Tinder miehen ruuanlaittotaito vei sydämeni. Mitä ihmettä teen?
Mies pyysi minua parin viikon kahvittelun jälkeen luoksensa syömään. Mies ei ole aivan tyyppiäni, mutta nyt olen aivan myyty miehen keittiökyvyistä. Minua ei ole koskaan hemmoteltu ruualla tällä tavalla. Nyt olen ikäänkuin puun ja kuoren välissä miehen kanssa. Haluaisin miehen joka osaa tehdä ruokaa, mutta miehessä on jotain mikä ei oikein iske minuun. Mitä ihmettä teen?
Kommentit (30)
Annat hänen löytää naisen, joka on yhtä kiinnostunut hänestä kuin hän siitä.
Miksi tuhlaisit aikaa johonkin hyväksikäyttämiseen. Saisit siitä vain paskaa karmaa. Kuulostaa muutenkin kuin trollilta, joka maalaa naisia hyväksikäyttäviksi käärmeiksi. Sellaisia naisia toki on paljon, mutta ei kaikki. Todella oksettava kysymys siis, mietit sitä että esittäisitkö hänen ystävää ihan vain hyväksikäyttääkseen häntä.
Really? Ruoan takia olet valmis hyväksikäyttämään miestä, taidat olla läski.
Minä joskus jatkoin tapailua osin ruoanlaittotaitojen vuoksi. Mutta sitten lopulta se homma loppui minun puolestani kun en vaan tuntenut häntä kohtaan sitä mitä pitäisi tuntea.
Nappaa kiinni vaan jos siltä tuntuu. Katso mihin suhde johtaa ja tee sitten lopulliset päätökset. Näin itse toimisin.
Oi, onkohan mun ex? Rakastuin häneen palavasti iltana jolloin kokkasi mulle ekan kerran, ja uskon ruuanlaittotaitojen olleen siihen osasyy. Hän oli tosi seksikäs häärätessään siellä keittiössä ja safka oli aivan taivaallista.
Jos et itse ole mikään ruusunnuppu, niin älä nirsoile.
Ilmainen vinkki: opettele itse tekemään ruokaa, niin ei tarvitse sen takia ottaa epämieluisaa puolisoa. Tai mene töihin ja syö ravintolassa.
Oma mieheni osaa tehdä nakkikastikkeen ja paistaa ranskalaiset. Sinuna ottaisin miehen samantien hoiviin.
Mulla on kaksi miestä ollut hyviä kokkeja että kyllä niitä vastaavalla taidolla muitakin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni osaa tehdä nakkikastikkeen ja paistaa ranskalaiset. Sinuna ottaisin miehen samantien hoiviin.
Omalta ukolta onnistuu nugetit ja pakastepizza.
Annat sille nyt alkajaisiksi. Kyllä se aika näyttää natsaako vai eikö.
Pyysin ensimmäistä kertaa viikkoihin miestä hoitamaan lapsille ruoat kun itselläni oli pakollinen iltameno enkä ollut ehtinyt aiemmin päivällä kokkailla. Mies oli hakenut kaupasta pinaattilettuja ja pakastepizzoja... Että siinä hieman vertailupohjaa. Miehellä itsellään oli silloin vapaapäivä.
Eikai lapsille jaksa mitään kallista herkkuruokaa kokata!
Mun mies on kokki. Arvaa kumpi meillä kokkaa. No, tuntuu sille mun pöperöt maistuvan, joten mikäs siinä.
Ruoanlaittotaitoiset miehet ovat harvassa. Etköhän siitä eroon pääse, jos ei natsaa.
Vierailija kirjoitti:
Samanlaiset taidot ukolla täällä. Mut en taitais ottaa miestä jos ainoat hyvät puolet löytyy keittiöstä. Jollen jaksa itse kokata niin mulle käy valmisruokakin
Kyllä jokaisella naisella pitää oma kariaihinen olla. Itselläni on enkä luovu : )
Joko pullat on ollut uunissa? Mies vaan leipoo ja vatkaa, että uuni kuumiaisi! Kerro nyt olennaiset
No jos sinä miehenä toista miestä etsit, niin mikäs siinä. Onko eka miehesi ja siksi mietityttää?
Tinder akkana käyt vaan sen luona syömässä muutaman viikon.