Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

130e talvikengistä. Onko kalliit?

Vierailija
25.11.2014 |

Vaihdoin työpaikkaa ja pääsen nyt kulkemaan sinne julkisilla. Ulkonakin pitää kuitenkin kävellä reilut 20 minuuttia, joten ensimmäisen kerran vuosikausiin mun pitää hankkia talvikengät! Löysin yhdet lämminvuoriset ja pitäväpohjaiset, kotimaiset goretex kengät, mutta ne maksaa 130e. Mulla ei ole mitään käsitystä talvikenkien hinnasta (toki siis osaan googlata, mutta silti), joten onko nuo kalliit?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin n. kk sitten samassa tilanteessa 170e maksavat kengät. Ei ole kertaakaan kenkien takia vituttanut työmatkakävely :)

Vierailija
2/9 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kalliit, varsinkin kun kotimaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliit on, ales saa samat kengät joulun jälkeen huomattavasti halvemmalle.

Vierailija
4/9 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, kengät ostettu! Alesta olisi voinut saada halvemmalla JOS kokoja olisi vielä silloin jäljellä. Mutta kengillä on käyttöä nyt, joten onpahan hankittu. Tätyy käydä pienellä testikävelyllä illalla ja kokeilla, etteivät hankaa pahasti. ap

Vierailija
5/9 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kalliit. Mulla on 200 euron (silloin maksoi 1200 mk) vaelluskengät ja kestäneet 16 vuotta hyvinä.

Vierailija
6/9 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielestäni, tuskin joka vuosi edes ostat :) Itse maksoin syyskengistä alessa 200e ja olen käyttänyt niitä monta vuotta.

Vierailija
7/9 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kalliit. Mulle jo 60€ maksavat kengätkin on kalliit. O_o

Vierailija
8/9 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kalliit. Kannattaa satsatakin laatuun ja maksaa siitä, on sitten hyvät kengät vuosikausiksi. Monet kun ostaa muutaman kympin kengät joka vuosi kun ne ei kestä kun korkeintaan sen yhden talven. Tulee pidemmän päälle kalliiksi.

Vierailija
9/9 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät nuo kalliit ole, jos hyvistä kengistä on kyse. Ihan oman terveytensä vuoksi, kenkien ja sänkyjen ostossa ei kannata turhaan säästää. Säästöt noissa kostautuvat myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme