Pinkorblue.fi - toimiiko?
Onko kokemuksia pinkorblue.fi -verkkokaupasta? Näkyy olevan Saksaan rekisteröity. Tuleeko tilaukset ajallaan, onko reklamaatiot onnistuneet, jne?
Kommentit (29)
Samaa olen miettinyt, että onko luotettava ja toimiva verkkokauppa...
Ei todellakaan ole luotettava. 15.12. tehtyyn tilaukseen tuli tänään 22.12 viesti "olisimme mielellämme toimittaneet tilaamasi tuotteen, mutta se on loppu. Sen tajuamiseen meni kaupan pitäjillä joulun alla viikko!? Tilausvahvistus kyllä tuli heti tilauksen tekemisen jälkeen. Mitään seurantakoodia ei kuitenkaan annettu.
Olisiko ollut kiva antaa kummipojalle hyvin mietitty joululahja? No olisi. Nyt pitää keksiä pika-aikataululla jotain muuta.
Karttakaa kuin ruttoa.
Hei!
Huomasimme kirjoittamasi palautteen ja halusimme vielä vastata siihen, vaikka tapauksesta onkin jo muutama kuukausi aikaa.
Olemme todella pahoillamme siitä, että tilauksesi kohdalla kaikki ei sujunut niin kuin olisi pitänyt. Juuri joulun alla sekä varastossamme että asiakaspalvelussamme oli ymmärrettävistä syistä erityisen kova kiire, eikä viesti tuotteen loppumisesta siksi kulkeutunut sinulle ajoissa. Yritämme kuitenkin pitää asiakkaamme tilausten suhteen ajan tasalla niin hyvin kuin mahdollista.
Tilauksen tekemisen jälkeen lähetämme muutaman minuutin kuluessa tilausvahvistusviestin, ja lähetysvahvistusviesti seurantatunnuksineen saapuu sähköpostiin, kun paketti lähtee matkaan.
Haluamme pyytää vielä kerran anteeksi sitä, että epäonnistuimme tuotteen toimituksessa sinun tilauksesi kohdalla! Ehdottomasti suurin osa verkkokaupassamme tehdyistä tilauksista onnistuu kuitenkin suunnitelmien mukaan, ja saamme paljon myös hyvää palautetta asiakkailtamme.
Terveisin Pink or blue
En suosittele! Tilauksessa kesti tolkuton aika edes käsitellä saati toimittaa. Ja palautukseen jouduin itse maksamaan 30 euroa vaikka vika oli liikkeen kun oli niin hidas. Kierrän kaukaa vastedes!
Tilasin turvaistuimen tammikuussa 2016. Tosissaan Saksaan ilmeisesti yhdistetty kauppa kun tilitiedot suuntasivat sinne. Jokatapauksessa luotettava kauppa, toimitus kesti viikon ja sain todella edullisesti hyvän istuimen! Suosittelen lämpimästi!
Vanha aloitus, mutta jos joku näitä vielä lukee niin voin suositella! Sain ostamani lastenvaunut ajallaan ja hintakin oli alhaisin mitä netistä löysin. Myös asiakaspalvelu vastasi kysymykseeni vuorokauden sisään.
Nopea kauppa, mutta palautus on aivan törkeää. Tilasin kaksi turvaistuinta, kumpikaan ei istu autoon hyvin ja ei vastannut odotuksia. Nyt joudun itse maksamaan palautuksen 😣
Jos olisin ymmärtänyt tilatessani, niin olisin jättänyt tilaamatta.
Ei todellakaan kannata tilata tuolta!!! Lähetti väärän väriset rattaat jotka maksoin suoraan verkkopankista. Olisi pitänyt tehdä uusi tilaus ja odottaa rahojen palautusta kuukausi. Prkl!!!!! Surkea asiakaspalvelu eivät olleet edes pahoillaan.
Tuoreita kokemuksia? Lastenvaunujen tilaamista tuolta harkitsen..
Ei missään nimessä kannata tilata. En usko, että kaikkia tuotteita on edes heillä mitä nettisivuillaan tarjoavat. Saat kyllä tilausvahvistuksen, muttet tavaroita. Hinnat vaan alenevat nettikaupassa, mutta ihan turhaa ajan hukkaa yrittää tilata. Olen pettynyt! Kusetuksen makua.
Asiakaspalvelusta sai hyvää palvelua. Ei tarvinnut jonottaa ja puhelimessa oli joku joka tosiaan tiesi tilauksista. Sain hoidettua asiani heti. 10 pointsia!
PinkOrblue. Kun kysyin tilaukseni perään, se oli juuri käsittelyssä. Kun kysyin neljän päivän päästä, se oli juuri käsittelyssä. Kyse oli lapselle tilatusta tuotteesta, jota innokkaasti odotettiin. Pyysin vastaamaan rehellisesti, onko tuote oikeasti käsittelyssä. On se, oli vastaus. Meni kolme yötä, juuri ennen kaupan sulkemista, perjantai iltana tuli viesti, että emme voi toimittaa tilausta ne.
Uskottavuus meni. Ainakaan minä en huomio tätä verkkokauppaa enää.
Harmillisesti nyt vasta luen näitä kommentteja. Olisin jättänyt tilaamatta siinä tapauksessa. Tilasin lapselle joululahjan 12.12. ja sivuilla luvataan toimitus 3-7vrk. Ymmärrän toki joulukiireen, mutta jos tänään 20.12 tulee vasta ilmoitus että on lähetetty niin eipä taida keritä enää jouluksi :( Mielenkiintoista katsoa milloin saapuu..
Vierailija kirjoitti:
Harmillisesti nyt vasta luen näitä kommentteja. Olisin jättänyt tilaamatta siinä tapauksessa. Tilasin lapselle joululahjan 12.12. ja sivuilla luvataan toimitus 3-7vrk. Ymmärrän toki joulukiireen, mutta jos tänään 20.12 tulee vasta ilmoitus että on lähetetty niin eipä taida keritä enää jouluksi :( Mielenkiintoista katsoa milloin saapuu..
Yleensä tuo toimitus tarkoittaa sitä että tavara lähtee myyjäliikkeen varastosta tuon ajan sisällä ja ne vrk:t on arkipäiviä. Nimim entinen eri verkkokaupan aspa työntekijä
Jos joku tätä ketjua lukee vielä, niin voin oman kokemuksen perusteella suositella! Itsekin luin näitä ja mietin kannattaako tilata, mutta löysin toisen sivuston missä oli tuoreempia arvosteluita ja ne olivat hyviä. Tilasin Bugaboo Donkey2 Mono rattaat, oli alennuksessa ja muutaman satasen halvemmat kuin Suomessa. Tilasin sunnuntaina, heti maanantaina tuli sähköposti, että tuote lähetetty. Sähköpostissa oli linkki jolla pystyi seurata reaaliajassa lähetyksen liikkeitä. Viikon päästä maanantaina olikin jo noudettavissa! :)
Kun kokosin rattaat, niin ihmettelin hieman takarenkaiden heilumista ja laitoin sähköpostilla viestiä pinkorbluen asiakaspalveluun ja liitteenä videon heilumisesta. Vastasivat suomeksi ja saman päivän aikana olivat ehtineet tarkastuttaa videon valmistajalla ja Bugaboolta tuli vastaus, että takarenkaiden kuuluukin hieman heilua.
Eli tilaus tuli nopeasti ja asiakaspalvelukin toimi hyvin, oman kokemuksen perusteella voin suositella :)
Huolto ja asiakaspalvelu ovat luvattoman huonoja. Kuukauteen ei hajonneiden vaunujen osalta ole asia edennyt mihinkään, joten piti ostaa uudet että lasta saa kuljetettua. Kieltäytyvät lain mukaisesta huolto/korvausvelvollisuudesta ja puheluihin ei vastata.
Ilmeisesti meno on sellainen, että kun rahat on saatu ei asiakkaasta enää paljon välitetä.
En enää ikinä tilaa tuolta mitään.
Itse voin suositella kyseistä yritystä. Kaikki tilaamani tuotteet tulivat perille ja ne vastasivat odotuksia.
Sain viikossa juoksurattaat, kaikki sujui hyvin. Olen useasti tilannut ja tyytyväinen. Myös turvaistuimen axkid sain todella nopeasti, menee ainakin viikon tai sen ylin muutama päivää mutta mua ei haitannut koska minulla on postnord sovellus niin siinä näky kun tilaus on laitetut matkaan ja arvioitu päivämäärä milloin perillä. Itse tykkään saksalaisten tuoteista ja laadusta 🙂
kokemuksia?