Monenko kanssa olet harrastanut seksiä?
Kommentit (24)
Yhden! Kun se oikea löytyy, muita ei enää muista.
jotain vajaa 40. Aikaa on vierähtänyt 26 vuotta.
Mitä vittua se muille kuuluu ! Täytyy olla muutenkin mieleltään jotenkin sekopää jos pitää laskua pissavehkeiden yhteen hankaamisesta
Suunnilleen 80 seksikumppania, joista noin puolet tuli yhden vaihtarivuoden aikana.
Kuhan tässä mietin mikä on "normaalia".... Itse olen vain kolmen kanssa enkä oikein tiedä olenko siitä ylpeä vai häpeänkö sitä. Pitkässä parisuhteessa olen.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 18:13"]
Mitä vittua se muille kuuluu ! Täytyy olla muutenkin mieleltään jotenkin sekopää jos pitää laskua pissavehkeiden yhteen hankaamisesta
[/quote]
Sama. En oikeasti jaksa muistella jotain tyyppejä, joilla ei ole ollut merkitystä yli vuosikymmeneen. Kuuden, seitsemän? Ja siis lasketaanko vain ne, joiden pippeli meni pimppiin? Käsipeliä ei?
Turhaa touhua tuollaiset laskeskelut.
Yhden. Voisi olla useampikin, jos ei eka olis natsannut niin hyvin yhteen, että jäi sitten pysyväksi kumppaniksi (nyt suhdetta takana 10v).
Jokaisen kansa olen ollut neitsyt ekalla kerralla.
Oma luku on 8, enkä ole koskaan ollut parisuhteessa. En ole edes halunnut. Olen siis parikymppinen nainen. Silti joskus tuntuu että liikaahan nuita on. Olisihan se kivaa jos ekalla osuis kohdalle ja se sama pysyisi koko loppu elämän mutta ei mene nallekarkit aina tasan näissä asioissa. Ketään en kuitenkaan kadu, yhden laivaherran olisi voinut jättää toki välistä mutta njeh...
Numero on saman muotoinen kuin persereikä. 0
Yhden kanssa. Ensimmäinen poikaystäväni ja nykyään aviomieheni.
Yhden