Tinder miehen ruuanlaittotaito vei sydämeni. Mitä ihmettä teen?
Mies pyysi minua parin viikon kahvittelun jälkeen luoksensa syömään. Mies ei ole aivan tyyppiäni, mutta nyt olen aivan myyty miehen keittiökyvyistä. Minua ei ole koskaan hemmoteltu ruualla tällä tavalla. Nyt olen ikäänkuin puun ja kuoren välissä miehen kanssa. Haluaisin miehen joka osaa tehdä ruokaa, mutta miehessä on jotain mikä ei oikein iske minuun. Mitä ihmettä teen?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Ap on taas joku Vantaan kokoinen mätisäkki. Yllättyneitä ei ollut.
MIKÄÄN ei ole pahempi turn-off kuin tollanen kielenkäyttö. EI MIKÄÄN.
Vierailija kirjoitti:
Annat hänen löytää naisen, joka on yhtä kiinnostunut hänestä kuin hän siitä.
Miksi tuhlaisit aikaa johonkin hyväksikäyttämiseen. Saisit siitä vain paskaa karmaa. Kuulostaa muutenkin kuin trollilta, joka maalaa naisia hyväksikäyttäviksi käärmeiksi. Sellaisia naisia toki on paljon, mutta ei kaikki. Todella oksettava kysymys siis, mietit sitä että esittäisitkö hänen ystävää ihan vain hyväksikäyttääkseen häntä.
Ap on mies ja tämä aloitus on taas kerran puhdasta nais_vi haa. Niin ja tämäkin vastaus on ap:n vastaus itselleen.
Mä voisin ottaa snadisti mätisäkin, mutta mätisäkin pitäisi olla valmis melko kasvis-marjat-kana-kala voittoiselle ruokavaliolle ja 20-40min maastokävelylle päivittäin. Toi on vaan hyödytöntä koska kun vaatekoko alkaa olemaan 44 ja vaatteita löytymään normaalien ihmisten rekistä, vientikin lisääntyy ja nurmikko aidan toisella puolella vihertämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuhlaisit aikaa johonkin hyväksikäyttämiseen. Saisit siitä vain paskaa karmaa. Kuulostaa muutenkin kuin trollilta, joka maalaa naisia hyväksikäyttäviksi käärmeiksi. Sellaisia naisia toki on paljon, mutta ei kaikki. Todella oksettava kysymys siis, mietit sitä että esittäisitkö hänen ystävää ihan vain hyväksikäyttääkseen häntä.
Ap on mies ja tämä aloitus on taas kerran puhdasta nais_vi haa. Niin ja tämäkin vastaus on ap:n vastaus itselleen.
Eineslihapullia ja muroja syövä av-mamma vetää taas naisvihakortin hihasta. Hehehehhehehehehe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eineslihapullia ja muroja syövä av-mamma vetää taas naisvihakortin hihasta. Hehehehhehehehehe
Mua ei sun mielipitees kiinnosta. Meen just muroja hakemaan ja lihapullat on uunissa. Sit jatkan viinin juontia. Käykö kateeksi?
Hyvä kokki on myös usein hyvä makuuhuoneen puolella.
Ehdotat tietenkin että olette ystäviä ja voisit poiketa hänen luonaan syömässä. Hän saisi aina halin kun laittaa ruokaa. Aatteles mikä tilaisuus, saat hyvää ruokaa ilmaiseksi ja voit jakaa toosaasi muualla jänniksille. Tottakai se suostuu, sun hali on niin ihana.
On sulla horotoosa luulot ittestäs.
Jokainen mies osaa kokata, jos vain haluaa. Ei tuossa ole mitään ihmeellistä.
Ap on taas joku Vantaan kokoinen mätisäkki. Yllättyneitä ei ollut.