Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaunis nainen vilkutti miehelleni. mies väittää ettei tunne koko naista

vihainen vaimo
28.09.2021 |

Mieheni on kuljetysalan yrittäjä ja ajaa pienehkössä kaupungissa joka päivä käytännössä saman lenkin. Olin eilen hänen mukanaan, koska hän haluaa että hoidan muutamia hänen asioitaan henkilöautolla ja hän halusi näyttää mitä minun pitää tehdä. Lastenvaunuja työntävä nainen vilkutti miehelleni kun ajoimme ohi. Mies myös selvästi ilmeellään osoitti tuntevansa naisen. Kysyin kuka tuo nainen on. Mieheni väittää ettei tunne koko naista. "se on vaan joku kaunis nainen joka kävelee joka päivä samassa kohdassa ja siksi tervehdimme toisiamme". Olenko mielestänne ihan ilman syytä vihainen

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet saavat tervehtiä vain rumaa naista, ei kaunista.

Ap

Jos sua kiinnostavat kauniit naiset, taidat olla valinnut väärin puolisosi.

Vierailija
22/42 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä terminaalissa ja juttelin rekkakuskien kanssa usein niin monet kertoili kuinka nuoret naiset liftaa kyytiin paikkakunnalta toiselle ja tiedoksi vaan naisille että rekkojen hytissä on myös sänky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvosokea, joten en tunnista kadulla vastaan tulevia juuri koskaan. Sen takia kadulla mua moikkaa moni vastaantulija ja mä kookkaan takas vaikka ei ole hajuakaan kuka hän oli. Kun vaimoni kysyy ketä moikkasin, kun sanon aina ettei harmainta aavistusta.

Vierailija
24/42 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Kirjoita muistiin, ap:

Nainen käyttää toisesta naisesta sanaa nainen, eikä liitä siihen adjektiiveja, ellei niillä ole jotain ERITYISTÄ merkitystä. Aloitushypoteesissa ulkonäöllä ei ole mitään väliä, mutta koska mainitsit sen, paljastit itsesi.

Nainen käyttää sanaa MIES, ei miekkonen.

Jos haluat käydä naisesta, sulla on pitkä tie edessä ja joudut kartuttamaan käsitevarastoasi noin 10 000 kirjan verran. Lue enemmän.

Vierailija
25/42 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siinä vieraissa käymisessä johtoajatuksena ole se ettei toinen osapuoli ole tuttu?

Vierailija
26/42 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin töissä terminaalissa ja juttelin rekkakuskien kanssa usein niin monet kertoili kuinka nuoret naiset liftaa kyytiin paikkakunnalta toiselle ja tiedoksi vaan naisille että rekkojen hytissä on myös sänky.

Oliko tämä siis sinulle uusi tieto? Tietenkin niissä on, ja myös lämmitys, kemssa, jääkaappi ja telkku. Kuskit ajavat pitkää matkaa ja lepotauot ovat lakisääteisiä.

En ole liftannut eikä kiinnosta rekkapersut, mutta setäni teki sitä duunia 1970-90-luvuilla kun ei halunnut olla työtön neljän lapsen isä. Poikkesi meillä kaffella ajaessaan Suomea päästä päähän.

Vierailija
27/42 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella yksinhuoltajalla on lapsia monien eri miesten kanssa ,se on elinkeino lapsilisä ja elatusmaksut voi olla montakin lasta. Heiluttelee että tuu kylään vaan .

Vierailija
28/42 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ex-tyttöystävä.

Vierailija
29/42 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä siis sinulle uusi tieto? Tietenkin niissä on, ja myös lämmitys, kemssa, jääkaappi ja telkku. Kuskit ajavat pitkää matkaa ja lepotauot ovat lakisääteisiä.

En ole liftannut eikä kiinnosta rekkapersut, mutta setäni teki sitä duunia 1970-90-luvuilla kun ei halunnut olla työtön neljän lapsen isä. Poikkesi meillä kaffella ajaessaan Suomea päästä päähän.

Ei ole uusi tieto mulle vaan naisille voi olla.

Vierailija
30/42 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatusti ovat panneet, mahdollisesti panevat edelleen.

Vierailija
31/42 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko ex-tyttöystävä.

Olisiko nykyinen tyttöystävä?

Vierailija
32/42 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se nainen oli varustettu yhtä surkealla kasvomuistilla kuin mä? Luuli miestäsi joksikuksi toiseksi?

Vierailija
33/42 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinkaupassa koirani alkoi tuijottaa ja vinkua yhden miehen perään ja pyysin anteeksi ja lähdin pois siitä. Ihan varmasti tämän miehen vaimo kysyi, että tunteeko mies minut jostain. 

Vierailija
34/42 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin törmään yhteen mieheen aina samoihin aikoihin melkein päivittäin ja nyt on alettu tervehtiä. 

Vierailija
35/42 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus poikaystävä kuljetusalalta, mutta selvisi että sillähän olikin jo vaimo.

Vierailija
36/42 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies. Ei saa moikkailla, koska on minun omaisuuttani. Minun mies, tulevaisuudessa tunteeton kylmä narsisti, miksi ei kuunnellut ohjeitani. Olen uhri.

Vierailija
37/42 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin niissä on, ja myös lämmitys, kemssa, jääkaappi ja telkku. Kuskit ajavat pitkää matkaa ja lepotauot ovat lakisääteisiä.

Aloittajan puolisohan ajoi pienessä kaupungissa, eli tuskin tarvitsee petiä/telkkua/jääkaappia päivätyössä. Jotain rajaa näihin idioottimaisiin vastauksiin. Seuraavaksi kai epäilet, että taksikuskilla on takakontissa kokoonpantava sänky vain tiettyä tarkoitusta varten.

Vierailija
38/42 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä tykkäisinkö jos oma mies tekisi noin. Periaatteessa mukavaa muut huomioonottavaa käytöstä, mutta olen melkoisen epävarma, joten vähintäänkin herättäisi ajatuksia.

Kannnattaisiko mennä juttelemaan psykologille, jos itsetuntosi on noin alhaalla? Jos oma mies väistäisi kaupassa juoksevaa lasta, epäilisitkö häntä pe..fiiliksi? Hanki apua ajoissa.

Vierailija
39/42 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se vilautti? Pikkuhousuja vai mitä?

Vierailija
40/42 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole uusi tieto mulle vaan naisille voi olla.

Joo kiitos tiedosta. T: naiskuljettaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan