Sinä korkokenkiä käyttävä! Kuinka pitkä olet?
Heips!
Olen 167cm pitkä nainen, mutta en osaa käyttää korkokenkiä. Jotenkin koen itseni kömpelöksi ja "liian pitkäksi" niiden kanssa (kaikki ystäväni ovat minua lyhyempiä). Tiedän, että en olisi mikään huippupitkä vielä minkään parin sentin korkojen kanssa, mutta silti. Tavallaan asia häiritsee, koska joskus olisi mukava käyttää korkkareita.
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 18:40"]
Lisäyksenä vielä että aika jännä että kaikki muka näin pitkiä. Kumma juttu kun liikenteessä ei kuitenkaan näy näitä pitkiä ihmisiä juurikaan vaikka Helsingin keskustassa asun? Missä ihmeessä siis liikutte? Itse saan joka paikassa huomata että olen pisin nainen lähistöllä...
T: 174CM
[/quote]
Käytän korkoja jos sellaisia haluan käyttää, esim. juhlissa. Olen 177cm. Arkena en tykkää käyttää, ei pituuden, vaan korkojen epäkäytännöllisyyden vuoksi.
Asun Espoossa ja käyn töissä Helsingissä. En pidä itseäni hirmu pitkänä, koska kaupungilla ja työpaikalla on paljon samanpituisia naisia, pidempiäkin. Tänään tein töitä kolmen hengen ryhmässä, jossa olin kaikista lyhyin :) se nyt tosin on harvinaisempi tilanne, mutta silti. Ei ollut edes korkoja kenelläkään meistä, tarkistin.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 19:31"]Pitkiä naisia täällä ja vielä korkeampia korkoja! Hassua, että näitä näkee normimenossa todella harvoin..
[/quote]
no itse en töissä voi käyttää korkoja, mutta kun käytän, niin ne ovat korkeat. Se 180cm korkee.
173 cm. Käytän kenkiä, joissa hieman korkoa n. 5-6 cm. Korkeammat on minusta epämukavat.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:32"]173 cm. Käytän kenkiä, joissa hieman korkoa n. 5-6 cm. Korkeammat on minusta epämukavat.
[/quote]
Helsingissä liikun. En mielestäni ole kovin pitkä, mutta useimpia muita työpaikkani naisia hieman pidempi kuitenkin.
168,5 cm ja korot aina 8-15 cm tilanteesta riippuen, ihanaa olla pitkä!
Pitkiä naisia täällä ja vielä korkeampia korkoja! Hassua, että näitä näkee normimenossa todella harvoin..