on tosi hyvä ja sen jutuista, jotka ovat  hauskoja, paistaa jonkinlainen perussivistys tai älykkyys...joka taas Aamulypsystä puuttuu valitettavasti. Ehkä,olen tulossa vanhaksi. Vielä kun Anna Perhon tilalle saataisiin Minna O

Vierailija
19/35 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni ja Perälä kahdestaan ei kyllä toimi yhtään. Jutut pyörii lähes yksinomaan Perälän naisjutuissa, Perälä kertoo "omista" panojutuistaan, padoista jne. ja Anni muka toruu. Perälän mällit Annin työtuolissa. Viimeksi eilen työmatkalla tuli tällaista kuunneltua kunnes kanava meni vaihtoon.

Vierailija
20/35 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei muu haittaa, siinähän jaarittelevat paskaa, mutta onko sitä pakko puskea vielä illallakin ulos.