Millainen nainen luulee että panosta seuraa parisuhde?
Ei voi ymmärtää naisten järjen juoksua. Tavaralla yritetään kahlita mies nalkkiin
Kommentit (21)
Ainakin minä. Tosin olen naimisissa, joten sinun ei enää tarvitse pelätä.
Joo mä oon miettinyt tätä samaa. Miten voi olettaa et panosta tulee parisuhde...niin saattaa jossain hyvässä onnekkaassa tapauksessa käydä. Ei miestä hurmata avaamalla haarat heti...ei vaikka olisit hyvä sängyssä. Se ei riitä vakavassa parisuhteessa.
Et sitten ääliömäisempää aloitusta keksinyt...
Joo en usko että kukaan nainen nykypäivänä on niin tyhmä että kuvittelee niin, kun ei enää eletä keskiaikaa. Tosin nykyäänkin täällä Ranskassa missä asun (maaseudulla) yksi suudelma on sopimus siitä että ollaan parisuhteessa.
Tällaiset aloitukeset lisäävät miesvihaa.
Minä ainakin kuvittelen! :) Mutta minulla onkin parisuhde. Arvaa miten alkoi?
Voisin kysyä samaa miehistä.
T. Kokemusta on
Mun nainen. Onkin aika peto sängyssä.
-M30
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 18:00"]
Joo en usko että kukaan nainen nykypäivänä on niin tyhmä että kuvittelee niin, kun ei enää eletä keskiaikaa. Tosin nykyäänkin täällä Ranskassa missä asun (maaseudulla) yksi suudelma on sopimus siitä että ollaan parisuhteessa.
[/quote]
Ihastunut muikkeli on valmis avaamaan haaransa tänäkin päivänä vaikka vihaisi seksiä taka-ajatuksena miehen saaminen. Luulisi johtavan MT-ongelmiin kun kokee päässään hyväksikäytetyksi
Moni nainen on niin naivi romantikko ihastuessaan
Millainen mies ei ymmärrä, että voi olla naiselle vain pelkkä pano?
Kuka tässä sitten on väärässä? Miehet, jotka pyrkivät pöksyihin. Naisten kannattaa tosiaan aina kieltäytyä seksistä muutaman kuukauden ajan uuden miehen tavatessaan. Tietty nainenkin voi haluta vain seksiä, joten silloin voi antaa mennä. Mutta jos on tavoittelemassa parisuhdetta, miestä pitää hieman pidätellä. Seksin vonkaajat kyllästyvät parissa kuukaudessa.
Ei välttämättä parisuhde, mut jos pano on lupaava tapaus, niin näkisin mielelläni uudestaan samoissa merkeissä ;). Jos joku mies luulee, että haluan hänen kaa parisuhteen vain sen takia, etten halua panon jäävän yhteen kertaan, niin ei oo mun ongelma!
Silloin kun vielä harrastin irtosuhteita valitsin aina naisen sen perusteella että voisinko rakastua siihen. Useimmiten juttu kuitenkin jäi siihen yhteen kertaan, mutta parisuhteen mahdollisuus oli aina olemassa. Tietenkin.
Jos mies vonkaa sänkyyn ensitapaamisella ja suostun, valitettavasti menetän mielenkiintoni tyyppiin heti panon jälkeen. Varsinkin jos kondomin käytöstä on pitänyt erikseen huomauttaa. Siksi en menekään sänkyyn potentiaalisten seurustelukumppanien kanssa kuin vasta pidemmän tapailun jälkeen.
En ainakaan minä luullut, näin nyt vaan pääsi käymään. Puoltoistavuotta ollaan yhdessä porskutettu.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 18:34"]Silloin kun vielä harrastin irtosuhteita valitsin aina naisen sen perusteella että voisinko rakastua siihen. Useimmiten juttu kuitenkin jäi siihen yhteen kertaan, mutta parisuhteen mahdollisuus oli aina olemassa. Tietenkin.
[/quote]
Näin sen pitäisi ollakin!
Ei luule, koska sen panon jälkeen vasta tietää onko miehesta suhteeseen. T: oli hyvä pano, nyt naimisissa
Täh??