Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kertaa päivässä syöt?

Vierailija
17.11.2014 |

Mä 3-4 kertaa

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön epäsäännöllisesti pitkin päivää yksittäisiä välipaloja ja suklaata. Joskus en syö niitäkään, joinakin päivinä syön lämpimän ruoan niiden lisäksi.

Onnetonta on, mutta olkoon kun ei huvita.

Vierailija
22/30 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oujee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan kerran, olen hyvin fyysisesti sairas enkä saa syödä enemmän koska se on vaarallista tautieni kannalta, ja tauteihini kuuluu herkkä lihoaminen, joten kaloreiden oltava erittäin niukassa. Hankala välillä jaksaa, mutta jos saan elää täällä vähän pidempään niin eihän se ruoka ole kaikki kaikessa. Pitää vaan kaikki pillerit sun muut lisät muistaa kun viidestäsadasta kalorista ei mitenkään kaikkia kuituja, vitamiineja jne voi saada. Lääkärini  aina jaksaa kannustaa kun jaksan tätä, se on ihanaa :) niin ja vettä juon vähintään 3l päivässä, erään sairauteen kuuluu myös lisääntynyt nesteen tarve.

Vierailija
24/30 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kolmasti päivässä leipää. Lisäksi joku omena ja illalla suklaata ja limsaa. Kerran kuussa (keskiarvo siis) syön ns. lämpimän ruoan.

Vierailija
25/30 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinuspuolena lidlin vaatteissa on se että niitä on aina myynnissä tosi pieni erä ja omia kokoja ei aina ole tarjolla sillonkun siellä sattuu käymään..

Vierailija
26/30 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oops, väärä ketju :D  /26

Vierailija
27/30 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla on ihan paskat ruokailutottumukset, onnea vaan lyhentyneen elämän vuoksi. Kannattaa joskus katsoa Dieetit vaihtoon ohjelmaa, ehkä saatte älyä päähän.

Vierailija
28/30 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa. Syön aamiaisen lisäksi kaksi lämmintä ateriaa, lounaan ja illallisen. 

Vierailija
29/30 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kahvia, klo 11 lounas, klo 18 joko pari voileipää tai ruokaa, jos sitä on joku laittanut.

Minulla ei ole aamulla nälkä, menen klo 9:ksi töihin, joten klo 11 on sopiva lounaan aika.  Klo 18 alkaa jo nälkä hiipiä, jostain syystä tämä harvoin syöminen sopii minulle eikä tule huonoa oloa tai verensokerin laskemistunnetta.  Toki viikonloppuina rytmi on aivan erilainen, silloin kelpaa aamiainen jskus  10 aikaan, päivn pääruoka iltapäivällä ja illalla jotain tapaksia ja punaviiniä tms.  Kahvia menee päivittäin 3-5 mukia.

Vierailija
30/30 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi