Suosittele Netflix-elokuvia/sarjoja
Itse tykkään mm. Homeland, Breaking bad, Silta, The killing..
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 19:42"]
[/quote]
Silta on aivan huippu! Sääli ettei Kim Bodnia ole mukana kolmannella kaudella. <3
(sori, en vastannut kysymykseesi)
Vieläkö siellä on semmonen tanskalainen sarja kuin Rita. Kannattaa katsoa. Toinen hyvä oli Survivors.
The walking dead, Dexter, Paljastavat valheet, Top of the lake, Jälkiä jättämättä ja Broadchurch!
Orange is the new black! Ihan paras sarja, olen koukussa :D
The walking dead, itse en aluksi voinut kuvitellakaan katsovani mitään zombi- ohjelmaa, mut täytyy myöntää että tuohon sarjaan olen koukussa! :)
Bates motelin katsoi viikossa. Jotenkin koukuttava. Suosittelen.
Koskemattomat oli kyllä huippu leffa!
Trailer park boys. Ikinä en ole mitään sarjaa nauranut niin hirveesti.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 19:42"]
[/quote]
Silta on aivan huippu! Sääli ettei Kim Bodnia ole mukana kolmannella kaudella. <3
(sori, en vastannut kysymykseesi)
[/quote]
Kolmoskautta vaan ei oo Netflixissä. :(
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:24"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 19:42"] Itse tykkään mm. Homeland, Breaking bad, Silta, The killing.. [/quote] Silta on aivan huippu! Sääli ettei Kim Bodnia ole mukana kolmannella kaudella. <3 (sori, en vastannut kysymykseesi) [/quote] Kolmoskautta vaan ei oo Netflixissä. :(
Kolmoskautta ei ole vielä missään :)
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 00:38"]
Breaking Bad, Weeds, Drop Dead Diva, Greyn Anatomia, Valehtelevat Viettelijät, Vampire Diaries, Private Practice, American Horror Story, Ugly Betty jne.
[/quote]
Greyn anatomiaa ei ole Netflixissä.
House of Cards. Politiikka ei kiinnosta mua yhtään, mutta tuo sarja on mahtava.