Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Koronapotilaat pyytävät rokotusta jopa sairaalavuoteella – lääkäri: "Moni ei tiennyt, miten vakava sairaus korona on"

Vierailija
28.09.2021 |

Lääkäri Ibrahim Ahmedin mielestä suurin osa sairaalahoitoon joutuvista koronapotilaista päätyy sinne nyt aivan turhaan, koska suojaavia rokotteita on olemassa.

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/7f3511ea-9da9-4625-a9f1-8815e…

Kommentit (420)

Vierailija
161/420 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puolesta rokottamattomat sais vaikka kuolla koronaan. Ei kiinnosta heidän hyvinvointi.

Hirveesti pitää olla huutamassa ”En ota en ota!”.

Ok, älkää ottako.

Minua rokottamattomana kuitenkin kiinnostaa rokotettujen terveys ja siksi koitan tuoda esiin tietoa rokotehaitoista, joita valtamedia ja virallinen narratiivi ei tuo esiin. Jokainen kuitenkin päättäköön itse ja hyvä niin.

Vierailija
162/420 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi keltainen media jaksaa uutisoida tästä vauhkoamisesta?

En tule ottamaan rokotusta niin kauan kun sitä pitää noin voimakkaasti propagoida. Ottaa se kuka ottaa, onhan ihmisillä muitakin terveyteen kohdistuvia riskejä arkielämässään päivittäin mm. liikenteessä muttei kukaan saarnaa samalla tavalla siitä, miksi joku ei käytä pyöräilykypärää.

Kuka jättää rokotteen ottamatta siksi, että se kehoitetaan ottamaan?

Änkyräpersu, oikea mielensäpahoittaja.

Stereotypia. Jos "änkyrä" on ihminen, joka kykenee ajattelemaan massoista eriävästi, ei siihen tarvita tietyn puolueen jäsenkirjaa.

Se on totta, että rokotteesta kieltäytyjät eivät ole persuja.   

Sen sijaan rokotteesta kieltäytyvä änkyrä on vähäjärkinen typerys, joka on niin tyhmä ja alikehittynyt, ettei edes kykene tajuamaan omaa ala-arvoisuuttaan.   Esim yllä olevan sönkötys siitä "miten kykenee ajattelemaan massoista eriävästi" on tyhmyyden huippua.  Sehän säälittävää, että tyhmä luuseri ei edes tajua omaa tyhmyyttään, ei edes sitä, ettei osaa ajatella.  Hän on vain lammas, joka seuraa tyyppejä, jotka käyttävät häntä häikäilemättömästi hyväkseen.

Monilla näistä macho-resukka örveltäjistä todellinen syy on piikin pelkääminen.  Eivät kehtaa pyytää äitiä mukaan rokotuspaikalle.      -     Eri asia ovat tietysti ne ihan normaalit vastuuntuntoiset ihmiset, jotka haluaisivat ottaa rokotteen, mutta kärsivät pistosphobiasta.  Näitä on arvion mukaan 2-3% väestöstä.  Esim Max Planck -instituutin psykiatria järjestää näille henkilöille lyhytterapiaa. 90% terapiaan osallistuneista ottaa sen jälkeen rokotteen tai jos ongelma on ollut esim verinäytteenottamisessa, suostuvat siihen.   Heidän osaltaan en missään tapauksessa puhu tyhmistä tai luusereista, mutta he eivät käyttäydy eivätkä ajattele samoin kuin nuo rokotusvastaiset ääliöt.

Siinäpä teksti, jonka motiivina huokui kirjoittajan oma pelko. Mitä sinä pelkäät?

Tuo samainen veikko räyhää jokaisessa koronarokotekeskustelussa. Tunnistaa kirjoitustyylin, kun jättää noita runsaita välilyöntejä ja kirjoitustyyli on joka kerta sangen aggressiivista. Joku veikkaisikin toisessa keskustelussa, että tällä raasulla olisi jo alkavaa muistisairautta. Joku vanha höppänä siellä mennyt aivan sekaisin näiden 1,5 vuoden aikana. Sääliksi käy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/420 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1100 kuollutta / 1,5 v. Suomes koronaan ja niin on pakko saada rokote kaikille. Selvä epärehellisyys taustalla, sillä vain 1100 kuollutta ei ole oikea syy tälläiseen tulipalohätään. Ottakaa järki käteen.

1100 kuollutta ei pidä paikkaansa. Koronakuolemat ovat jatkuvasti toistettu patologinen olkiukon vale. Kun sitä on jauhettu päivästä toiseen, niin se on muuttunut todeksi ihmisten mielissä.

Näiden ihmisten ei todellisuudessa ole todistettu kuolleen koronaan, ja vaikka jonkun, huom toistan jonkun elämää korona olisi lyhentänyt, niin se lyhentyminen on minimaalista.

On tosiasia, että vaikkapa Ruotsin kuolleisuus tippui normaaliin jo viikolla 5, ja koska on näin niin tulee selväksi, että ne tuosta alkaen Worldometersisssä olevet tuhannet koronakuolemat ovat jotain muuta, ja silloin vastaava määrä suhteessa jo aikaisemminkin......

Sattuuko totuus alapeukuttajaa?

Vierailija
164/420 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa rokotevastaiset olla ylpeänä omasta porukasta.

Vierailija
165/420 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun puolesta rokottamattomat sais vaikka kuolla koronaan. Ei kiinnosta heidän hyvinvointi.

Ok, älkää ottako.

Minua rokottamattomana kuitenkin kiinnostaa rokotettujen terveys ja siksi koitan tuoda esiin tietoa rokotehaitoista, joita valtamedia ja virallinen narratiivi ei tuo esiin. Jokainen kuitenkin päättäköön itse ja hyvä niin.

Ei sua rokotettujen terveys kiinnosta. Kunhan haluat öyhötä ja puolustella sitä miksi itse et ota rokotetta. Jos sairastut ja joudut sairaalaan niin viet turhaan vuodepaikan joltain fiksummalta ihmiseltä. Eli toivon ettet joudu sairaalaan saakka resursseja tuhlaamaan. Toivon että sairastat lievänä tai koet nopean kuoleman kotona.

Vierailija
166/420 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, älkää ottako.

Eipä tunnu oleva kovin monellekaan rokotetulle ok että on niitä jotka haluavat olla ottamatta.

Jos olisi ei näitä jakutuksia tarvitsisi kuunnella.

Rokotetut ne on jotka tätä vänkäystä pitävät yllä hokemalla että pitää ottaa pitää ottaa.

Vierailija
167/420 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähteenä hoitajien anonyymi instatili. Kohta tämä vyöryää niin yli äyräidensä, ettei piikkihaittoja pystytä enää pitämään piilossa. Lähteenä myös järkyttävästi lisääntyneet hälytysajot ambulansseilla, iltapaskojen normalisointipropaganda aivoverenvuodoille, veritulpille, outojen oireiden lisääntymiselle. Lähipiirissä piikitetyillä tähän mennessä rytmihäiriöitä, pahoinvointia, sydänkohtaus ja raju keskenmeno. Jännästi kaikilla alkoi tapahtua lähes heti toisen piikin jälkeen. Avaa silmäsi todellisuudelle.

Ei ole alkanut vielä kolmannen piikinkään jälkeen.

Me selvästi eletään ihan erilaista todellisuutta.

Hyvä sun on siellä anonyyminä jauhaa tota paskaa, kun et joudu koskaan puheitasi todistamaan, yksikin ihminen joka kuolee uskottuaan teidän salaliittoihin on turha.

Kun te vastustajat olette aina ensimmäisenä äänessä, olisi kiva saada teiltäkin ihan fakta pohjaista tietoa, jonka paikkaansa pitävyyden voisi varmistaa muualta kuin teidän paska puheista.

Panee erityisesti miettimään, että kenen pussiin te oikeasti pelaatte.

Kannattaisko sinunkin omata edes sen verran itsekritiikkiä.

Vierailija
168/420 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotekielteiset voisi tehdä sitä tutkimusta vaihteeksi historian kirjoista. Miten käy kun ei ole rokotteita vs. rokote löytyy ja se otetaan kaikille siihen kykeneville. Virus kiertää ja mutantoituu niin kauan kun ei ole laumasuojaa. 80% väestöstä on liian matala näin tarttuvalle virukselle.

Ei sillä että kuolema on se ainoa vaihtoehto, pysyvät ja pitkäaikaiset seuraukset on hyvin dokumentoitu jo tässä vaiheessa. Ikävää on myös se että muuta sairastavat odottavat hoitovuoroaan mahdollisesti vuosia koska teholla ei ole paikkoja tai leikkauksia pitää siirtää turvallisuuden takia. Se terve nuori ihminen joka sairasti oireettoman koronan voikin sitten kuolla siihen että terve nuori voi odottaa leikkausjonossa kauemmin.

Ollaan rehellisiä, rokottamattomat eivät vaan välitä muista ihmisistä koska uskovat että he eivät itse sairastu vakavasti. Samalla lailla kun tupakoitsijat eivät usko että juuri he saavat syovän tai keuhkoahtauman, tai että jatkuva altistus tekee mitään juuri heidän lapsilleen. Sairastujat on niitä 'muita', heikkoja ja huonoja, ei niistä tarvitse välittää. Mistä sitä tietää kuka ne tartutti loppujen lopuksi.

Nyt nähdään, etta täällä on edelleen Koronolkiukkelin ZeroCoivid ja Rokotelaumasuoja uskovaisia.

Kerro mikä määrä rokotettuja riittää, kun ei riitä edes "160%" laumasuojaan, siis Gibraltarilla menossa. kolmas kierros kauhean uhon kanssa 99% rokotettu, ja useat jo kolmesti.

Rokotetulla ei ole mitään moraalista etuoikeutta tulla kertomaan satujaan siitä, mikä on ihmisen hyvä elämä. Ehkä minä haluan kuolla koronan kanssa, yhtä hyvin kuin jonkin muun sairauden kanssa? Pääasia on että olen elämään tytyväinen, ja se on hyvä elämä, sen suon muillekin. Koronavirus ei ole se pahuus, joksi on väitetty. Pakottavat rokottajat ovat paljon suurempi uhka ihmiselle, vaikka rokotus olisi jopa muuten harmiton. Se uhka johtuu näiden rokottajien, siis koronaolkiukon mielestä ja aivoista, puuttuvasta ja alhaisesta moraalista.

Pakottava koronaoliukko vain haluaa päättää miten sinä elät ja kuolet. Olkiukko pilkkaa ja vääristelee jatkuvasti, kuten aloituksessa jo näkyy.

Vierailija
169/420 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, älkää ottako.

Tuo teissä rokottamattomissa on ongelmana. Te kuvittelette olevanne fiksuja ja luulette että rokotetut eivät osaa ottaa asioista selvää ja etsiä tietoa.

Älä ja propagandaasi, ketään ei se kiinnosta.

Vierailija
170/420 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuukausien armottoman rokottajien pilkkaamisen ja Covid-valheinformaation levittämisen jälkeen erilaisilla salaliitto-/valkoisen ylivallan sivustoilla kuolin viimein koronaan viime yönä.

Viimeisillä voimillani ajelin partani ja kävin suihkussa, otin itsestäni selfien happinaamari päällä ja julkaisin sen Twitterissä. Kasteisesta, säteilevästä ihonväristäni ja silmieni rauhallisesta tyytyväisyydestä saattoi päätellä, että olin kamppaillut hengittämisestä viikkoja, aivan kuin joku olisi maksanut minulle suuren summan rahaa.

Silloin lausuin viimeiset sanani...

Oi, eron suloinen suru, kuinka väkivaltaiset nautinnot johtavatkaan niin väkivaltaisiin loppuihin! Ja kuinka turha olinkaan, kun paistattelin ylimielisyydessäni, vaikka pelastusneula oli edessäni.

Voi, rokote! Sinun suurenmoinen tehokkuutesi oli minun nähtäväni! Mutta minä, kuin ylpeyteen eksynyt hölmö, käännyin pois sinusta ja halveksin nimeäsi.

Voi, rokote, rokote! Kuinka minä huudankin nimeäsi ääneen! Kuinka rukoilenkaan sinua pelastukseksi! Oi kurja hulluutesi, kuinka oletkaan jättänyt minulle vain katumusta! Valitettavasti kuolen täällä tämän viimeisen katumuksen kanssa... etten ottanut Sinua, kun minulla oli vielä mahdollisuus... Rokote...

Katsotaan sitten, miten sinulle lapselliset jokelluksesi maistuvat, kun COVID-19:ään sairastut.  Silloin varmaan toivoisit, että olisit sen rokotteen ottanut tai ainakin kuollut jo ennen sairastumistasi.

Kieltämättä karmii se 1:3000 todennäköisyys etten sairastakaan lievänä ja joudun sairaalaan. Aika monta kertaa saa heittää 3000-sivuista noppaa että tulee oikea luku. Tämä todennäköisyys siis siitä Oxfordin yliopiston laskurista.

Vierailija
171/420 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, älkää ottako.

Eipä tunnu oleva kovin monellekaan rokotetulle ok että on niitä jotka haluavat olla ottamatta.

Jos olisi ei näitä jakutuksia tarvitsisi kuunnella.

Ketjun ensimmäisen sivun alusta 4/5 ja loppuun asti ovat kovimmassa äänessä juuri vastustajat.

Itselleni on aivan sama otatko vai etkö.

On yhteiskunnan kannalta ihan positiivista, että evoluutio alkaa harventamaan massaa sieltä heikosta päästä.

Meillä on sitten vielä toivoa kun virus tappaa teidät letkuihin.

Rokotetut ne on jotka tätä vänkäystä pitävät yllä hokemalla että pitää ottaa pitää ottaa.

Vierailija
172/420 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi keltainen media jaksaa uutisoida tästä vauhkoamisesta?

En tule ottamaan rokotusta niin kauan kun sitä pitää noin voimakkaasti propagoida. Ottaa se kuka ottaa, onhan ihmisillä muitakin terveyteen kohdistuvia riskejä arkielämässään päivittäin mm. liikenteessä muttei kukaan saarnaa samalla tavalla siitä, miksi joku ei käytä pyöräilykypärää.

Kuka jättää rokotteen ottamatta siksi, että se kehoitetaan ottamaan?

Änkyräpersu, oikea mielensäpahoittaja.

Stereotypia. Jos "änkyrä" on ihminen, joka kykenee ajattelemaan massoista eriävästi, ei siihen tarvita tietyn puolueen jäsenkirjaa.

Se on totta, että rokotteesta kieltäytyjät eivät ole persuja.   

Sen sijaan rokotteesta kieltäytyvä änkyrä on vähäjärkinen typerys, joka on niin tyhmä ja alikehittynyt, ettei edes kykene tajuamaan omaa ala-arvoisuuttaan.   Esim yllä olevan sönkötys siitä "miten kykenee ajattelemaan massoista eriävästi" on tyhmyyden huippua.  Sehän säälittävää, että tyhmä luuseri ei edes tajua omaa tyhmyyttään, ei edes sitä, ettei osaa ajatella.  Hän on vain lammas, joka seuraa tyyppejä, jotka käyttävät häntä häikäilemättömästi hyväkseen.

Monilla näistä macho-resukka örveltäjistä todellinen syy on piikin pelkääminen.  Eivät kehtaa pyytää äitiä mukaan rokotuspaikalle.      -     Eri asia ovat tietysti ne ihan normaalit vastuuntuntoiset ihmiset, jotka haluaisivat ottaa rokotteen, mutta kärsivät pistosphobiasta.  Näitä on arvion mukaan 2-3% väestöstä.  Esim Max Planck -instituutin psykiatria järjestää näille henkilöille lyhytterapiaa. 90% terapiaan osallistuneista ottaa sen jälkeen rokotteen tai jos ongelma on ollut esim verinäytteenottamisessa, suostuvat siihen.   Heidän osaltaan en missään tapauksessa puhu tyhmistä tai luusereista, mutta he eivät käyttäydy eivätkä ajattele samoin kuin nuo rokotusvastaiset ääliöt.

Hyi kamala miten vihamielisiä osa teistä rokotetuista on.

Rauhoitu nyt jo !

Vierailija
173/420 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain rokottamattomat levittävät ja kasvattavat uusia arvaamattomia virus muunnoksia. Siksi olisi tärkeää jokaisen ottaa rokote. Kyllä se rokote samalla suojaa itselläkin vakavimmat tautimuodot.

Ei vaan päinvastoin. Rokotetun saama immuunisuoja aiheuttaa sen, että luonnossa esiintyvä koronavirus joutuu muokkaamaan itsestään yhä vaarallisempia muunnoksia. Kuten tiedettyä, rokotetutkin levittävät tautia. Jos koronavirus olisi kulkenut maapallon läpi ilman rokotuksia, olisimme kehittäneet luonnollisen immuniteetin ja uudet koronaviruskannat olisivat olleet heikompia ja vähemmän tarttuvia. Rokotteiden takia ne pyörivät nyt täällä loputtomasti, ja tehosterokotteet ovat tulleet jäädäkseen.

Älä tule tänne lässyttämään. aiheesta keskenjääneen peruskoulun opintojesi perusteella.

Rokottamattomat levittävät ja siittävät mutaatioita.    Se on fakta.  He ovat yhteiskunnalle vaarallisia.

Rokottamattomat nimenomaan levittävät tautia enemmän ja vielä pidemmän aikaa.  Se on fakta.  He ovat yhteiskunnalle vaarallisia.

Lässyn lässyn sinun teoriallesi siitä, miten taudin olisi pitänyt antaa raivota villinä ympäri maapallon.  Et ymmärrä mistä edes puhut.   Kyllä naurattaa, kun ajattelen, mitä mieltä olisit, jos olisit sitten saanut sen vakavan muodon ja haukkonut henkeä kuin kala kuivalla maalla saamatta ilmaa.  Samalla olisit hukkunut sisältäpäin ja koko ajan kuollessasi tiennyt, mitä tapahtuu.   Kun sairaita olisi ollut massoittain, kukaan ei olisi sinua auttanut.      -     Tyhmä olet.   Se on fakta, että COVID-19 on hyvin tappava tauti.   Niin tappava, että USAssa on sen vuoksi ensimmäistä kertaa toisen maailman sodan jälkeen tialastojen mukaan eliniänodote laskenut.  Ymmärätkö?   Niin paljon nuoria ja työikäisi kuollut tautiin, vaikkei se ole saanutkaan täysin vapaana riehua, että eliniänodote on todellakin laskenut.

Ilman mitään toimia, meilä olisi vieläkin enemmän mutaatioita ja vieläkin enemmän sairaita ja vieläkin enemmän köyhyyttä ja kärsimystä myös taudin välttäneiden keskuudessa.

Tänäkin viikonloppuna jäämme kotiin, koska emme halua tavata sinua, äiti. Sisko myös, hänkään ei jaksa.

Vierailija
174/420 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ibrahimin asiakkaat eivät taida juuri suomalaisia olla.

Tämä. Ja rokottamattomuus on viime viikolla uutisoitujen tietojen mukaan Suomessa ongelma ulkomaalaisten osalta, ei suomalaisten tai suomenruotsalaisten osalta. Ja tähän liittynee lääkärin etninen taustakin. Halutaan tuoda kohdennettua viestiä kohdennetulle ryhmälle. Medianlukutaitoa.

Vierailija
175/420 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, älkää ottako.

Taas yksi rokotteesta seonnut toivoo ihmisten kuolemia.

On varmasti vahva olo, kun voit enemmistön seassa tuntea olosi turvalliseksi vaikka käyttäydyt täysin iljettävästi.

Vierailija
176/420 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, älkää ottako.

Ei sua rokotettujen terveys kiinnosta. Kunhan haluat öyhötä ja puolustella sitä miksi itse et ota rokotetta. Jos sairastut ja joudut sairaalaan niin viet turhaan vuodepaikan joltain fiksummalta ihmiseltä. Eli toivon ettet joudu sairaalaan saakka resursseja tuhlaamaan. Toivon että sairastat lievänä tai koet nopean kuoleman kotona.

Mielelläni kuolen saappaat jalassa kotosalla, nahkasaappaat mieluiten. Kumpparitkin käy. Sairaalaan en lähde, sillä voin saada tappavamman variantin rokotetulta hoitajalta.

Vierailija
177/420 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, älkää ottako.

Taas yksi rokotteesta seonnut toivoo ihmisten kuolemia.

On varmasti vahva olo, kun voit enemmistön seassa tuntea olosi turvalliseksi vaikka käyttäydyt täysin iljettävästi.

No buuhuu. Eihän sulla pitäis olla pelkoa koronasta? Eikö niin? Mitäpä se sulle merkkaa mitä sanon jos et aio sairaalaan päätyä. Tai kuolla.

Ihmisille ilman rokotusta toivon nopeaa kuolemaa ilman sairaalassaoloa. Jos et päädy sairaalaan saakka niin hyvä, hienoa, onnea sulle.

Vierailija
178/420 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotekielteiset voisi tehdä sitä tutkimusta vaihteeksi historian kirjoista. Miten käy kun ei ole rokotteita vs. rokote löytyy ja se otetaan kaikille siihen kykeneville. Virus kiertää ja mutantoituu niin kauan kun ei ole laumasuojaa. 80% väestöstä on liian matala näin tarttuvalle virukselle.

Ei sillä että kuolema on se ainoa vaihtoehto, pysyvät ja pitkäaikaiset seuraukset on hyvin dokumentoitu jo tässä vaiheessa. Ikävää on myös se että muuta sairastavat odottavat hoitovuoroaan mahdollisesti vuosia koska teholla ei ole paikkoja tai leikkauksia pitää siirtää turvallisuuden takia. Se terve nuori ihminen joka sairasti oireettoman koronan voikin sitten kuolla siihen että terve nuori voi odottaa leikkausjonossa kauemmin.

Ollaan rehellisiä, rokottamattomat eivät vaan välitä muista ihmisistä koska uskovat että he eivät itse sairastu vakavasti. Samalla lailla kun tupakoitsijat eivät usko että juuri he saavat syovän tai keuhkoahtauman, tai että jatkuva altistus tekee mitään juuri heidän lapsilleen. Sairastujat on niitä 'muita', heikkoja ja huonoja, ei niistä tarvitse välittää. Mistä sitä tietää kuka ne tartutti loppujen lopuksi.

Nyt nähdään, etta täällä on edelleen Koronolkiukkelin ZeroCoivid ja Rokotelaumasuoja uskovaisia.

Kerro mikä määrä rokotettuja riittää, kun ei riitä edes "160%" laumasuojaan, siis Gibraltarilla menossa. kolmas kierros kauhean uhon kanssa 99% rokotettu, ja useat jo kolmesti.

Rokotetulla ei ole mitään moraalista etuoikeutta tulla kertomaan satujaan siitä, mikä on ihmisen hyvä elämä. Ehkä minä haluan kuolla koronan kanssa, yhtä hyvin kuin jonkin muun sairauden kanssa? Pääasia on että olen elämään tytyväinen, ja se on hyvä elämä, sen suon muillekin. Koronavirus ei ole se pahuus, joksi on väitetty. Pakottavat rokottajat ovat paljon suurempi uhka ihmiselle, vaikka rokotus olisi jopa muuten harmiton. Se uhka johtuu näiden rokottajien, siis koronaolkiukon mielestä ja aivoista, puuttuvasta ja alhaisesta moraalista.

Pakottava koronaoliukko vain haluaa päättää miten sinä elät ja kuolet. Olkiukko pilkkaa ja vääristelee jatkuvasti, kuten aloituksessa jo näkyy.

KOSKA KYSEESSÄ EI OLE VAIN SINÄ JA SINUN NAPASI JA SINUN OIKEUTESI.

Miten se on niin vaikeaa ymmärtää?

Jos saat sen ja kuolet tartuttamatta ketään muuta, se "good riddance dumbass", mutta elämä ei toimi näin.

Tämä on aikaa olla ajattelematta vain sitä omaa halua.

Ja alkaa kerrankin tekemään henkilökohtaisia uhrauksia yhteisen hyvän eteen.

Sinulta ei ole koskaan vaadittu mitään siitä mitä olet tässä yhteiskunnassa saanut.

Sen kerran kun pyydetään ajattelemaan yhteisöä yksilön sijaan, sä vaan mussutat omista oikeuksistasi.

Mites mun oikeudet joita sä rikot, eikö niillä sitten olekaan väliä?

Vierailija
179/420 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ivermektiiniä ja Regeneronin lääkettä on olemassa, muttei saatavilla suomalaisille. Voisiko Fimea korjata asian?

Käy hakemassa apteekista pari purkkia Canexia. Eiköhän se toimi ihan yhtä hyvin. Annostuskin lukee purkissa, että kuinka monta milliä per kg pitää ottaa.

Vierailija
180/420 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, älkää ottako.

Just joo. Sinua ei kiinnosta kenenkään terveys, vaan otat sen viimeisen oljenkorren vallankäytössä, ihan samalla tavalla kuin kiihtouskovaiset, kiihkoateistit, politiikot jne jotka ovat todella rasittavaa seuraa esim. naapureina ja työkaverina, joista ei pääse edes eroon.

Itse olen jo kauan sitten ottanut etäisyyttä rokottamattomiin, eikä heillä ole mitään asiaa kotiini, enkä halua olla heidän kanssaan tekemisissä. Todella ylimielistä ja vastuuntonta porukkaa ja vielä ihmetellään mikä on, kun ovat taudin levittäjiä.

Miksi he eivät ole itsensä kaltaisensa seurassa, vaan änkeävät joka paikkaan, kutsumatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän