Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

P***a raskaus

Vierailija
17.11.2014 |

Mulla on ollut niin surkea raskaus tähän saakka. Odotan kolmatta lasta viikolla 32. Painoa on tullut niin järkyttävän paljon vaikka olen niin allerginen monelle ruoalle etten edes voi syödä kovin epäterveellisesti.
Edellispäivänä oli virtsatietulehdus, olen ehtinyt olla kuumeessa, oksennustaudissa ja perussairauteni on pahentunut niin paljon etten ole ikinä ollut näin huonossa kunnossa.

Tänään alkoi särkeä reisiä niin paljon etten tiedä mitä teen. Sattuu niin järkyttävästi.

Toivon samaan aikaan että vauva jo syntyisi ja ei syntyisi. Haluaisin jo normaalin itseni takaisin mutten tietenkään tahdo oikeasti että vauva syntyy ennen aikojaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh. Monesko viikko? Jaksamista!

Vierailija
2/8 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 alkoi juuri.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydet sympatiat sulle. Itse olen rv 38 eikä tosiaankaan ole häävi olo

Vierailija
4/8 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joka tapauksessa ei ole enää paljon jäljellä. Tsemppiä! Itse odotan esikoistani viikolla 34, ja rupes omat pikku kolotukset tuntumaan aika turhilta.

Vierailija
5/8 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. Ei se raskaus herkkua ole. Loppuraskaus on oikeasti helvettiä. Lohduttaudu sillä että enemmän viikkoja on jo takana kun edessä.

Vierailija
6/8 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos myötätunnosta! Eipä tässä muu auta kuin vaan purra hammasta yhteen!

Vierailija
7/8 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on menny aina niin että alkuraskaus on ollu täyttä helvettiä ja loppuraskaus taas menny niin ettei melkeen huomaakaan (toki se maha on siinä) Tsemppiä ap, kyllä sää jaksat! ♥

Vierailija
8/8 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei... tsemppiä!
Olet kuitenkin jaksanut jo näinkin kauan!
Itsekin odotan kolmatta, rv10+3 ja olen oksentanut viimiset viisi viikkoa.... kironnut tätä raskautta jo moneen otteeseen =(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi