Miten saan ylipuhuttua mieheni sterilisaatioon?
Meillä on 2 lasta ja mieskin sitä mieltä ettei koskaan enää, ei vaikka ero tulisi ja uusi vaimo löytyisi. Mutta onnellisesti olemme naimisissa ja seksistä tykkäämme. Kondomin kanssakin ihan ok, mutta ilman olisi toki parempi. Kuten tiedetään, tämä operaatio on miehelle helpompi ja sivuvaikutujsia ei ole kuten naisilla riski ennenaikaisiin vaihdevuosiin. Mies saisi paljaalpaljaalla vaikka joka päivä, jos kävisi laittamassa piuhansa poikki. Mutta sanoi vaan, että ei tykkää mistään sorkkimisista. Ihan kiva kun itsellä takana 2 hankalaa raskautta ja repeämisiä. Enkä ota mitään ylimäärästä hormhormonia enää kehooni, kokemusta ehkäisymasennuksista ja -aknesta.
Miten olette miehenne saaneet steriin?
Kommentit (96)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:05"]On se miehelle henkinenkin juttu. Tieto siitä, ettei ole kyvykäs enää siittämään ei saa tuntemaan itseään kunnon panomieheksi. T: Mies [/quote] Te miehet ootte juuri noin itsekkäitä.
[/quote]
Ennemmin itsekäs, kuin ap:n manipuloima kuohittu ja tahdoton vätys. Pistäkööt omat piuhansa poikki, jos asia on niin tärkeä. Kyllä se heijastuu seksielämään ja koituu naisenkin tappioksi, jos mieheltä miehuus viedään.
[/quote]
Miten se miehisyyden vie, jos spermassa ei ole siittiöitä? Jos ei itse ehdottomasti halua enää lapsia? Eikä tarvitsisi stressata enää siemensä takia.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:07"] [quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:05"]On se miehelle henkinenkin juttu. Tieto siitä, ettei ole kyvykäs enää siittämään ei saa tuntemaan itseään kunnon panomieheksi. T: Mies [/quote] Te miehet ootte juuri noin itsekkäitä. [/quote] Ennemmin itsekäs, kuin ap:n manipuloima kuohittu ja tahdoton vätys. Pistäkööt omat piuhansa poikki, jos asia on niin tärkeä. Kyllä se heijastuu seksielämään ja koituu naisenkin tappioksi, jos mieheltä miehuus viedään. [/quote] Miten se miehisyyden vie, jos spermassa ei ole siittiöitä? Jos ei itse ehdottomasti halua enää lapsia? Eikä tarvitsisi stressata enää siemensä takia.
[/quote]
Kyllä vie. Vai miten selität sen, että tuhkamuna-diagnoosi on miehelle todella kova kolaus, vaikka hän ei lapsia haluaisikaan?
No meille tämä ei ole nyt ajankohtaista mutta oma mieheni jotenkin kuvitteli että siinä tehdään iso operaatio ja viedään melkeimpä kivekset ja koko miehuus ja ihan kaikki ja päätti ettei sellaista sitten koskaan halua. Sitten olikin tullut saunaillassa kaverien kanssa puheeksi ja yhdelle oli ko. Toimenpide tehty, sen jälkeen oli tajunnut millaisesta operaatiosta on kyse ja nyt olisi ihan suostuvainen jos se joskus tulee ajankohtaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:07"] [quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:05"]On se miehelle henkinenkin juttu. Tieto siitä, ettei ole kyvykäs enää siittämään ei saa tuntemaan itseään kunnon panomieheksi. T: Mies [/quote] Te miehet ootte juuri noin itsekkäitä. [/quote] Ennemmin itsekäs, kuin ap:n manipuloima kuohittu ja tahdoton vätys. Pistäkööt omat piuhansa poikki, jos asia on niin tärkeä. Kyllä se heijastuu seksielämään ja koituu naisenkin tappioksi, jos mieheltä miehuus viedään. [/quote] Miten se miehisyyden vie, jos spermassa ei ole siittiöitä? Jos ei itse ehdottomasti halua enää lapsia? Eikä tarvitsisi stressata enää siemensä takia.
[/quote]
Se nimenomaan henkisellä tasolla voi viedä. Miehet on luotu siittämään ja tietoinen tai alitajuinen tietoisuus siitä, ettei tähän tarvittaessa kykene voi todellakin vaikuttaa. Tässä on kyse seksuaalisuudesta, ei järjellisyydestä. Jos et käsitä asiaa, niin koita miettiä sitä esim. sen kautta että rintasyövän takia rintansa ja hiuksensa menettänyt nainen voi kokea naisellisuutensa kokeneen kolhun. Sitten kerro asia vähintään tuhannella ja voit saada tuntumaa asiaan. En ole ap, en ap:n mies tms, mutta halusin alunperin tuoda tämänkin näkökulman asiaan. On tää hommaa ku mielipiteitä ja asioita valottavia vastaan hyökätään. Älkää ampuko viestintuojaa..
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:19"]
[/quote]
Kyllä vie. Vai miten selität sen, että tuhkamuna-diagnoosi on miehelle todella kova kolaus, vaikka hän ei lapsia haluaisikaan?
[/quote]
Järjellä tuota ei ainakaan voi selittää.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:19"] [quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:07"] [quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:05"]On se miehelle henkinenkin juttu. Tieto siitä, ettei ole kyvykäs enää siittämään ei saa tuntemaan itseään kunnon panomieheksi. T: Mies [/quote] Te miehet ootte juuri noin itsekkäitä. [/quote] Ennemmin itsekäs, kuin ap:n manipuloima kuohittu ja tahdoton vätys. Pistäkööt omat piuhansa poikki, jos asia on niin tärkeä. Kyllä se heijastuu seksielämään ja koituu naisenkin tappioksi, jos mieheltä miehuus viedään. [/quote] Miten se miehisyyden vie, jos spermassa ei ole siittiöitä? Jos ei itse ehdottomasti halua enää lapsia? Eikä tarvitsisi stressata enää siemensä takia. [/quote] Kyllä vie. Vai miten selität sen, että tuhkamuna-diagnoosi on miehelle todella kova kolaus, vaikka hän ei lapsia haluaisikaan? [/quote] Järjellä tuota ei ainakaan voi selittää.
[/quote]
mieti omalle kohdallesi , jos olisit maho, lehmä!
Pitää kyllä lähteä miehestä itsestään. Ketään ei voi pakottaa, plussapuolia voi toki painottaa. Miehelleni on tehty vasektomia, kyllähän sitä jännitti toki. Naiset on ehkä enemmän totutettu pyllistelemään lääkärille, miehellehän nämä jutut on arempia. Hyvin meni, kumpikin tyytyväisiä.
Kumpikaan ei halua lapsia mutta faktahan on että ap olet se joka ei ole tyytyväinen tilanteeseen (kondomi). Ymmärrän kantasi ja jos mies olisi kokemasi (synnytykset) jälkeen patistamassa sinua vielä steriin niin sanoisin että se olis miehen tehtävä itse. Mutta jos mies on nykytilanteeseen tyytyväinen niin joko sinäkin olet tai teet asialle jotain. Tietysti näistä asioista tulee keskustella ja tehdä päätös yhdessä mutta et voi pakottaa häntä leikkaukseen edes siksi että itse repesit synnytyksessä.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:05"]
On se miehelle henkinenkin juttu. Tieto siitä, ettei ole kyvykäs enää siittämään ei saa tuntemaan itseään kunnon panomieheksi. T: Mies
[/quote]
Ei pidä paikkaansa. -3
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:14"]
Älkää miehet alistuko vasektomiaan. Siellä nurkan takana saattaa odottaa vaikka minkälainen prinsessa, vaikka et nykyisen lorttosi kanssa haluaisikaan enää lapsia. Mieli kyllä muuttuu yllättävän helposti, kun uusi, nuori nainen tulee kuvioihin.
[/quote]
Kuinka vajakki täytyy olla, että luulee naisen vaikuttavan tähän päätökseen? Oletko itse niin munaton, että annat kumppanin päättää lapsen hankinnasta? Tuollaisen vässykän ei kannata mitään elämävalintoja tehdäkään. -3
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:19"] [quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:07"] [quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:05"]On se miehelle henkinenkin juttu. Tieto siitä, ettei ole kyvykäs enää siittämään ei saa tuntemaan itseään kunnon panomieheksi. T: Mies [/quote] Te miehet ootte juuri noin itsekkäitä. [/quote] Ennemmin itsekäs, kuin ap:n manipuloima kuohittu ja tahdoton vätys. Pistäkööt omat piuhansa poikki, jos asia on niin tärkeä. Kyllä se heijastuu seksielämään ja koituu naisenkin tappioksi, jos mieheltä miehuus viedään. [/quote] Miten se miehisyyden vie, jos spermassa ei ole siittiöitä? Jos ei itse ehdottomasti halua enää lapsia? Eikä tarvitsisi stressata enää siemensä takia. [/quote] Kyllä vie. Vai miten selität sen, että tuhkamuna-diagnoosi on miehelle todella kova kolaus, vaikka hän ei lapsia haluaisikaan? [/quote] Järjellä tuota ei ainakaan voi selittää.
[/quote]
Et sä ihan idiootti taida ollakaan.. Joo "järjellä"ei tosiaan voi ihan kaikkea seksuaalisuuteen liittyvää selittää.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:38"]
On se miehelle henkinenkin juttu. Tieto siitä, ettei ole kyvykäs enää siittämään ei saa tuntemaan itseään kunnon panomieheksi. T: Mies
[/quote]
Ei pidä paikkaansa. -3
[/quote]
Kohdallasi ei välttämättä, mutta monella nimenomaan pitää paikkansa. Onko sinut kenties kuohittu? Jos on niin ihanko itse keksit piuhat katkaisuttaa?
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:43"]
[/quote]
Ei pidä paikkaansa. -3
[/quote]
Kohdallasi ei välttämättä, mutta monella nimenomaan pitää paikkansa. Onko sinut kenties kuohittu? Jos on niin ihanko itse keksit piuhat katkaisuttaa?
[/quote]
Ei ole kuohittu. Olen itse hakeutunut vasektomiaan. Sinulla täytyy olla jonkinlaisia seksuaalisia traumoja tai massiivista epävarmuutta omasta miehisyydestäsi, kun jaksat jauhaa tuosta kuohimisesta. Samastat kykysi tuottaa panopokaaleita omaan seksuaaliseen kyvykkyyteesi tavalla, joka ei voi olla terve. Vaikea kuvitella kenenkään oikeasti maskuliinisen miehen suhtautuvan omaan siittokykyynsä noin lapsellisesti. -3
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:33"]
[/quote]
mieti omalle kohdallesi , jos olisit maho, lehmä!
[/quote]
Mitä miettimistä siinä on? Lapset tehty ja kaikki tietää, että ei ole tuhkamuna. Ihan täysin järjellä käsiteltävä asia. Käy psykologilla, jos on tuollaisia pakkoajatuksia.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:33"]
[/quote]
Et sä ihan idiootti taida ollakaan.. Joo "järjellä"ei tosiaan voi ihan kaikkea seksuaalisuuteen liittyvää selittää.
[/quote]
Sitten kyseessä on päässä oleva ongelma ja oikea osoite on psykologi.
Minä tipahdin jo kyydistä. Haen lisää pokkornia ja kelaan eteenpäin..-eiks sun lapset saa iltapalaa tänä iltana ollenkaan?
Klo 17.51-21.53 mamma täällä räyhää miehensä pallien leikkuusta. Oletko muistanut ruokkia lapsesi!!?
Mun mies oli oikeasti niin daiju (kaikella rakkaudella), että kuvitteli vasektomian tarkoittavan sitä, että siemensyöksyt loppuu ja sieltä tulee vain joku lämmin PUFF. En voinut uskoa korviani kun tästä kuulin. Sitten hän kävi lääkärillä keskustelemassa ja vasektomia tehtiin joitakin kuukausia myöhemmin yksityisellä. Miehelläni on myös toimenpidekammo, kuten varmaan kaikilla miehillä, mutta oli kuitenkin mies ja kävi sen pienen toimenpiteen läpi. Tästä on aikaa jo pari vuotta ja on ollut ihanaa. Mieskin todella tyytyväinen asiaan. Ei halunnut että syön hormoneja ja kortsu tuntui ikävältä joten tämä oli paras ratkaisu. Ja se kalu muuten toimii just niinkuin ennenkin, siemenneste tulee edelleen eikä mitään lämmintä ilmaa :D
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:47"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:43"]
[/quote]
Ei pidä paikkaansa. -3
[/quote]
[/quote]
Ei ole kuohittu. Olen itse hakeutunut vasektomiaan. Sinulla täytyy olla jonkinlaisia seksuaalisia traumoja tai massiivista epävarmuutta omasta miehisyydestäsi, kun jaksat jauhaa tuosta kuohimisesta. Samastat kykysi tuottaa panopokaaleita omaan seksuaaliseen kyvykkyyteesi tavalla, joka ei voi olla terve. Vaikea kuvitella kenenkään oikeasti maskuliinisen miehen suhtautuvan omaan siittokykyynsä noin lapsellisesti. -3
[/quote]
Tajuat varmaan eron sen välillä, että itse olet halunnut vasektomian ja sen välillä, että ap koittaa niin epätoivoisesti saada miehensä manipuloitua operaatioon, että kyselee vauvapalstalla keinoja hänen ylipuhumiseensa. Ohis
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:05"]On se miehelle henkinenkin juttu. Tieto siitä, ettei ole kyvykäs enää siittämään ei saa tuntemaan itseään kunnon panomieheksi. T: Mies [/quote] Te miehet ootte juuri noin itsekkäitä.
[/quote]
Ennemmin itsekäs, kuin ap:n manipuloima kuohittu ja tahdoton vätys. Pistäkööt omat piuhansa poikki, jos asia on niin tärkeä. Kyllä se heijastuu seksielämään ja koituu naisenkin tappioksi, jos mieheltä miehuus viedään.