Orpo: Mitään en ole jättänyt kertomatta!
Ikinä en oo kuullu mistään mittään enkä oo tavannu kettään!
Siis virallisesti ja tarkemmin.
Muuten oon kyllä. Silleen epävirallisesti.
Kommentit (29)
Anneli Jäätteenmäkikin puhui aikoinaan, niin totta kuin osasi. Ehkä Petteri ei vaan muistanut kertoa kaikkia asioita.
Kiistän tietäväni mistään mitään. Kukaan ei ole kertonut virallisesti suoraan minulle.
Toki avustajilleni ja henkilökunnalleni on kerrottu sitäkin enemmän, ja he ovat esitelleet asian sitten minulle. Mutta mitään en tiedä mistään ja kaiken olen kertonut.
Jep. Uskotaan.
Puhuin vain muunneltua totuutta, kun en muuta keksinyt.
Petskuhan vetää jo ihan Trumpin linjoilla pokkana valehtelusta. Tulee myös mieleen The Fast Shown - Ruuvit löysällä-sarja - Sir Geoffrey Norman-sketsi valehtelevasta poliitikosta.
Petteri se ei sitten tiedä mistään mitään - ja sen on kyllä kaikki jo havainneet. Pyytämättä ja yllättäen pomppasi Garden kokoomuksen korista pöydälle ja Petu hädin tuskin tuntee Kokkilaa, jonka liiketoimet oli pelastamassa. Itsestään Kokkilan rahat ilmestyneet Orpon ja kokoomuksen tileille vaalikampanjoihin.
Vierailija kirjoitti:
Anneli Jäätteenmäkikin puhui aikoinaan, niin totta kuin osasi. Ehkä Petteri ei vaan muistanut kertoa kaikkia asioita.
Kun ottaa huomioon orpon kaljoittelun ja lääkkeet niin on ihme että sälli muistaa mitään.
Oikeassa demokratiassa tuo valehteleva paskakokkare olisi vankilassa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa demokratiassa tuo valehteleva paskakokkare olisi vankilassa.
Voidaanhan tämä vielä Vestmanin johtamaan PeV:n, jossa äänestämällä, ei-yksimielisesti, vastoin juridiikan ammattilaisten asiantuntijalausuntoja, Orpon todetaan toimineen laillisesti. Tällaistakin nyky-Suomessa saattaa tapahtua, ei ole sattumaa,että kokoomus varasi valiokunnista ensimmäisenä PeV:n.
Ei tietenkään kun kalja vei muistin. Niin.
Vierailija kirjoitti:
Petteri osasi vielä huonommin puhua totta. Ei juuri ollenkaan. Esim:
100 000 uutta työllistä---> 100 000 työtöntä lisää
Velka taittuu ---> valtionvelka tuplattu
Meillä on nollatoleranssi rasismille---> me ei piitata vaikka ras-fassit aloittaisivat kansanmurhan
Mitään en oo ottanut! Se joka sanoo et oon ottanu, niin......AIJAIJAI!!!
Nyt ymmärrän, miksi Kekkonen ei koskaan päästänyt kokoomusta hallitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Petteri se ei sitten tiedä mistään mitään - ja sen on kyllä kaikki jo havainneet. Pyytämättä ja yllättäen pomppasi Garden kokoomuksen korista pöydälle ja Petu hädin tuskin tuntee Kokkilaa, jonka liiketoimet oli pelastamassa. Itsestään Kokkilan rahat ilmestyneet Orpon ja kokoomuksen tileille vaalikampanjoihin.
Vähän outoa ettei muista Kokkilaa kun heivasi tälle jo aiemmin 120 miljoonaa Valmet Automotiveen. Joka ei sekään noussut siivilleen.
Vierailija kirjoitti:
Voi tätä kokoomuksen alennustilaa
Aina ne on lieroja olleet ja jokainen puolueen pj umpityhmä. Mkl Orpo, Katainen, Stubb, Holkeri. Niinistö osasi sentään punnita sanansa, mutta nämä muut on mölisseet valeita julkisesti.
Niinistökin änkyröi vielä presidenttinä helmikuussa 2022 NATO-jäsenyyttä vastaan.
Ihan vahingossa eksyin gayklubille, jossa tapasin minulle ennalta tuntemattoman hyvin nuoren henkilön pisuaarin äärellä.
Kuinka ollakaan, menetin tasapainoni liukkaalla lattialla, ja suuni saattoi vahingossa osua tuon nuoren miehen sukuelimeen.
Tästä saattoi saada väärän vaikutelman toimittajan ottaman valokuvan perusteella.
En ole tavannut. Tai jos olen niin en virallisesti. Ei ollut kahta todistajaa. Tai jos oli todistuksesta puuttui Apostille-leima.
Juuri näin. Samalla tavalla, kun kokoomuksessa ei ole sillä lailla järjestelmällisvirallisesti ahdisteltu naisia, niin oikeastaan ei olla ahdisteltu ollenkaan ja voidaankin koko selvitys pistää piiloon.
Orpolla huono muisti, että tälläinen valepukki suomen pm.