Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teinin iholle tekisi?

Vierailija
17.11.2014 |

Niin täynnä mustapäitä koko lärvä. Iho ei ole kuiva, hivenen rasvainen ja väittää pesevänsä naaman aamuin illoin, ollaan kokeiltu kaikenlaisia pesuaineita mutta mikään ei tunnu tehoavan.

Naama on tämän näköinen: http://www.ihotauti.net/pics/1.jpg

Välillä operoidaan koko naama ja putsataan noista mustista, hetken ne pysyy poissa mutta parin viikon päästä näyttää taas siltä kuin aiemminkin. On myös pidetty pidempiä taukoja putsaamisessa, mutta se on vaan lisännyt noiden mustien määrää ja suurentanut aiemmin olleita. Harvoin on mitään märkivää mätäpäätä tms. naamassa.

Mitään vinkkejä?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh toi AP:n viestin kuva... Tuollaisia kun pääsisi puristelemaan, oikein sormet syyhyää!

Vierailija
42/55 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula's Choice BHA-kasvovesi käyttöön, ainoa, mikä oikeasti tehoaa mustapäihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 00:23"]

Paula's Choice BHA-kasvovesi käyttöön, ainoa, mikä oikeasti tehoaa mustapäihin.

[/quote]

Kasvovesikö se on? En löydä tuon nimistä kasvovettä??!!

Vierailija
44/55 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun nyt omasta akneen liittyvästä kokemuksesta. Olen käynyt lääkärillä, ihotautilääkärillä ja käyttänyt apteekin tuotteita, mutta ilman tuloksia. Monilla on kuitenkin auttanut ihotautiläärillä käynti ja suosittelen sitä vahvasti vaikka minua se ei auttanutkaan. Jos tilanne on jo paha niin on ihan turha odotella ja leikkiä jollain voiteilla tai kasvovesillä, koska se ihotautilääkäri tietää parhaiten mitä tehdä. Ihotautilääkärille marsmars!

Vierailija
46/55 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 01:10"]

Puhun nyt omasta akneen liittyvästä kokemuksesta. Olen käynyt lääkärillä, ihotautilääkärillä ja käyttänyt apteekin tuotteita, mutta ilman tuloksia. Monilla on kuitenkin auttanut ihotautiläärillä käynti ja suosittelen sitä vahvasti vaikka minua se ei auttanutkaan. Jos tilanne on jo paha niin on ihan turha odotella ja leikkiä jollain voiteilla tai kasvovesillä, koska se ihotautilääkäri tietää parhaiten mitä tehdä. Ihotautilääkärille marsmars!

[/quote]

Molemmat lapset käyneet ihotauti dr. antibiotit auttoi pariksi viikoksi, voiteet sun muut ei koskaan. Lopulta poika otti sen roacutan ja se auttoi. Toki vei makuaistinkin mennessään....

Tytölle tuli apua e-pillereistä.

Mikään ihon pinnalle laitettu aine ei ole auttanut, pikkasen ehkä apua ollut tea tree öljystä.

Vierailija
47/55 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho-ongelmiin suhtautuminen on hämmentävää. Jos ihmisellä on vaikka hammassärkyä tai korvatulehdus, menee hän melko varmasti lääkäriin. Sen sijaan ihosairauksiin tarjotaan jos jotain ihmekosmetiikkaa, joka ei sekään ole ilmaista. Kuitenkin lähes kaikki tietävät, että akne voi aiheuttaa arpia, joiden korjaaminen myöhemmin on kallista, kivuliasta ja aikaa vievää. Eikä arpihoitojen täydellisestä onnistumisestakaan ole takeita.

Vierailija
48/55 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen konjac-kasvojenpuhdistussientä, ruokasoodaa kookosöljyyn sekoitettuna ja omenasiiderietikkaa ongelma-alueelle. Mulla nämä joka päivä käytettynä auttaneet ja akneiho tuntuu lähes normaalilta, vaikka esim. apteekin basironeista ja skinoreneista ei ollut apua. Roaccutanista taas tuli mielialanvaihteluita. Myös kosmetologi säännöllisesti juurikin parin viikon välein auttaa jos vain varaa panostaa tähän.

Vierailija
49/55 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 00:07"]

On varmasti paha tilanne, jos on todellakin kuvan mukainen iho. Lääkäriin ehdottomasti.

[/quote]

No ei tota kyllä todellakaan pahaksi akneksi lasketa kun ei ole edes varsinaisia tulehtumia.

Vierailija
50/55 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
51/55 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
52/55 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
53/55 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 01:49"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 01:12"]

Kumpaa tarkoitat n:o   41?

http://www.paulaschoice.com/shop/collections/Skin-Balancing/_/Skin-Balancing-Pore-Reducing-Toner/

http://www.paulaschoice.com/shop/skin-care-categories/aha-and-bha-exfoliants/_/Skin-Perfecting-Two-Percent-BHA-Liquid-Exfoliant/

[/quote]

Tuo jälkimmäinen!

[/quote]

Ok, kiitos. Ei ole kasvovesi, tuo on kuorinta-aine, vaikka ihan nestemäinen onkin.

Vierailija
54/55 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:13"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:10"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:01"]Juu, teini nojaa aina kädellä poskeensa, ja sillä alueella ongelma onkin pahin. Mut ei se jaksa muistaa :-/ Mineraalisuolaa ei olla kokeiltu! Otetaan heti testiin. Pyyhkeet ja lakanat vaihtuu kerran viikossa, en tiiä pitäiskö useammin. Puhdistuksessa käytetään mustapäärautaa, kun ensin on puhdas iho höyrytetty. Lähtevät suht helposti pois, enkä ole huomannut mitään arpia tms. ihoon jää vain siisti ihohuokonen ilman mustaa pötköö. Kunnes se pukkaa jostain takaisin... -ap-  [/quote] Savinaamio joka hautuu siinä iholla ja imasee köhnät pois

[/quote]

Mikä se sellanen savinaamio olisi? Siis minkä tuotteen menen ostamaan kaupasta? -ap-

[/quote]

Osta apteekista valkosavea ja sekoita sitä esim maustamattomaan jogurttiin tai piimään.

Vierailija
55/55 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäisesti auttaisi paljon 100% aloe veran juominen. Itse olen Forever tuotteiden jälleenmyyjä (enkä tätä sano myyntimielessä, koska en itse ole Suomessa eli paras etsiä joku jälleenmyyjä sieltä lähiseudulta) ja olen nähnyt kuinka monella teinillä on tuo foreverin aloe veran juominen auttanut tosi paljon. Ja sitten meillä on myös käsi ja naama saippua joka on todella hyvä akne ihoisille ja myös aloe Vera propolis rasva, joka auttaa ulkoisesti lievittämään oireita ja myös ehkäisee tulehtumisilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän