Tanja Karpela on leikkauttanut kanapersetukan! :D
En saa linkitettyä mutta iltapäivälehdestä löytyy.
Kommentit (63)
huonosti leikatut hiukset, sivut nyrhitty liian lyhyeksi suhteessa muuhun pehkoon - hiukset törröttää vammaisesti sivuilta. Muuten kyllä sopii ihan hyvin lyhyet hiukset hälle.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 22:38"]Meillä on naisvaltainen työpaikka ja jostain syystä lyhythiuksiset naiset ovat tyylikkäimpiä ja huoliteltuja. Kun ikää alkaa olla yli 50v, ei olkapäillä roikkuva tukka ainakaan kaunista.
[/quote]
Ei ole kyse siitä että sen tarvitsisi roikkua olkapäillä vaan polkka.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:04"]huonosti leikatut hiukset, sivut nyrhitty liian lyhyeksi suhteessa muuhun pehkoon - hiukset törröttää vammaisesti sivuilta. Muuten kyllä sopii ihan hyvin lyhyet hiukset hälle.
[/quote]
Muuten samaa mieltä mutta ei sovi lyhyet!
En halua ikinä, koskaan, milloinkaan polkkatukkaa, vaikka olisi kuinka ikään kuuluva juttu. Ei se sovi kaikille ja minä tiedän, että minulle se ei sovi. Ei ihan tuo Karpela-mallikaan sovi, mutta lyhyt sopii ja nykyinen (tosi pitkät hiukset).
Karpela näyttää tuossa kampauksessaan vähintään ikäiseltään ellei vähän vanhemmaltakin, mutta sopii silti hänelle oikein hyvin. Eikä ole kananpersetukka, kaikki lyhyet mallit eivät ole kananpers-mallia, tuo on muodikkaampikin.
Karpelallahan oli polkkatukka silloin kun hän aloitti eduskunnassa.
Vanhentaa.
Tulee mummofiilis. Koska mummot nyt ovat se kansanosa, joka tuollaista hiustyyliä suosii. Silloin kun minä olin lapsi mummoilla oli permanenttikiharat. Nyt ollessani 32v mummoilla on tuollainen lyhyt tukka, piristyksenä mahdollisesti se surullisenkuuluisa punainen/oranssi/vihreä palkkiraita.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:07"]
Onko kananpersetukka tuollainen?
[/quote]
No ei oikeastaan, KPT on usein geelillä takaa ylös nostettu ja tummaksi värjätty, ja tehosteena on usein kirkuvan punaista (huom, ko. look kyllä sopii oikeasti joillekin).
http://www.haarforum.de/gallery/files/9626-2243548865_f2849d0070_o.jpg
Kertoo todella paljon taas av-mammojen tasosta tämäkin ketju. Olipa kyse wt:stä tai kananpersetukasta, niin hirveästi siitä pitää vouhkata, mutta suurin osa kommentoijista ei edes ymmärrä mitä termillä tarkoitetaan. Viisasta.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:00"]
Vanhentaa.
Tulee mummofiilis. Koska mummot nyt ovat se kansanosa, joka tuollaista hiustyyliä suosii. Silloin kun minä olin lapsi mummoilla oli permanenttikiharat. Nyt ollessani 32v mummoilla on tuollainen lyhyt tukka, piristyksenä mahdollisesti se surullisenkuuluisa punainen/oranssi/vihreä palkkiraita.
[/quote]
Totta, sekä tuollainen poikatukka että mummopermis vanhentaa. Mummopermis silti on sentään naisellinen.
Kulkee valtavirran mukana. Pamsu aloitti muodin. Ei ollut hullumman näköinenkään :)
Täällä on koko päivä kehuttu kampausta. Ihan ihme homma, tosi harva on haukkunut. minustakin on tosi nätti.
On kyllä raikkaan ja tyylikkään näköinen.
Juu mäkin tykkäsin, voi kun itsekin uskaltais.
Hänelle sopii mikä vain kun kasvot ovat kauniit.
Tanja on nätimmän ja nuoremman näköinen lyhyessä lookissa. Sopii sille hyvin.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 00:11"]
Jos tässä onkin takana joku naisten salaliitto, että kun nainen leikkaa hiuksensa lyhyeksi muut naiset kehuvat, sillä nyt heillä on yksi "seksikäs" kilpailija vähemmän... Miten minusta tuntuu että tämä on joskus ollut Laasasen blogikirjoituksen aiheena :D T. Mies, joka ei ole lassukka mutta ei ymmärrä oikeasti miten lyhyet hiukset naisilla näyttävät hyvältä...
[/quote]
Hei, muistin oikein, Laasanen todellakin on kirjoittanut aiheesta :D
"Iän myötä naiset saavuttavat jossakin vaiheessa elämäänsä ns. hiusten pituuden kulminaatiopisteen, jossa pitkien hiuksien ylläpidosta aiheutuvat vaiva on suurempi kuin niiden seksikkyyden tarjoama hyöty. Silloin naiset leikkauttavat hiuksensä lyhyiksi ja värjäävät ne punaisiksi. Muut naiset kehuvat uutta pirtsakkaa ja aikuista tyyliä (ketunhäntä kainalossa), mutta miehet tyytyvät virnistämään vieno hymy huulillaan."
http://www.terve.fi/blogit/henry-laasanen/naisten-hiusten-markkina-arvojarjestys