Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kakkosille, jättikö pettäjä puolisonsa vuoksesi!?

Vierailija
17.11.2014 |

Ev

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu

Vierailija
2/8 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:59"]Juu
[/quote]

Oletteko onnellisia? Etkö pelkää että sama toistuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätti, mutta minä jätin hänet myös. Niin minulle kuin tälle puolisolle kun tilanne paljastui samaan aikaan. Mies keräsi avovaimonsa luota tavaransa pois ja tuli häntä koipien välissä luokseni, mutta sai parin tunnin rähinän ja asian selvittelyn jälkeen lähteä pois minunkin luotani. Sen koommin en ole miehen kanssa viitsinyt jutella vaikka pari kertaa vastaan on tullutkin. Tästä on kuitenkin jo lähes 20 vuotta aikaa.

Vierailija
4/8 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 22:16"]

Jätti, mutta minä jätin hänet myös. Niin minulle kuin tälle puolisolle kun tilanne paljastui samaan aikaan. Mies keräsi avovaimonsa luota tavaransa pois ja tuli häntä koipien välissä luokseni, mutta sai parin tunnin rähinän ja asian selvittelyn jälkeen lähteä pois minunkin luotani. Sen koommin en ole miehen kanssa viitsinyt jutella vaikka pari kertaa vastaan on tullutkin. Tästä on kuitenkin jo lähes 20 vuotta aikaa.

[/quote]

Oikein!

Vierailija
5/8 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi jättänyt, mutta minä jätin silloin hänet. En halunnut häntä itselleni, ja sanoin jo heti alusta alkaen että meistä ei sitten koskaan tule pariskuntaa. Jos olisin antanut hänen jättää vaimonsa, hän olisi alkanut roikkua mun luona koko ajan, ja sitä en halunnut.

Vierailija
6/8 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja olemme onnellisia.
Luotan, ettei sama toistu, mutta varmahan ei voi olla.

Vierailija
7/8 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei jätä. Mä olen hänelle vain seksiä ja seikkailua, pakoa arjesta.

Vierailija
8/8 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pettämistä on kaikki, mistä ei voi kerto puolisolleen, niin siinä tapauksessa mies kai petti entistä tyttöystäväänä kanssani. Seksiä ei kuitenkaan harrastettu. Mies jätti puolen vuoden aikaisen tyttöystävänsä viikon kuluttua tapaamisestamme ja me olemme olleet yhdessä nyt 5 vuotta. En mä kuitenkaan itseäni "kakkosena" näe

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän