Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä FWB suhde?

Vierailija
27.09.2021 |

Olen todennut, että minulle ei perinteinen 24/7 parisuhde sovi. En vaan pysty ottamaan toista koko ajan huomioon. Lyhyempiä aikoja kerrallaan osaan kyllä olla hyvinkin huomaavainen. Muutaman kariutuneen parisuhteen jälkeen olen ehdottanut voitaisiko jatkaa FWB suhteella, mutta naiset ovat aina halunneet löytää uuden parisuhteen.

Nyt olen vähän ihmeissäni, voiko FWB suhdetta edes solmia suoraan. Parin treffipalstan kautta olen sitä yrittänyt, mutta siitä ei tullut yhtään mitään. En saanut yhtään vastauksia vaikka tavallista parisuhdetta hakiessa, kyllä niitä saan. Ilmeisesti naiset ajattelee, että haen vain seksiä vaikka siitä ei ole kyse. Voin pidemmänkin ajan seurustella hyvin ilman seksiä niin, että teemme kaikenlaisia muita asioita ruoanlaitosta ulkoiluun ja kulttuuriin.

Pitääkö minun siis vain aina aloittaa hakemalla (muka) tavallista parisuhdetta ja sitten tulen jossain vaiheessa kaapista ja kerron, että haluankin FWB suhteen. Ei tunnu sekään kyllä kovin houkuttelevalta. Mitä vaihtoehtoja minulla sitten enää on? Mistä tällaisia suhteita voisi löytää?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkään en ymmärtä, että pitää sanoa hakevansa jotain fwb-suhdetta kun lähtökohtaisesti etsii seksisuhdetta. Mieti joku kiva sinkkuystäväsi, jolle esität ajatuksen. Niinhän se yleensä toimii.

Vanha ketju, mutta olkoon. Ei seksisuhde ole sama kuin fwb ja ymmärrän hyvin että ap saattaisi kaivata vähän kevyempää versiota parisuhteesta, niin itsekin. Seksisuhde vain sellaisenaan ei kiinnosta tipan vertaa.

-n32

Vierailija
22/24 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla seurusteluyritys johti FWB-suhteeseen, kun olosuhteet ei olleet otolliset vakavampaan. En siis esittele häntä sukujuhlissa, enkä lapsilleni - emme ole seurustelukumppaneita. Mutta seksi ja keskustelut ovat parempia kuin edellisessä seurustelusuhteessa, jossa ei asuttu yhdessä, mutta esiteltiin tyyppi perheelle ja suvulle. Ap etsii mielestäni seurustelusuhdetta, mutta ei yhteenmuuttoa. N45.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sinkkuäiti niin saat FWB suhteen.

Vierailija
24/24 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri- tai harrastuspiiristä parhaimmat FWB:t on aina löydetty. Joku jonka kanssa on kiva hengaa, seksiä siinä sivussa, mutta kumpikaan ei etsi mitään muuta. Seurustelusta ei voi jatkaa FWB:hen, kun ei oltu F alun perinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän