Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko omasta suvusta vain kadota, jos alkaa hävetä kaikkea?

Vierailija
27.09.2021 |

Voiko, voihan?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu voi ja joskus on aivan oikea ratkaisu. Jos ei kaikista halua, niin osastakin voi. Niin me teemme.

Vierailija
2/21 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Olen itse "kadonnut" suvustani, en tosin häpeän takia, mutta syyllä ei kai ole mitään väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais mennä hoitoon. Hävetä voi omia tekojaan. Ei mitään muuta.

Vierailija
4/21 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattais mennä hoitoon. Hävetä voi omia tekojaan. Ei mitään muuta.

Niin kannattaa. Sairaiden pitääkin mennä, mutta heivät ymmärrä mennä. Onneksi ei olla sukua.

Vierailija
5/21 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin häpäisjä. Katso tekojasi suhteessa muihin. Karkaa Balille.

Vierailija
6/21 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen suku on ihana, mutta omassa tuntuu olevan kaikki pielessä. Lapsilla aika vaikea tilanne kaiken keskellä. 

Vierailija
7/21 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katosin, kertokaa missä olen, en löydä itseäni.

Vierailija
8/21 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinutko on häpäisty. Sinä itse varmastikin häpäiset, kun sen noin tiedät. Se on hieno juttu, että kaikkien yhteinen ajatus on pistänyt koville ja koskettaa oma tekeminen noinkin kovasti. Nyt tiedämme kaikki täällä sen. Tiedotus pelaa hyvin. Kysäisehän sairaalasta mitä näkevät sinusta ja kuka sinua häpäisee. Se onkin aika yllätys itsellesi. 

Vierailija
9/21 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaankin Balilla. Täällä on niin hienoa ollutkin. Emmekö kertoneet, että menemme sieltä tänne. Ei ehtinyt.

Vierailija
10/21 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiljoitusvilhe, miten on mahrollista.

Vierailija
11/21 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten osalle ihmisiä se suku on todella tärkeä ja osalle se voi olla niin paha. Miten se muotoutuu? Onko se kotiolot vai mikä? Kait sitä nyt sukulaisten kanssa pitää tulla toimehen. Näin on savossa.

Vierailija
12/21 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sukulaisten kanssa tekemisissä oleminen tuottaa pahaa oloa ja katkeruutta. Sisarusten kanssa en ole tekemisissä pakollisia juttuja enempää. Joskus tulee soiteltua. Äiti ei pidä yhteyttä itse juuri koskaan, ei pyydä käymään tai käy meillä. Isä on onneksi kuollut. Käyn äidillä n. 3-4 kertaa vuodessa, vaikka se on tavallaan kotini. Soittelut liittyy yleensä noihin vierailuihin. Näin on helpompi, kun välit on näennäisesti kunnossa mutta varsin etäiset.

Vierailija
13/21 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi kadota - ei sukulaisuus velvoita yhteydenpitoon.

Ja jos perintöä on tulossa, niin oikeat tahot kyllä aikanaan etsivät käsiinsä väestörekisteritietojen perusteella.

Vierailija
14/21 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko lukenut aloitusta. Kuvittelet täällä jotain omia . Hoida ne omat asiat siellä missä ihmeessä oletkin. Eikö täällä voi vastata, sitä mitä kysytään. Mitä ihmettä? Elääkö ihmiset jossain omassa maailmassa ja kuvittelevat, että heistä täällä kirjoitellaan. Varmaankin. Typerää.

Vierailija
15/21 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinutko on häpäisty. Sinä itse varmastikin häpäiset, kun sen noin tiedät. Se on hieno juttu, että kaikkien yhteinen ajatus on pistänyt koville ja koskettaa oma tekeminen noinkin kovasti. Nyt tiedämme kaikki täällä sen. Tiedotus pelaa hyvin. Kysäisehän sairaalasta mitä näkevät sinusta ja kuka sinua häpäisee. Se onkin aika yllätys itsellesi. 

Ai niin, joku tuntematon kyselee sinusta aina. Nyt et taida edes ymmärtää yhtään mistään. Et edes tiedä tätä kirjoittajaa, et muutakaan. Olet pihalla kuin lumiukko, mutta sana kiirii. Ehkä pitää vähän kauas katsoa menneisyyteen, ei ihmetellä ja syyttää ja syytellä paskaa.

Vierailija
16/21 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokee kuuluvansa johonkin toiseen sukuun, niin voi ottaa itselleen toisen sukunimen.

Vierailija
17/21 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kokee kuuluvansa johonkin toiseen sukuun, niin voi ottaa itselleen toisen sukunimen.

No, siellä on sitten niin ja hyvä niin. Kaikki tietää mihin kuuluu.

Vierailija
18/21 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten osalle ihmisiä se suku on todella tärkeä ja osalle se voi olla niin paha. Miten se muotoutuu? Onko se kotiolot vai mikä? Kait sitä nyt sukulaisten kanssa pitää tulla toimehen. Näin on savossa.

Suvun mustanalampaana ei oli hyvä olla. Jos koko muu suku nauttii siitä, että saavat tehdä pilkkaa siitä yhdestä, niille muille se suku on tärkeä, mutta sille yhdelle tosi paha. Ja siis se ihan sama suku tällä kertaa.

Vierailija
19/21 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jollakin pipo tiukalla, mitenköhän se ei ikinä löysty, kun pitää rääväsuu olla.

Vierailija
20/21 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei enää kiinnosta sukulaiset. Saavat ahdistavan olon. En ole tekemisissä enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän