Saatiin kolme kuukautta sitten vauva ja nyt meidän seksielämä on pilalla
Mies ei halua harrastaa seksiä makuuhuoneessa, kun ahdistuu vauvan läsnäolosta, vaikka vauva nukkuu. Ollaan kokeiltu mennä lemmiskelemään saunaan, mutta miestä ahdistaa, että ollaan liian kaukana eikä kuulla vauvaa ja hän koko ajan keskeyttää touhut ja hyssyttelee mua ja kysyy, että itkikö poika. Mä pelkäsin ennen raskautta, että mulla katoaa kokonaan halut, mutta näköjään ongelma tulikin miehelle ja hänen vainoharhaisuudelle..
Kommentit (25)
Se ei enää halua sua, mutta ei kehtaa sanoa suoraan.
Miehelle olet nyt äiti, eikä sellaista panna.
Harmi, mutta löydät kyllä uuden.
Kyl se siitä joskus helpottaa. Vauvan tulo taloon on miehellekin suuri muutos.
Meillä mies piti itkuhälytintä kädessään seksin aikana, kun esikoinen oli vauva.
Kyllä se siitä. Pue jotain rohkeaa yllesi.
Sillä on vain isänvaistot herännyt. Kyllä se siitä tasoittuu. Ole ylpeä, miten vastuullinen isä sun mies on!
Antakaa aikaa itsellene reilusti tottua uuteen arkeen. Ajan kanssa sitten vähän enemmän säännöllistä yhteistä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies piti itkuhälytintä kädessään seksin aikana, kun esikoinen oli vauva.
😂
Tunnistan itseni tuosta sun kuvailusta. Mäkään en halunnut harrastaa seksiä vauvan kanssa samassa huoneessa, mutta koin huonoa omaatuntoa siitä kun harrastettiin jossain muualla seksiä ja keskityin vaan mun mieheen vauvan sijaan. Noh, mulla oli synnytyksen jälkeinen masennus, joten tuskin tätä voi verrata.
No entä olohuone? Olisiko lähempänä makkaria, niin että kuulee jos vauva herää?
Vai onko teillä muitakin lapsia, jotka saattavat pölähtää olohuoneeseen?
Eikä pelkkä seksielämä oo pilalla vaan kaikki muukin loppuelämä.
Täältä saa kyllä maailman ilkeimmät vastaukset. Huomaa, että mt-puoli ei vedä näin korona-aikana.
Odotas vaan kun vauva kasvaa teini-ikään....
Kyllä se siitä ajan kanssa tasoittuu. 3kk on vielä aika lyhyt aika. Rauhassa vaan.
Mä en tuossa vaiheessa edes voinut harrastaa seksiä. Hyvät teille siis.
Vierailija kirjoitti:
Tässä voisi vähän lievennettynä versiona olla ideaa ap:n perheeseenkin. Saunaan puuhaaman ja itkuhälytin mukaan. Näin ei olla vauvan kanssa samassa huoneessa, mutta kuitenkin kuullaan, jos vauva itkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä voisi vähän lievennettynä versiona olla ideaa ap:n perheeseenkin. Saunaan puuhaaman ja itkuhälytin mukaan. Näin ei olla vauvan kanssa samassa huoneessa, mutta kuitenkin kuullaan, jos vauva itkee.
Ja se hälytin siis vaikka alalauteelle, jos puuhailut ylälauteella. Ei sentään käteen saakka :D
Vierailija kirjoitti:
No entä olohuone? Olisiko lähempänä makkaria, niin että kuulee jos vauva herää?
Vai onko teillä muitakin lapsia, jotka saattavat pölähtää olohuoneeseen?
Olohuone olisi muuten hyvä, mutta se on miehelle liian avoin. Hän tarvii yksityisyyttä ja rauhallisen paikan missä sitä tehdään.
Itkuhälytin kuulosti kyllä oikein hyvältä! Ap
Voisiko vauva nukkua muualla kuin teidän makkarissa? Tiedän, että yösyötöt jne. mutta silti.
Toinen nainen.